Kirjoittaja Aihe: Tampereen baarimiitit esittää: kokoonajot to 3.8. klo 18- @ 2H+K  (Luettu 1193 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olipa kerran, kauan kauan sitten, kaukaisessa galaksissa...

No, siellä oli puutarhatonttu. Se, että puutarhatonttu oli niinkin kaukana omalta planeetaltamme, todennäköisesti teki maailmasta hieman paremman paikan elää. Puutarhatontut käyvät öisin varastamassa postit laatikosta, pamauttamassa koiran paksuksi ja juomassa oluet jääkaapista. Yksikin vähemmän on eteenpäin.

Mutta jokaisella hopeapilvellä on kultareunuksensa, ja niin myös puutarhatontuilla: niistä nimittäin saa oivallisia anustappeja, kun valitsee oikeanmalliset. Testiraatimme suosittelee kuitenkin huolellista pesua ja liukastamista ennen kokeilua.

Jaa niin, miitti? Joo, hyvä kun huomautitte, mulla aina välillä lähtee ajatus harhailemaan. Puutarhatonttuja tai ei, paikalliset pervot löytyvät tälläkin viikolla miittaamasta toisiaan, ovelasti naamioituneina aivan tavallisiksi siviileiksi aivan tavallisissa siviilivaatteissaan. Luvassa on huonoja vitsejä, vielä huonompia keskusteluja muumien lateksiasuista ja persepaska-sanan käytöstä, huomattavasti juttuja parempaa ruokaa ja kohtalainen juomavalikoimakin. Ja vaikka ulkona sataisikin, sisällä on kuivaa muutenkin kuin vain puheenaiheiden osalta.

Saapukaatten siis kaikki sankoin ja ämpärein joukoin ensi torstaina anniskeluravintola 2H+K:öön! Sisään vihreästä ovesta, baaritiskin ohi ravintolan perälle ja sieltä bongaamaan hulvaton joukkiomme.

Nähdään Kaksiossa!

---

Niin ja tässä on kuulkaas sitten sellainenkin homma, että mua ei muissa elokuun miiteissä näy välttämättä ollenkaan. Lähden Etelänapamantereelle nostamaan kaatuneita pingviinejä takaisin jaloilleen, ja palaan mahdollisesti vasta syyskuun puolella. Jos joku haluaa ottaa vastuun miittikirjoista tälle traagiselle ajanjaksolle, niin mulle saa ilmottautua. Sirkus jatkuu, vaikka yksi pelle onkin hetken pois.

Pip

Ottaisin mielelläni vastuun tästä, mutta koska vähävaraisena en uskalla luvata, että olisi varaa joka miitissä juoda olut (jonka mielelläni maksan ravintolalle avustuksena siitä, että saamme käyttää tilaa hyväksemme [ei tietenkään pervossa mielessä hyväksikäyttöä]), joten en uskalla ilmoittautua.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 675
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jos vaikka kohta nousis läppärin alta, sohvan päältä ja oven takaa ylös - niin saattais ehkä eksyä miittiin? Koitetaan muistaa jotain sinistä tällä kertaa mukaan..

~Nelli
Head of the SVLcrew

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olipa kivaa, kiitos kaikille! Mulla jää tosiaan muutama viikko nyt väliin, mutta kirjat ovat henkilökunnan hallussa ja ne voi pyytää tiskilrä miittipöytään. Palauttakaa samaan paikkaan, jollei joku halua ottaa niitä kantaakseen täksi aikaa.