Kirjoittaja Aihe: Roolin muuttuminen?  (Luettu 723 kertaa)

DeSatana

Roolin muuttuminen?
« : 20.05.2024, 17:17 »
Itselleni kävi vähän aikaa sitten niin, että tajusinkin alistumisen olevan enemmän oma juttu kuin alistamisen. Ajatus siitä, että joku kertoisi mitä minun kuuluu tehdä, alkoi vaikuttaa yllättäen hyvin vetoavalta. Ja domin asema sisältää vastuuta, jota en voi ottaa. Loppujen lopuksi olisi aika hankala ainakaan yhtään pidempiaikaisesti olla valta-asemassa. Ehkä lyhyemmässä sessiossa se olisi mahdollista, mutta ei sitten pidemmän päälle.

Nyt se haave sitten vaihtui orjan löytämisestä haluun alistua ja tuntuu hyvältä... Nyt kun vielä jostain löytyisi joku joka huolisi tälläisen kurittomana olleen lutkan itselleen!

indigo

Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #1 : 20.05.2024, 18:46 »
Ihana kun löytää uusia osia itsestään  :love:

NanaValerie

  • Porttikiellossa
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 14
  • Galleria
    • Someni
Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #2 : 21.05.2024, 12:19 »
Hienoa  ;D
Itse aloitin alistuvana osapuolena, jossain välissä ymmärsin olevani switch  ;D

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 624
  • Galleria
Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #3 : 21.05.2024, 21:04 »
Me ihmiset kasamme ja kehitymme koko elämämme ajan - olisi hämmästyttävää, jos ihmisen mielihalujen ja maun muuttuminen ei olisi mahdollista myös seksuaalisuuden saralla - ja ehkä myös vähän tylsää, ajan mittaan.

Kaikilla ei muutos ole tavallaan sivusuuntainen (suuntautumisen siirtyminen D/s tai s/m -akselilla), vaan mielihalut syvenee tai kevenee, fyysistyy tai muuttuu enemmän päänsisällä tapahtuviksi. Onneksi! Näin saamme lisää kiinnostavia kokemuksia.

Tiedotan, että jotkin sellaiset asiat jotka olen aikanaan todennut "ei-oo-mun-juttu"-kategoriaan kuuluviksi, onkin nyt mun juttu todella vahvasti.  Oma polkumme niin elämässä kuin kinkyyden polulla on ja saakin olla haarautuva, mutkikas, täynnä mäkiä ja ehkäpä meidän kaikkien onni on se että maali tai määränpää on piilossa - vaikka joskus uskomme tietävämme sen mihin olemme matkalla.

Toivotan sinulle paljon ihania kokemuksia matkallasi!

Naamio88

Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #4 : 23.05.2024, 02:00 »
Laitappa hakemusta M43 Domille

belladonna

Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #5 : 24.05.2024, 01:55 »
Minulle on päässyt käymään niin, että entisestä ”HC-subista” (exältä kuultua) on kuoriutunut switchailun kautta Domme. Mahdollisuus kytkimen napautteluun alistumismoodiin edelleen on, mutta ainakin nyt viime aikoina on tuntunut, että se kiinnostaa yhä vähemmän.

 Osa fantasioitaan kyllä perustuu edelleen omaan alistumiseen, mutta tosielämän seksissä dominoiminen ja toppaaminen tuntuu koko ajan vain luontevammalta ja kiihottavammalta, joten alistumismahdollisuuden perään ei tule kyseltyä. Jotain on siinä suhteessa päässäni naksahtanut, sillä aiemmin tunsin tarvitsevani alistumista henkisesti ja fyysistä masokismia stressin purkuun. Nyt ei enää masoilukaan tunnu välttämättömältä.

Shibarissakin olen kuluneen parin vuoden aikana siirtynyt bottomista ja mallista lähes täysin sitojaksi. Sitominen myös kiinnostaa sitä enemmän, mitä enemmän oppii.


Oon toisaalta pitkään tiennyt, että tällainen roolin muuttuminen on mulle hyvinkin mahdollinen ja toisaalta olen kuitenkin nyt hieman yllättynyt, kun se on tapahtunut.

RsT

Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #6 : 24.05.2024, 10:50 »
Mä suhtaudun tähän muutokseen suurena rikkautena, että kuljettu polku ei ole pelkästään tasainen ja matkalle mahtuu risteyksiä, sekä muita jänniä ylläreitä.

Välillä tulee turhauduttua tähän omaan, joka suunnan kytkimenä switchailuun ja liian monipuolisiin mielihaluihinsa.
Raja-aitani ovat moneen kertaan vaihtaneet paikkaa ja monilta osin ovat ajan saatossa laajentuneet.
Kuitenkin olen nauttinut kaikista hetkistä ja kokemuksistani, jotka olen päässyt tällä matkallani kokemaan.

Viimeaikoina on henkinen puoli ollut erittäin voimakaasti pinnalla ja haaveissa olisi joskus päästä sen saralla syvemmälle. Tämä voisi mennä enemmän siihen, että olisin enemmän matkustajan osassa.

Taitaa koko tämä elämän polku olla yksi opintie alusta loppuun saakka. Sen vuoksi yritän keskittyä pitämään tätä matkaa kokonaisuudessaan määränpäänä.

Aurinkoisen lämmintä kesää ja mukavia ikimuistoisia hetkiä   8)

Lady Red

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 9
  • Minä olen minä, enkä muuksi muutu.
  • Galleria
Vs: Roolin muuttuminen?
« Vastaus #7 : 15.06.2024, 23:04 »
Mä oon aina ajatellut et oon niin alistuva kuin ihminen voi olla.
Mutta sitten hyvin yllättäen, joku ihminen onkin saanut kiskottua musta sitä toista puolta esiin. Hämmentävää, ihanaa.
Ehkä musta löytyy myös pieni sadisti, kunhan pääsis joskus testaamaa. :)
Mulla vaatii jonkun erityisen ärsykkeen jotta domme hyppää ohjiin, ja samalla ihan hetkessä saattaa roolit vaihtua.
Ehkä joku päivä lähden tätä puolta itsessäni tutkailemaan enemmän.