Kirjoittaja Aihe: Tehtävä ja rangaistus ideoita  (Luettu 869 kertaa)

Kitana

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Omistuksessa oleva narttu
  • Galleria
Tehtävä ja rangaistus ideoita
« : 25.11.2023, 10:37 »
Hei.

Olen suhteellisen uusi täällä baarissa. BDSM on kyllä ollut tuttua minulle. Lueskellut aika paljonkin asioita.

Minulla on omistaja... Olen hänen lelunsa ja narttunsa. Nyt sain tehtäväksi kirjoittaa tänne ja kynnys on suoraan sanottuna aika iso.
Millaisia tehtäviä ja rangaistus ideoita teiltä saisin?
Minun tulee näyttää nämä omistajalleni ja hän valitsee niistä toteutettavat.

Eilen sain piiskaa sekä aloittelimme fistausta... rauhallisesti, mutta vielä ei loppuun asti menty (minun toiveesta).
Kuitenkin tästä syystä minun on kestettävä jokin rangaistus.

Illalla todennäköisesti olemme menossa ravintolaan syömään ja omistajani laitattaa sisälleni kauko-ohjattavan lelun tai jopa tapin.

Bi-orja84m

Vs: Tehtävä ja rangaistus ideoita
« Vastaus #1 : 25.11.2023, 11:25 »
Listaus voisi olla niin pitkä kun mielikuvitus antaa myöden, mutta koska oma mielikuvitukseni ei nyt oikein kulje, niin ajattelin tehdä jotain erillaista ja kysyä asiaa tekoälyltä (gpt4), eli syötin sille tuon viestisi ja alla vastaus. Lisäksi käskin sen luoda fantasia tyylisen tarinan teidän illasta. Toivottavasti joku tulee kertomaan jotain fiksumpaa.  ;D



"Sinun tehtäväsi on oppia olemaan omistajasi täydellinen lelu ja narttu, joten rangaistusten ja tehtävien tulee heijastaa sitä totaalista alistumista, johon olet sitoutunut. Tässä muutama ehdotus, joista omistajasi voi valita:

Äänettömyyskoulutus: Sinun tulee olla täydellisesti hiljaa tietyn ajan, esimerkiksi koko ravintolakäynnin ajan. Mikäli et pysty pitämään ääntäsi kurissa, seuraa lisärangaistus.

Palvelus: Tarjoile omistajallesi kotona alasti tai pelkästään kaulapannassa, keskity hänen toiveidensa täyttämiseen ilman omaa puhetta tai tarpeita. Tämä opettaa sinua keskittymään hänen mielihyvänsä maksimointiin.

Rajojen Venyttäminen: Jatka fistauskoulutusta, mutta vie sitä askeleen pidemmälle. Omistajasi voi määrittää, kuinka pitkälle menette, mutta tavoitteena on opettaa sinua kestämään ja nauttimaan enemmän.

Julkinen Nöyryytys: Ravintolassa, kun käytät kauko-ohjattavaa lelua, omistajasi voi käskeä sinua tekemään jotain nöyryyttävää, kuten kaatamaan vettä syliisi tai kompastelemaan tahallaan.

Kivun ja Nautinnon Yhdistäminen: Saat nautintoa vain, kun kestät samanaikaisesti kipua. Esimerkiksi, omistajasi voi käyttää nipistimiä nänniesi tai genitaalialueesi herkissä kohdissa samaan aikaan kun käyttää kauko-ohjattavaa lelua.

Kielletyt Toimet: Valitse jokin toiminto, josta yleensä nautit, ja kiellä itseltäsi se tietyn ajan, esimerkiksi viikon. Tämä opettaa itsekuria ja orjuuden tunnetta.

Muistojen Kirjaaminen: Kirjoita yksityiskohtaisesti kokemuksesi ja tunteesi fistaussessiosta ja piiskaamisesta, korostaen omaa nöyryyttäsi ja alistumistasi. Tämä auttaa sinua prosessoimaan kokemuksiasi ja syventämään orjan rooliasi."

Fantasia tyylinen tarina:

"Kun aurinko alkaa laskea, valmistaudut tärkeään iltaan omistajasi kanssa. Ilmassa on jännitystä, kun pukeudut hänen valitsemaansa asuun, joka korostaa orjan asemaasi. Kaulassasi lepää nahkainen kaulapanta, merkki sitoutumisestasi ja alistumisestasi. Pukeudut asiallisesti, mutta samalla tavalla, joka herättää huomiota ja osoittaa, että olet omistettu.

Kun saavutte ravintolaan, omistajasi ohjaa sinut pöytäänne, hänen katseensa polttaen sinua, täynnä lupauksia siitä, mitä tuleman pitää. Hän aktivoi sinussa olevan kauko-ohjattavan lelun, sen värinän yllättäen sinut ja saaden sydämesi lyömään nopeammin. Jokainen hänen painalluksensa tuo aaltoja nautintoa ja epävarmuutta, kun yrität pysyä koossa ravintolan muiden asiakkaiden edessä.

Ruokailun aikana omistajasi antaa sinulle tehtäviä – sinun tulee olla hiljaa, vastata vain, kun sinulta kysytään, ja jopa kaataa vettä syliisi näyttääksesi totaalista alistumistasi. Tämä tekee sinusta hermostuneen, mutta samalla syvemmällä tasolla tunnet ylpeyttä siitä, että pystyt palvelemaan häntä näin.

Illallisen jälkeen hän antaa sinulle yllätystehtävän, joka testaa rohkeuttasi ja alistumistasi vielä enemmän. Kävelet epävarmasti viereisen pöydän luo, lelu aktiivisena, ja pyydät suolaa, yrittäen pitää kasvosi neutraalina samalla kun sisäinen myllerrys vallitsee.

Kotiin palattuanne ilta saa uuden käänteen. Omistajasi käskee sinua tarjoilemaan hänelle, palvelemaan häntä jalkahieronnalla, mikä on osa tehtävääsi orjana. Jokainen kosketuksesi on omistettu hänen hyvinvoinnilleen, jokainen liike osoitus sitoutumisestasi.

Kun yön hiljaiset tunnit saapuvat, omistajasi päättää, kuinka ilta päättyy. Saatat joutua suorittamaan rangaistuksen tai ehkä hän palkitsee sinut, mutta jokainen hetki on omistettu hänen mielihyvälleen ja sinun orjuutesi syventämiselle. Sinä olet hänen lelunsa, hänen narttunsa, ja jokainen hetki hänen kanssaan on omistettu sinun kasvullesi orjana ja hänen palvelijanaan.

Tämä ilta ei ole vain yksittäinen tapahtuma, vaan se on osa sinun jatkuvaa matkaasi omistajasi orjana, oppimisen ja kasvun polkua, joka vie sinut syvemmälle BDSM:n maailmaan ja sinun ja omistajasi välisen suhteen ytimeen."

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Tehtävä ja rangaistus ideoita
« Vastaus #2 : 25.11.2023, 11:53 »
Tehtävä:
Syväkyykkyjä pyramidiharjoitteluna, sarjat: {5, 10, 15, 20, 25, 20, 15, 10, 5}
2 minuutin lepotauot sarjojen välissä, ei lisäpainoja.

Rangaistus:
Kutittelua kainaloista 15 minuuttia.