Baarin kannatusmaksut
Minun henkilökohtainen mielipide on, ettei ihmisoikeusasioita pidä puoluepolitisoida, miltä tämä keikaus näytti.
Pride saa politikoida, ja pitääkin, miksi muka ei häh. Ja oikein politikoitu olikin. Nimenomaan ihmisoikeusasiat kuuluu politiikan piiriin, nehän ne kaikista tärkeintä on, ja sehän on koko Priden idea. Kunhan ei lähdetä politikoimaan oikeisto-vasemmisto akselin politiikkaa.
Lainaus käyttäjältä: fido - 25.05.2023, 11:52Pride saa politikoida, ja pitääkin, miksi muka ei häh. Ja oikein politikoitu olikin. Nimenomaan ihmisoikeusasiat kuuluu politiikan piiriin, nehän ne kaikista tärkeintä on, ja sehän on koko Priden idea. Kunhan ei lähdetä politikoimaan oikeisto-vasemmisto akselin politiikkaa.Toi vika lause oli just se mitä mä mietin, mutta sanoin asiani liian laveasti, kun tuumin, et väki lukee myös kolumnin.
Lainaus käyttäjältä: masomaleslave - 25.05.2023, 12:09Lainaus käyttäjältä: fido - 25.05.2023, 11:52Pride saa politikoida, ja pitääkin, miksi muka ei häh. Ja oikein politikoitu olikin. Nimenomaan ihmisoikeusasiat kuuluu politiikan piiriin, nehän ne kaikista tärkeintä on, ja sehän on koko Priden idea. Kunhan ei lähdetä politikoimaan oikeisto-vasemmisto akselin politiikkaa.Toi vika lause oli just se mitä mä mietin, mutta sanoin asiani liian laveasti, kun tuumin, et väki lukee myös kolumnin.No toi kolumni nyt oli sisällöltään ihan puhtaasti vain tahallista väärinymmärtämistä ja vastakkainasettelun lietsomista.
Eikö tuo ole etuoikeutuksen huipentuma? Paitsi että on varaa hätistellä rumempia rahan tyrkyttäjiä, tyrkyttäjä joutuu vielä pyytelemään anteeksi ettei ollut tarpeeksi nöyrä nuolemaan sateenkaarisaapasta.
Puolue, joka vastustaa translain uudistamista ei voi olla pride-kumppani. Aika yksinkertaista.