Kirjoittaja Aihe: Tykkäätkö puristella finnejä?  (Luettu 24296 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #15 : 29.10.2012, 21:47 »
En. Opin varhaisteininä jostakin, että puristellut finnit voivat tulehtua, joten en ole niitä uskaltautunut puristelemaan. Lisäksi se on tosi ällöä kun joillakin siinä finnissä on ihan hemmetisti sitä töhnää: näyttää siltä kun jotain rasvatuubia puristaisi (jos et ole semmoista finniä nähnyt, niin olet onnellinen). Ei kyllä tee mieli yhtään puristella mitään tuubeja pariin päivään sen jälkeen... Onneksi minua ei finnit juuri koskaan vaivaa, kun en käytä meikkiä, en tupakoi ja mikään syöty elintarvike ei aiheuta finnejä.

Olen kyllä liiankin innokas räpläämään haavoihin muodostunutta rupea (vaikka tiedän että siihenkin liittyy tulehdusriski). Kiitos sen minulla on ollut joskus yli vuodenkin vuorotellen ruvella tai verillä olleita plänttejä kehossa. On niin älyttömän vaikea rasvata jotain kohtaa säännöllisesti ja yrittää välttää koskemasta rupeen.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #16 : 29.10.2012, 22:02 »
EN tykkää. En kykene edes lukemaan tätä finniketjua. Suurella tsemppauksella sain klikattua ketjun auki sen verran että pystyin kirjoittamaan tänne että en tykkää. En, en ja en.

mrs_whiterope

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #17 : 30.10.2012, 10:09 »
Täytyy myöntää, etten minäkään aivan kaikkia popthatzitin videoita pysty katsomaan. Kaikki puristeltavani ovat olleet sitä mieltä, että olen ainoa näin vinoutunut koko maailmassa, mutta ovat sitten pyörtäneet puheensa ja olleet todela järkyttyneitä, kun ovat nähneet tuon sivuston. :D

Ja heh, ajattelin että täällä BDSM-baarissa olisi suvaitsevaisuutta kaikenlaisia mieltymyksiä tai fetissejä kohtaan. Ei kaikkien tarvitse tykätä, ja tuo kysymyskin oli aseteltu niin, että siihen voi vastata kuinka negatiivisesti tahansa, mutta en sentään kovin monia "Sairasta!" -kommentteja täällä odottanut.  ::)

EDIT: Ja se hyvä puoli on vielä toisten finnien puristelussa, että arvet jäävät sille toiselle. Se puristelisi finninsä itse kuitenkin, paljon kovakouraisemmin ja tuhoisammin. Kun puristelija desinfioi omat kätensä (ja työvälineensä jos sellaisia käyttää) ja finnin puristamisen jälkeen, päästään paljon vähemmillä jäljillä.

Hra K

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #18 : 30.10.2012, 11:44 »
Jos toisesta tykkää niin miksi ei pitäisi hänen epäpuhtauksien poistosta? Itse pidän ajatuksesta, että voi poistaa jotain ikävää toisesta ihan konkreettisesti mutta en koe sitä mitenkään eroottisena. On se vaikeaa puhua ihmisen kanssa luontevasti jos toisen nenän päässä heiluu oikein pinkeä finni - eikö sitä joku voisi törkätä ulos?

 K

Smooth

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #19 : 30.10.2012, 13:51 »
Kyllä tykkään finnien puristelusta ja aika tavalla niitä puristelenkin :). En omia, kun niitä on vähän. Kyllä minäkin voin kevyesti uppoutua kyseiseen tehtävään pitkäksikin ajaksi. Jos joskus näen ihan ventovieraalla mehevät mustapäät nassussa, tekisi oikein mieli käydä käsiksi. Olen kyllä jarruttanut itseäni tehokkaasti.
Pikku kipu kuuluu asiaan ja on boonusta. Muttei mikään itsetarkoitus.

Ja tietysti iho puhdistetaan kunnolla käsittelyn jälkeen. Ja tulehtuneisiin ei passa koskea. Makeinta on kun "ihomato" tulee kokonaan ulos ja jäljelle jää selkeä siisti reikä!


katti

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #20 : 30.10.2012, 14:44 »
Niin kauas kuin vain muistaa,niin olen tykännyt. Mitä ahdistuneempi on,sitä enemmän yrittää naamastaan ja käsistä jne löytää näppylöitä. Siinä kai voi unohtaa hetkeksi ikävät ja raskaat asiat,tiedä häntä. Toisaalta finnit ja mustapäät on inhoja,joten mikä kumma vimma on puristella niitä :o

Subservient

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #21 : 30.10.2012, 15:35 »
Kyllä tykkään, olen aina pitänyt toiminnasta molemmin päin. Tosin useimmin ollut sitten puristettavana kuin puristavana osapuolena. Jotenkin kummasti se vain rauhoittaa

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #22 : 30.10.2012, 16:50 »
Ja heh, ajattelin että täällä BDSM-baarissa olisi suvaitsevaisuutta kaikenlaisia mieltymyksiä tai fetissejä kohtaan. Ei kaikkien tarvitse tykätä, ja tuo kysymyskin oli aseteltu niin, että siihen voi vastata kuinka negatiivisesti tahansa, mutta en sentään kovin monia "Sairasta!" -kommentteja täällä odottanut.  ::)

Jos tämä oli tarkoitettu pohdiskelevaksi fetissiketjuksi eikä kevytmieliseksi "tykkään - en tykkää" -gallupiksi, niin ehkä Peilisali olisi ollut oikeampi osoite kuin Lounge? Toki on totta, että Peilisalissakin on välillä tullut epäasiallisia "en tykkää" -kommentteja toisten ketjuun, vaikka olisi tarkoitus kerätä kommentteja vain heiltä, joita kyseinen fetissi oikeasti kiinnostaa...

mrs_whiterope

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #23 : 30.10.2012, 19:32 »
Jos tämä oli tarkoitettu pohdiskelevaksi fetissiketjuksi eikä kevytmieliseksi "tykkään - en tykkää" -gallupiksi, niin ehkä Peilisali olisi ollut oikeampi osoite kuin Lounge?

Enpä miettinyt tarkoitusperiä noin pitkälle, ponnautin yhtä kevyellä otteella kuin siinä jalanpesutriidissä, jonka sivukommentista tähän innoituksen sain. Tuntuu, että keskustelut täällä elävät ihan omaa elämäänsä muutenkin, ja joskus vapaammilla alueilla syntyy vilkkaampaa ja asiapitoisempaa keskustelua kuin Peilisalissa tai Tyrmässä. Kuinka moni olisi vastannut vakavamieliseen finnifetissikeskusteluun? Varmaan yhtä moni. ;D

allegoria

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #24 : 30.10.2012, 20:25 »
Apina tykkää toisesta apinasta, apina puhdistaa toisen apinan turkkia. Primitiivistä ja kaunista.

Heh, joku tämänkaltainen mielleyhtymä mullakin käväisi mielessä:)

Mutta en tykkää henkkoht, yök..yritän pitää sellaiset pois enkä voisi kuvitellakaan antaa jonkun näprätä itseäin tuolviisii.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #25 : 30.10.2012, 20:55 »
Kiitos, mutta ei kiitos - en koe mielihaluja toisten ihmisten finnien puristeluun ja ihan itse puristelen omat finnini - kieltämättä se on tyydyttävä toiminto joka hävittää usein myös ajankulun, mutta mitään seksuaalista mielihyvää siitä en saa. Kumppanin finnejä voin puristella pyynnöstä tai mahdollisesti jonkin sortin palvelemisen muotona - nöyryyttäväähän voisi olla jos joutuisi syömään ne toisen ihomadot puristelun jälkeen ;D

IndigoZone

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #26 : 30.10.2012, 21:30 »
Obligatory:


Narttu-84

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #27 : 31.10.2012, 14:05 »
itselläni ei ole fetissiä finneihin ja prkl kun niitä on paljon välillä(tiedän herkut lisäävät niitä mm.)välillä menee oikeen hermot kun jotkut ärtyvät oikeen kunnolla ja kasvavat (ainakin omasta mielestäni helkutin isoiksi) ja tykkään puristella finnejä ja prkl kun kutiavat! se tunne kun finni rusahtaa ja se talimöhnä tulee pihalle on olo kuin voittajalla,voitinpas sinut,jos en purista niitä niin mulla ainakin kasvavat niin isoiksi että itsekseenkin tuntuu  voivan poksahtaa ja sitten tulee raavittua :( isäntä ei tykkää kauheasti kun hyökkään nenän tai selän kimppuun,mutta yhden hyvän pesuvoiteen olen saanut apteekista Humektan on vähentänyt kutinaa,punoitusta ja jopa finnejä. se on jotenkin niin koukuttavaa puristaa ja paukauttaa niitä,en tiedä onkohan mulla kaikki muumit laaksossa,mutta mutta ajattelen näin että kun yksi on puristettu se on poissa mielestä ja se rauhoittaa,hyvä hygienia on tottakai sanomattakin selvää,puhdistus yms,kuten muut jo mainiitsikin. ja olen muiltakin puristanut finnejä,joku ihmeen himo on niitä mulla puristella :o

subula

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #28 : 31.10.2012, 18:07 »
finnejä koitan olla nypläämättä mutta haavat sen sijaan saavat kyytiä ja siksi paranevat pirun hitaasti  :-[
Onneksi rakennekynnet :D

Naya

Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #29 : 03.11.2012, 21:39 »
Tykkään, ja on kiva huomata etten ole ainoa. Tosin vain omiani, muiden omista en hirveästi välitä (vaikka joskus kyllä riepoo pahasti jos jollakulla on ihan valtava finni keskellä naamaa eikä se tee sille mitään...). Kun kyllähän niitä voi ihan tulehduksia pelkäämättäkin tappaa, kun vain pesee alueen ja kädet ennen ja jälkeen. :P
En minä siitä toiminnasta mitään seksuaalista mielihyvää saa, lähinnä tyytyväisyyden tunnetta kun jotenkin tuntuu että tekee jotain konkreettista ulkonäkönsä parantamiseksi (pitemmällä tähtäimellä ainakin). Vähän niin kuin imurointi, jos on valtavia pölypalloja tapettavana.  :))