Kirjoittaja Aihe: Yksityisviestit  (Luettu 533 kertaa)

Kutittelu

  • Porttikiellossa
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Yksityisviestit
« : 29.12.2023, 18:59 »
Miksihän minulla näkyy vain kirjekuoren kuva ja lukee että piilotettu? Itse olen lähettänyt joillekin viestiä niin siinä on jotain kuvakkeita ja lukee että lähetä yksityisviesti. Onkohan minun lähettämät menneet kellekään perille ja onko minulle voineet halukkaat lähettää viestiä ?

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 704
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #1 : 29.12.2023, 19:51 »
Moi,

asetuksissasi ei ole mitään joka estäisi yksityisviestien lähettämisen sinulle.

Kirjekuoren kuva ja teksti 'piilotettu' viittaaat itseasiassa sähköpostiosoitteeseesi - Baarissa kaikkien spostit ovat piilossa, ja se näkyy näin profiilissasi.

'Lähetä yksityisviesti'-nappia ei luonnollisestikaan näy kun katsot itse profiiliasi. Tuskin haluaisit itsesi kanssa viestitellä.

Muille tämä nappi näkyy normaalisti-

Rgds, Mörkö

Miksihän minulla näkyy vain kirjekuoren kuva ja lukee että piilotettu? Itse olen lähettänyt joillekin viestiä niin siinä on jotain kuvakkeita ja lukee että lähetä yksityisviesti. Onkohan minun lähettämät menneet kellekään perille ja onko minulle voineet halukkaat lähettää viestiä ?

Kutittelu

  • Porttikiellossa
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #2 : 29.12.2023, 20:08 »
Ok, kiitos paljon.. tuli joku selvyys. Ketään ei vaan kiinnosta mutta sehän on tavallista. Pitäis piiskan paukkua, kahleiden kilistä ja köysien pureutua ihoon  ;) ;D