Kirjoittaja Aihe: Hävinnyt myynti-ilmoitus  (Luettu 2396 kertaa)

Coyote

Hävinnyt myynti-ilmoitus
« : 05.08.2023, 17:29 »
Minulla oli narikassa myynti-ilmoitus ja nyt se on hävinnyt?
Ostaja oli hätäinen (paketti lähetetty 1.8. ja ostajan kanssa viestitelty 4.8.) ja kävi kommentoimassa sinne myynti-ilmoitukseen illalla seitsemän maissa että ei ole saanut pakettia eikä lähetystunnus toimi. Viestittelin illalla ostajan kanssa ja hän ja minä näimme postin sivuilta että kyseessä oleva paketti on Helsingissä. Lupasin jopa tehdä uuden harnessin jos paketti on hävinnyt matkalle.

Onko minut nyt sitten postin hitauden takia leimattu huijariksi vai miksi en löydä ilmoitustani?
« Viimeksi muokattu: 05.08.2023, 18:35 kirjoittanut Coyote »

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 704
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Hävinnyt myynti-ilmoitus
« Vastaus #1 : 07.08.2023, 17:25 »
Moi,

kyselin tuosta vähän muultakin ylläpidolta, ja historia tässä on sellainen että ymmärsimme meille tulleiden viestien perusteella näiden olleen jo myytyjä. Tarkempi analyysi tosin osoitti että olimme hätäpäissämme tulkinneet asian tuon ketjun toisen ilmoituksen osalta väärin.

Koko ketju siis nyt palautettu Narikkaan, tänne: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=36642.0

Rgds, Mörkö+muu yp

Coyote

Vs: Hävinnyt myynti-ilmoitus
« Vastaus #2 : 07.08.2023, 17:50 »
Kiitosta teille.
Teen näitä itse joten myytävät ei lopu niin kauan kuin ketjua riittää.
Postin kanssa oli ongelmia (=se on hidas), siihen en ikävä kyllä voi vaikuttaa. Pitää varmaan lisätä myynti-ilmoitukseen että jännitysnäytelmä postin kanssa sisältyy hintaan.  ;D