Kirjoittaja Aihe: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti  (Luettu 4175 kertaa)

SarPPanaa

  • Vieras
Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« : 05.07.2023, 12:21 »
On aivan liian vaikeaa. Miten ihmeessä se tapahtuu?
Kun lähetän pyynnön lähettäneelle kaveripyynnön sivusyo ilmoittaa "virhe henkilö on jo kaverilistallasi".
No, ei ole.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« Vastaus #1 : 05.07.2023, 15:14 »
Kannattaa päivittää näkymää välillä.

SarPPanaa

  • Vieras
Vs: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« Vastaus #2 : 05.07.2023, 20:55 »
Valitettavasti ei auta. Kirjauduin ulos ja takaisin.
Laitoin kaveripyyntöä henkilölle joka laittanut minulle mutta mulle tulee teksti "virhe, tämä henkilö on jo kaverisi".
Kuitenkaan kaverilistallani ei näy.
Kovin vaikeaa on.

SarPPanaa

  • Vieras
Vs: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« Vastaus #3 : 06.07.2023, 01:52 »
Kannattaa päivittää näkymää välillä.

Voisiko yp selvittää mistä ongelmani/ongelmamme johtuu ja vaikka hyväksyä puolestani pyynnöt mitä tullut?

LehA

Vs: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« Vastaus #4 : 06.07.2023, 08:00 »
Laitoin kaveripyyntöä henkilölle joka laittanut minulle mutta mulle tulee teksti "virhe, tämä henkilö on jo kaverisi".

En ole ylläpitoa, mutta tuo kuvaamasi kuulostaa siltä, että olet tekemässä uutta kaveripyyntöä sen sijaan, että vastaisit kaverin jo lähettämään pyyntöön. Etsi se kaverin lähettämä pyyntö ja hyväksy se.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« Vastaus #5 : 11.07.2023, 09:09 »
Laitoin kaveripyyntöä henkilölle joka laittanut minulle mutta mulle tulee teksti "virhe, tämä henkilö on jo kaverisi".

En ole ylläpitoa, mutta tuo kuvaamasi kuulostaa siltä, että olet tekemässä uutta kaveripyyntöä sen sijaan, että vastaisit kaverin jo lähettämään pyyntöön. Etsi se kaverin lähettämä pyyntö ja hyväksy se.

Juurikin näin, en mäkään, mut mene profiili - yhteenveto - muokkaa profiilia - kaverit/estolista - muokkaa kaverilistaa ja sieltä alla näet pyynnöt ja napin, josta hyväksyä pyyntö. Vähän teemasta ja käyttämästä selaimesta riippuen, se nappi ei näy aina, jos näytön kierto ei ole päällä ja puhelin siksaikaa vaakatasossa. Mutta uudemmallakin teemalla onnistuu nykyään myös kännyllä.

Kaveripyynnöissä on se hienous, että niihin tarvii molemminpuolisen hyväksynnän, eikä uutta kutsua voi laittaa, mikäli vanha pyyntö roikkuu vastaamattomana.

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Kaveripyynnön hyväksyminen onnistuneesti
« Vastaus #6 : 11.07.2023, 12:55 »
Olethan huomannut, että profiilin sivulla näkyy vain rajallinen määrä kavereita, vaikka he olisivat kaverilistallasi? Kun klikkaat kohtaa "kaverini" avautuu koko lista.