Kirjoittaja Aihe: Kallion maanantaimiitti goes keskiviikko 3.1.2024 @Street Bar Kallio, klo 17:00  (Luettu 1621 kertaa)

HeleneEtrange

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Transvisionary tramp
  • Galleria
Vuoden ensimmäinen Kallion miitti poikkeuksellisesti keskiviikkona 3.1.2024!

Paikkana edelleen Street Bar Kallio, Hakaniemen tuntumassa (n. 5 min. kävelymatkan päässä Hakaniemen metroasemalta).

Dresscode: miittiläisten ei ole tarkoitus erottua ulkoisesti baarin muihin asiakkaisiin nähden, vaan pukeutuminen on normaalin arkisen ulkona käymisen mukainen.

Kaikille avoin: miitti on matalan kynnyksen tapaaminen, jossa on rento ja hyväksyvä ilmapiiri. Ensikertalaiset, aiemmin miiteissä käymättömät ovat tervetulleita mukaan pöytäkeskusteluihin ja viihtymään kanssamme.

Miten löydät meidät ravintolassa?

Baariin sisään tultaessa ravintolasalissa oikealla on iso ruskea sohvaryhmä joka on varattu meidän käyttöömme. Jos et tunnista meitä ravintolassa, voit kysyä sijaintimme baarin henkilökunnalta. Pöytävarauksemme on tehty nimellä "Maanantaikerho". Tämä pätee myös nyt keskiviikkona.

Mainitse myös "Maanantaikerho" tiskillä tilaustasi tehdessäsi niin saat miittiläisille oikeutetut alennukset baarin valikoimasta.

   Maanantaimiitin hinnasto:

   Kaikki ruokatuotteet  -20%
   Kaikki juomatuotteet -10%
   
   Lisäksi pysyvästi kiinteähintaiset etumme:

   Jäävesi 0€
   Soodavesi 1€
   Kahvi / Tee 1,50€


Baarissa keittiö on auki koko miitin ajan, menulta voit tilata mm. herkullisia pizzoja, burgereita, wingsejä.

Paikka: Street Bar Kallio, Hämeentie 10, Helsinki
Päivämäärä: 3.1.2024
Aika: Kello 17.00 eteenpäin: ( n. 17.00-22.00 ) ( n. 17.00-23.00 ) ( n. 17.00-24.00 ) ( n. 17.00-01.00 )
Baariin on aina vapaa pääsy, K-18


Miittiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon / erikseen.

Pääsääntöisesti miittailemme joka toinen maanantai, mutta koska Uudenvuodenpäivänä maanantaina 1.1.2024 ei ole miittiä, niin siirrettiin tämä keskiviikkoon.

Järjestäjä: Maanantaikerho

Tervetuloa!

Raspi


susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 743
  • Galleria
Olipas kiva ylläri. Pitääkin yrittää järjestää aikatauluja, että pääsisi paikalle.

Oon toi kissa

No jospa tänne pääsis paikalle  ;D

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 743
  • Galleria
Jossakin vaiheessa olin täältä lukevinani, että miitti olisi 8.1... Muuttaako tämä ylimääräinen ke miitti tuota,eli miten sitten jatkossa tästä eteenpäin miittipäivät menevät?

Janetar

susa-anniina lue tuo viesti nro 1 ja erityisesti tummennetut kohdat 😉.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 743
  • Galleria
Kysyin tätä erikseen kun olin noista tehnyt yhden tulkinnan ja toinen ihminen toisen. Minä oletin että on 3.1. "ylimääräinen miitti" ja että 8.1. alkaen sitten joka toinen viikko mutta syksyllä jostakin johtuen viikko vaihtuikin joka toiseksi eri viikoille. Olin viimeksi ekaa kertaa ja tykästyin ja nyt vielä voisi vaikuttaa alkuvuoden aikatauluihin muun elämän suhteen.

HeleneEtrange

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Transvisionary tramp
  • Galleria
Ei kysyvä tieltä eksy.

Näillä näkymin tammikuun toinen miitti voisi olla maanantaina 15.1.2024, tavanomaisen jaksotuksen mukaisesti.

Keskiviikon miitti 3.1.2024 ei ole siis ylimääräinen vaan maanantailta 1.1.2024 siirretty.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 743
  • Galleria
Kiitos täsmennyksistä.  :)

Janetar

Huomenna lämmintä juomaa  ;D

HeleneEtrange

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Transvisionary tramp
  • Galleria
Oheisen kuvan mukainen otus osoittaa miitin käytössä olevan pöydän.