Kirjoittaja Aihe: Tampereen epäsiveetön torstaimiitti 2h+k:n baarissa 15.6. klo 18-  (Luettu 1821 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tittidii ja hölökyn kölökyn! Ollaan taas lähestymässä sitä aikaa viikosta, kun Kaksiossa on miitti, eli lyhyesti:

2h+k:n baari, Aleksanterinkatu 33, vihreä ovi ja baari takimmaisin nurkka vasemmalla. Arkivaatteet, ei pääsymaksua tai ostopakkoa, tervetuloa kaikki kinkyydestä kiinnostuneet. Hyvää ruokaa ja juomaa.

Ja koska säät alkavat olla suotuisat, mietitään miitissä josko pidettäisiin piknik joku päivä. Mun mielestä semmonen vois olla kiva.

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 380
  • Galleria
Jyrkkä ehkä vierailevalta tähdeltä

SarPPanaa

  • Vieras
Heippa, miten usein näitä miittejä on? Meneepi päälekkäin ismo alangon keikan kanssa. Ehkä joku toinen kerta sitten miittiin 👌

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Heippa, miten usein näitä miittejä on? Meneepi päälekkäin ismo alangon keikan kanssa. Ehkä joku toinen kerta sitten miittiin 👌
Joka viikko pidetään, eiköhän sieltä joku torstai sullekin sovi. Tervetuloa!

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1669
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Oooo  8) tännehän täytyy saapua. Otan varasilmiä mukaan ja ehkä muutaman tarran  ;D

Digitalis

Mun saapuminen olis vahva ehkä, riippuen kaikesta, mutta harkitsen :D

Snoukka 2.0

Sopivasti olin tulossa torstaiksi Tampereelle, saatanpa ehtiä tähän miittiinki!  :-*

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
No mutta, tästähän tulee oikea ulkopaikkakuntalaisten kavalkaadi, hienoa! Toivon mukaan osallistuminen on runsaslukuista sekä paikallisten että pitkänmatkalaisten keskuudessa, aina kivempaa niin.

Ylihuomenna on torstai, jos en ihan väärin laskenut.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Jälkikasvu tulee ilahduttamaan joten jää väliin, ehkä ensi viikolla ilmiinnyn paikalle.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Kattellaanpa helletilannetta ja muuta, että miten sitä jaksaa olla ihmisten ilmoilla.

Floora

Saatanpa tulla pikavisiitille itsekkin.

Digitalis

No en mä nyt sitten pääsekkään. Mutta tänä kesänä lupaan vierailla vähintään kerran :D

Jenny

Pitäiskö sitä itekkin vihdoin uskaltautua liikkeelle. Olis sopivasti vapaa ilta  :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Pitäiskö sitä itekkin vihdoin uskaltautua liikkeelle. Olis sopivasti vapaa ilta  :D
Tervetuloa! Tähtään itse suunnilleen viideksi paikalle, eli jos haluat tulla ennen suurinta yleisöryntäystä niin aiemmin saapuminen on vaihtoehto.

Ja Digitalis saa luvan kyllä roudata itsensä paikalle joku viikko, ei oo nähty pitkään aikaan!

Jenny

Pitäiskö sitä itekkin vihdoin uskaltautua liikkeelle. Olis sopivasti vapaa ilta  :D
Tervetuloa! Tähtään itse suunnilleen viideksi paikalle, eli jos haluat tulla ennen suurinta yleisöryntäystä niin aiemmin saapuminen on vaihtoehto.

Ja Digitalis saa luvan kyllä roudata itsensä paikalle joku viikko, ei oo nähty pitkään aikaan!

Voisin itse tähdätä viiden junaan, niin olisin puoli kuuden paikkeilla sielä :D en ehkä ihan viitti pahimpaan rysään sysätä.