Kirjoittaja Aihe: Tykkäätkö puristella finnejä?  (Luettu 24305 kertaa)

mrs_whiterope

  • Vieras
Tykkäätkö puristella finnejä?
« : 29.10.2012, 19:54 »
Huomasin Luntun kommentin tuolla Miltsun aloittamassa jalkojenpesuketjussa, ja kun ei viitsinyt vetää OT:ksi, niin aloitetaan uusi ketju.

Tykkäätkö puristella finnejä?


Suorastaan rakastan finnien ja mustapäiden puristelua! Siinä määrin että se on jo pakkomielle, joskaan ei ehkä aivan fetissi, koska suoranaista seksuaalista mielihyvää en siitä saa, vaikka uppoudunkin finnien ihanaan maailmaan niin, että muut asiat menevät siinä vaiheessa aivan ohi havaintokykyni.

Valitettavasti finnien omistajat eivät koe puristelua yhtä nautinnollisena, joten sitä kannattaa tehdä silloin, kun toisella on panta kaulassa. Kun niitä finnejä ei oikein ole kenelläkään enää tarpeeksi, olen jopa harkinnut, että etsisin jonkun korkean kipukynnyksen omaavan nuoren henkilön pelkästään puristeltavaksi. :P Pitäisi olla kunnollinen akne, ei todellakaan vain muutamaa tylsää mustapäätä. Mitään muuta käsittelyyn ei kuuluisi kuin antamuksellinen puristelu toisen sietäessä sen nurisematta.

PopThatZit-sivuston Zit Manifeston mukaan olen lähinnä Obsessive Other People's Zit Popper.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #1 : 29.10.2012, 20:06 »
On myös meitä jotka eivät käytä pantaa mutta nauttivat silti suunnattomasti puristeltavana olosta (Kunhan se ei vaan satu)  O:-)  toisaalta tuota etuoikeutta en ole kovin monelle suonut, itselleni kyse on hyvin intiimistä asiasta.  ::) ja esim. neulalla mustapäiden kaivaminen on täysin kivutonta kun puristelija on siihen koulutettu kunnolla.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #2 : 29.10.2012, 20:11 »
YÄK! En suostu kenenkään talipalloihin koskemaan. Sairasta touhua .... :))

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #3 : 29.10.2012, 20:13 »
Mulla on ihan helvetisti mustapäitä, niitä saa tulla puristelemaan ihan millon vaan!
Tykkään myös puristella muilta :P

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #4 : 29.10.2012, 20:17 »
Ihana mrs_whiterope kun tartuit kommenttiini! :love:
Vähän toivoinkin, et joku samallalailla pervo huomais. ;D

Suorastaan rakastan finnien ja mustapäiden puristelua! Siinä määrin että se on jo pakkomielle, joskaan ei ehkä aivan fetissi, koska suoranaista seksuaalista mielihyvää en siitä saa, vaikka uppoudunkin finnien ihanaan maailmaan niin, että muut asiat menevät siinä vaiheessa aivan ohi havaintokykyni.

Mulla on kans juurikin näin ja harmiksi mainittakoon täälläkin juuri tuo puristeltavan nurina, harvempi kokee tosiaan puristeltavana olon yhtä nautinnollisen..
Oon katsellut myös jotain finnin puristelu videoita, mutta vaikka ne jollain tapaa ovat kiinnostavia koen juurikin sen itse puristelun, "käsityön", olevan nimenomaan SE juttu. Oon siinä määrin onnekas, että olen suhteissani saanut tätä perversiotani kuitenkin toteuttaa, joidenkin kumppaneiden ollessa vastahankaisempia kuin toisten. ;D Voi olla, että tässä suhteessa oon myös ehkä hieman sadisti.. O:-)

Edit. Tää on itselle ehkä sellainen kiintymyksen osoitus- puolen juttu jonka mieluiten puristelen mieluiten kumppaniani, siitäkin huolimatta, että tarjolla voisi olla näppyisempää ja suostuvampaa "uhria".

Louhi

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #5 : 29.10.2012, 20:18 »
Kyllä! Tykkään pakkomielteisen paljon! Harvoihin osiin ihmisessä jaksan keskittyä samalla intensiteetillä  :love: Olenko ällö? Aivan varmasti.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #6 : 29.10.2012, 20:20 »
Oletteko ihan tosissanne? :o

Seuraavaksi räkäkeskustelu? :))

Koo

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #7 : 29.10.2012, 20:21 »
En todellakaan, voi yäk!  :o Kolmekymmentä vuotta sitten en olisi halunnut puristella niitä edes omasta naamastani saati jonkun toisen mistään ruumiinosasta... vatsaa kääntää pelkkä ajatuskin....!

Louhi

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #8 : 29.10.2012, 20:24 »
Apina tykkää toisesta apinasta, apina puhdistaa toisen apinan turkkia. Primitiivistä ja kaunista.

Glori

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #9 : 29.10.2012, 20:41 »
Minusta on ihana puristella kaikenlaisia näppyjä, finnejä ja mustapäitä. Subi saa uhrautua joka kerta ja kääntyillä kunnes olen käynyt koko ihon läpi ledifikkarilla  :P Jos puristeltavaa ei löydy tarpeeksi, tyydytän tarpeeni nyppimällä pinsetillä häpykarvojen sänkeä..
Aika paljoon hän suostuu saadakseen minut tyytyväiseksi, olen oikeastaan aika onnellinen  :love:

Nut

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #10 : 29.10.2012, 20:47 »
Oletteko ihan tosissanne? :o

Seuraavaksi räkäkeskustelu? :))
No todellakin tosissaan, ja seuraavaksi avataan vaikka nekrofiliaketju. Tai natsiketju. Eikun hups, nehän meni jo  ;) ;D
(vitsaillen tämä siis. Jos jäi hymiöistä epäselväksi.)



Kieltämättä finnien puristelussa on jotakin todella rentouttavaa ja meditatiivista. Menee hieman samaan kategoriaan kuin vaikkapa hyvään kirjaan tai käsityöhön keskittyminen, mutta en kuitenkaan sitä hinkumalla hingu tekemään. Ennemmin väkertelen villasukkia, ellei sitten kyseessä ole jokin "evil twin" kokoluokan herkullisuus.

Pimpinella

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #11 : 29.10.2012, 20:49 »
Mä olen joskus aivan maaninen mustapäiden puristelija!! Just hauska etsiä huolella kumppanista moisia saaliita :)

wednesday

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #12 : 29.10.2012, 21:02 »
Omiani kyllä, ah, mutta hyi eiii toisten  :))
Ymmärrän siis sen mikä siinä on nautinnollista, koska omien finnien puristelu on niin kivaa. Seksuaalisesta mielihyvästä se mielihyvä jota siitä saan on kyllä aika kaukana :D
Toisten näppyjä mua ei sais kirveelläkään puristelemaan. Tai no ehkä just ja just sillä kirveellä.

latexbun

  • Vieras
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #13 : 29.10.2012, 21:06 »
En tykkää, kuplamuovia on antoisampaa puristella.  :)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Tykkäätkö puristella finnejä?
« Vastaus #14 : 29.10.2012, 21:26 »
Tää liittyy siihen, että mä inhoan kaikkea epätasaisuutta ihossa niin omassa kuin muiden. Ja sitten niistä epätasaisista kohdista pitää päästä mahdollisimman pian eroon. Menee joskus pakkomielteen puolelle kun pitäisi päästä kynnellä töhnät tökkimään pois, jollei toista ihan puristelemaan uskalla ruveta. Mutta mielihyvä mulle tulee ennemmin lopputuloksesta kuin itse tekemisestä.