Kirjoittaja Aihe: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä  (Luettu 8276 kertaa)

PhotographerHKI

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Helsinkiläinen fetissivalokuvaaja Peter Juhan
  • Galleria
    • Peter Juhan photography
"In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti...AMEN!"

+ MIDNIGHT MASS + on prkeleen röyhkeästi queer, uskontosatiirinen sekä perverssisti liturgiaa feikkaava fetissiklubi. Tervetuloa viihtymään, paljastamaan syntisi, pukeutumaan ja nauttimaan, juuri sellaisena kuin olet:

- House, Synth, Punk, Rave, Queer Pop, Techno...Only God knows!
- vaihtuvat dj:t ja live-esiintymiset
- ehtoollinen, kirkollisia drinkkejä, ripittäytymistä ja likaisia palkintoja
- fetissipukeutuminen on pakollinen! (nahka, kumi, latex...tai täysi musta)
- tapahtuma on 100% syrjinnästä vapaa

Aikaisempaan tapaan tapahtuman syntisestä liturgiasta ja esiintymisistä vastaa messun pyhitetty kanttori, Isä Peter Juhan. Nielun ja pyhän hengen täyttävästä palveluksesta ja ylläpidosta huolehtii seurakunnan kardinaali, Isä Samuel.

- Tapahtuman ennakkoliput ovat nyt myynnissä! Varaa omasi pian taataksesi pääsyn syntien messuun:
https://hot-touch-company.sumupstore.com


+ MIDNIGHT MASS +
Lauantaina 21.10.2023
Klo 22.00 - 04.00
Lepakkomies (Helsinginkatu 1, 00530 Helsinki)
Liput: 10 € (+ 3,5€ narikka)

Lisätietoa/kysymykset: hottouchcompany@gmail.com
Instagram: @midnighthki
https://www.hottouchco.com
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1328599221198721

Olkoon Voima kanssanne,
Isä Samuel & Isä Peter
« Viimeksi muokattu: 29.08.2023, 12:33 kirjoittanut PhotographerHKI »

Queen

Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #1 : 29.08.2023, 21:28 »
Tämä  :love:

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #2 : 29.08.2023, 21:59 »
Kiinnostelis!

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #3 : 29.08.2023, 22:18 »
Laitettu kalenteriin. Uusi kumimekko vaatii päästä johonkin ulkoilemaan  >:D

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #4 : 30.08.2023, 05:57 »
Kiinnostaa.
Vähän arveluttaa, jos joutuu valokuvatuksi vasten tahtoaan.
Miten pystyisi varmistamaan sen, ettei niin tapahdu.

Toolman

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #5 : 30.08.2023, 14:20 »
Kuvausta ei pysty estämään mitenkään kun aikaisemmin ainakin ollut ihan avoin tilaisuus. Normi Lepis disco. Yleisön tosin oli vähän erilaista. Mutta ihan hauskaa siellä on ollut vaikka en syntien tunnustamisella dildoa saanutkaan. Ja olihan se ihan mukavaa kun tultiin kysymään "käynkö usein täällä?".  Tosin kysyjä oli samaa sukupuolta kuin minäkin ja valitettavasti viisari ei värähdä yhtään. Mutta kun tykkään käydä Discoissa tanssimassa..

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #6 : 30.08.2023, 14:25 »
Oon ehkä ajatuksiltani outo ja pidän itseäni ehkä myös kuvaus mielessä epäkiinnostavana, mutta en ymmärrä murehtia sitä että joku kuvaisi minua tanssimassa hikisenä kumimekossa. Jos kuvaatte niin, ottakaa hyviä kuvia.

Käykö näissä paljon tyyppejä yksin? Ystävätär arpoo oman lähtemisensä kanssa ja mietin että jos hän ei lähde niin uskaltaako tänne suunnata yksin.

PhotographerHKI

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Helsinkiläinen fetissivalokuvaaja Peter Juhan
  • Galleria
    • Peter Juhan photography
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #7 : 30.08.2023, 15:29 »
Hei! Tässä tapahtuman järjestäjä vastaa:

Kuvausta emme voi täysin valvoa tai kieltää, MUTTA pistämme tapahtuman saapumisen yhteyteen kyltin jossa "pyydämme kaikki vieraita olemaan kuvaamatta. Jos kuvata haluaa, tähän painotamme kysyttävän toiselta lupaa". Lisäksi jokainen sisääntulija (myös yläkerrassa olevat "normiasiakkaat" jotka eivät tulisi alakertaan, missä tapahtuma järjestetään), joutuvat lukemaan narikan yhteydessä ohjeet käyttäytymiseen, syrjinnästä vapaaseen -tilaan, kuvaamiseen, alakerran tapahtuman luonteeseen jne. Jos tätä ei noudateta, ihmiset poistetaan.

HUOM: Aikaisemmissa klubeissa ei kuvausta ole tapahtunut sillä ihmiset mielummin nauttivat olostaan ja bileistä kuin käyttävät aikaa kuvailuun.

Tapahtumassa itsessään on pukeutumis pakko joten kaikki osallistujat tietävät mihin ovat tulossa, ovat visuaalisesti osana tapahtumaa ja tietävät arvostavan muiden yksityisyyttä. Sisään ei pääse esim. bändipaita-rokkareita tai kukkamekko-kansaa ym tylsää.

Tapahtumassa käy paljon ihmisiä yksin ja varmasti saa seuraa, mutta ainahan kimpassa kivempaa:)

Pistäkää jatkossa kysymykset ym. osoitteeseen: hottouchcompany@gmail.com
TAI
Instagram: @peterjuhan TAI @midnighthki

Vastailen itse siellä paremmin ja jää myös meille talteen maileihin. Kiitos!

Yst,

Peter

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #8 : 01.09.2023, 10:26 »
Kuulostaa todella primalta!

Kaksi kyssäriä:

1. Vaatetukseen liittyen, kun fetissivaatteet ovat kuitenkin myös vähän riippuvaisia sosioekonomisesta tilasta, ja kaikilla ei ole varaa tosi upeisiin fetissikoodattuihin kledjuihin, että onko esim nahkaharnessit/verkkopaitatopit/plättäribootsit riittävän kinkstereitä hyväksyttäväksi?

Tietenkin on vaikeeta alkaa sillein nyt päästä arvioimaan mikä on hyväksyttävä vaatetus ja mikä ei, mutta auttais arvioimaan onko tapahtuma just mulle tarkoitettu.

2. Mitä käsite "Queer" tarkoittaa tässä kontekstissa?




PhotographerHKI

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Helsinkiläinen fetissivalokuvaaja Peter Juhan
  • Galleria
    • Peter Juhan photography
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #9 : 02.10.2023, 13:54 »
Moi,

1. Fetissiasusteet aivan laidasta laitaan: lateksi, nahka, kumi... Mitään bändipaitoja, kukkapaitoja, marimekkoa ym emme hyväksy jotta visuaalinen ilme säilyy! Jos ei omista mitään fetissikuteita, koko musta on ok. Nahkaharnessi tai verkkopaitatoppi toimii todella hyvin! Ei tarvitse olla mitään "upeaa"; oman fetissin ja tyylin mukaan. Olen itse ovella vastassa.

2. Tapahtuma ei ole pelkästään fetissiteemainen, vaan myös vahvasti queer esiintyjistä visuaalisuuteen, ja kaikki sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen tai fetissiin katsomatta ovat tervetulleita! Queer mainittu erikseen koska myös fetissikulttuurissa yleisesti löytyy välillä kapea katseisuutta.

Kysymykset mielummin:
hottouchcompany@gmail.com
IG: @peterjuhan
IG: @midnighthki

Nähdään Messussa!

Yst,

Peter

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #10 : 03.10.2023, 04:45 »
Moi,

1. Fetissiasusteet aivan laidasta laitaan: lateksi, nahka, kumi... Mitään bändipaitoja, kukkapaitoja, marimekkoa ym emme hyväksy jotta visuaalinen ilme säilyy! Jos ei omista mitään fetissikuteita, koko musta on ok. Nahkaharnessi tai verkkopaitatoppi toimii todella hyvin! Ei tarvitse olla mitään "upeaa"; oman fetissin ja tyylin mukaan. Olen itse ovella vastassa.

2. Tapahtuma ei ole pelkästään fetissiteemainen, vaan myös vahvasti queer esiintyjistä visuaalisuuteen, ja kaikki sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen tai fetissiin katsomatta ovat tervetulleita! Queer mainittu erikseen koska myös fetissikulttuurissa yleisesti löytyy välillä kapea katseisuutta.

Kysymykset mielummin:
hottouchcompany@gmail.com
IG: @peterjuhan
IG: @midnighthki

Nähdään Messussa!

Yst,

Peter

Kiitos vastauksesta  :love:

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #11 : 03.10.2023, 08:31 »
Semmonen veikkaus että asuista tulee vääntö " mulla on lippu " miksi en pääse farkuissa

ja mustassa paidassa. kävin joskus katsomassa bändiä tuolla tila on hyvä.

PhotographerHKI

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Helsinkiläinen fetissivalokuvaaja Peter Juhan
  • Galleria
    • Peter Juhan photography
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #12 : 03.10.2023, 11:00 »
Moi,

Vääntöä on aina, pukukoodista on ilmoitettu kaikissa mainoksissa. Jos ei osaa lukea englantia tai suomea, emme voi asialle mitään.

Kaikki lipun ostajat ovat erittäin tietoisia ja ovat fetissikulttuurin edustajia, joten ostajat kyllä tietävät mihin ovat tulossa.

Ennakkoliput nyt saatavilla. Jos haluatte varmistaa sisäänpääsyn, suosittelen ostamaan ennakkoon. Nimi tulee listalle ja pääsee suoraan sisään. Tapahtumassa on erillinen narikka ala-kerrassa sekä tarvittaessa vaatteidenvaihto huone.

Ennakkoliput:
https://hot-touch-company.sumupstore.com

Nähdään Messussa!  >:D

Yst,

Peter

LiliumRegale

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Kuriton kissapeto 🐈
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #13 : 03.10.2023, 11:26 »
Oon ehkä ajatuksiltani outo ja pidän itseäni ehkä myös kuvaus mielessä epäkiinnostavana, mutta en ymmärrä murehtia sitä että joku kuvaisi minua tanssimassa hikisenä kumimekossa. Jos kuvaatte niin, ottakaa hyviä kuvia.

Käykö näissä paljon tyyppejä yksin? Ystävätär arpoo oman lähtemisensä kanssa ja mietin että jos hän ei lähde niin uskaltaako tänne suunnata yksin.

On se vähän outoa ajatella, että jos itseä ei häiritse kuvatuksi tuleminen, silloin se ei voisi tai saisi häiritä muitakaan.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Uskontosatiirinen fetissiklubi Lepakkomiehessä
« Vastaus #14 : 03.10.2023, 11:44 »
No haluatko avata mikä siinä häiritsee. Nykyisin ihmiset pukeutuvat hyvin moninaisesti eikä joku nahka- tai latex vaate ole samalla lailla leimaava kuin mitä oli ehkä joskus. Itse olin ihan tavallisessa baarissakin viimeksi lyhyessä hameessa ja tiukoissa reisisaappaissa. Eikä kukaan kiinnittänyt niihin minusta mitään erityistä huomiota. Vai oliko tässä se, että voi tulla kuvatuksi samaa sukupuolta olevan ihmisen seurassa?

En pidä itse olemisesta valokuvissa (missään yhteydessä) että tavallaan ymmärrän sen että ei halua tulla kuvatuksi. En kuitenkaan jätä siitä syystä menemättä tilaisuuksiin. Useimmin olen tullut kuvatuksi vaikka sukulaisten häissä tai rippijuhlissa kuin kinky/ fetissi tilaisuuksissa.

Jos kuitenkin kuvaatte ja tulee hyviä kuvia minusta tai ystävättärestä kenen kanssa olemme tänne ostaneet lipun, niin laittakaa ihmeessä viestillä minullekin.