Kirjoittaja Aihe: Uusi miittipaikka vai virkistämmekö Majavan iltoja (ehkä)?  (Luettu 29852 kertaa)

Nick

  • Vieras
Majavassa on sentin kerros paskaa joka pinnalla. Voin sietää mutta viihtyvyyden kannalta asia on perin ikävä.

Toisekseen, Majava on kulkuyhteyksien kannalta hankala, julkisilla yksi vaihto on käytännössä välttämätön aika monesta suunnasta.

Muutoin se on hyvä, sivullisia korvia jotka häiriintyisivät on melko vähän. Viikonpäivistä saattaisi torstai tai jopa lauantai olla paras, veikkaan että "bakersin" kohtalona oli maanantai.

Jake

Eräs vaihtoehto olisi pienemmälle porukalle säännöllisiin tapaamisiin yksityinen tila jossa ei olisi rajoituksia toiminnankaan suhteen, .
Tuosta on ainakin itselläni ihan hyviä kokemuksia. Ei sen ole pakko baari olla.
En tiedä sitten toimisiko tuollainen "yleisenä" miittinä. En ainakaan ilmoittaudu vapaaehtoiseksi sitä järjestämään  :D

Tiksissä voisi olla paikka...

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Mulle on oikeastaan sama missä miitit on, kunhan tosiaan on paikassa jonne pääsee hyvin julkisillä. Voin miitata ihan yhtä hyvin trendikkäässä smoothiebaarissa, jossa saa vaan vegaanista itujuomaa, tai räkäisessä karaokebaarissa, jossa soi suomi-iskelmä. Hintatasollakaan ei ole niin väliä, jos kerran kuussa suunnilleen jaksaa miittiin edes raahautua niin samapa se mitä se tuoppi tai muu juoma maksaa. Olisihan se kiva jos miittipaikassa myytäisiin alkoholia, mutta hätätapauksessa pystyn sinnittelemään pari tuntia ilmankin. Pääasia mulle että paikassa ei soi musiikki liian kovalla, ja istumapaikkoja on riittävästi.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Minulle Majava sopii edelleen oikein mainiosti, mutta pitäisikö muutamia käytäntöjä muuttaa:
- vaihtaa miittipäivää jollekin hiljaisemmalle illalle? ma, ti tai to? Joka viikkoinen tapaaminen on mukavan huoleton eikä tarvitse miettiä millä viikolla se miitti olikaan.
- "tilavarauksen" lyhentäminen esim 19-21, jolloin hiljaisemmat illat eivät tuntuisi niin pahasti baarin omistajan kukkarossa? Nythän se tila taitaa olla varattuna koko illaksi?

Ja kyllähän Majavasta alkoholittomia juomia saa, rohkeasti kysymään vain. Ja tuskin ne pahastuvat jos jollain on omat hedelmäsmoothiet mukana  :)

-tt

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Majavassa on sentin kerros paskaa joka pinnalla. Voin sietää mutta viihtyvyyden kannalta asia on perin ikävä.


Muutoin se on hyvä, sivullisia korvia jotka häiriintyisivät on melko vähän. Viikonpäivistä saattaisi torstai tai jopa lauantai olla paras, veikkaan että "bakersin" kohtalona oli maanantai.

Itse en koskaan juuri  pääse/ehdi viikolla, vkoloppuisin olisi huomattavasti paremmin aikaa. Lauantai alkuilta voi olla jollekin yrittäjälle hyväkin päivä antaa tiloja. Ja viikonloppuna voisi nauttia sen lasin viiniäkin huolettomasti :). Majavan tila on ihan ok, ja siellä voi keskustella hyvin.

Minuet

  • Vieras
Tulen mielelläni Majavaan silloin tällöin (joka viikko ei ehdi), mutta viime aikoina en ole viitsinyt käydä, kun olen kuullut, ettei siellä käy juuri kukaan näin syksyisin/talvella. Voisin kyllä tulla elvyttämään, mutta olisi kiva tietää vähän etukäteen, ketä on tulossa, kun en puolityhjään baariin viitsi raahautua. Baarimikkokin väläytteli, että ke-iltoja ei voi varata meille, jos alakerta on jatkuvasti puolityhjä.

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Miitin lyhentämisessä on vain se ongelma että jotkut tulevat alkuillasta Toiset taas loppuillasta vaikkapa töistä iltavuoron jälkeen ennen kotiin menoaan Mitä saapumiseen julkisilla tulee, niin julkiset ovat monasti rakennettu niin että ne tullaan asunalueilta esim. johonkin isompaan keskukseen kuten itäkeskukseen ja siitä jatketaan toisella julkisella määränpäähän Joten usein vaihtoja ei voi välttää Mitä päivään tulee Vaihtoehtoja on hyvä pohtia Aikanaan Tempon miitit olivat ma ja moni sanoi että heti viikonlopun jälkeen ei ole hyvä ti tai to vois toimia ton ke:n lisäksi Keskiviikkoa aikoinaan puolsi se että joku sanoi sen katkaisee hyvin viikon ja on myös ns.pikkulauantai Totuushan on myös että kaikille yhtäaikaa sopivaa päivää ei olekaan Mitä harventamiseen tulee, niin siinä on pieniä ongelmia Kuten esim. vanhemmuusviikkot (niitä on monilla tietääkseni) Ei olisi kivaa jos miitit sattuisivat pyörimään vain juuri sillä väärällä viikolla...

Fixx

  • Vieras
Eihän miittiä tarvitse lyhentää vaan varausaikaa. Jos väkeä on vähän niin ne vaniljat pääsevät sekaan ysiltä. Ei kai se ketään haittaa.

Keskiviikko on päivänä ihan ok. Mieluummin viikolla kuin viikonloppuna, jolloin on yleensä jotain muuta ja muutenkin tylsä kampeutua erikseen ytimeen.

Paikkanahan Majava on aika karsea, mutta moneen taitaa sen tyylinen iskeä, pitempään seuranneena mielikuva on, että aina se miittipaikka on tuollainen kulahtanut dunkkari ollut. Eipä mulla tosin vaihtoehtoa ole tarjota kun en noita baareja paljoa skouttaa.

LadyRose

  • Vieras
Kun en ole itse osallistunut, niin kertokaapa kuinka paljon väkeä tuolla useimmiten on paikalla?

LadyRose

  • Vieras
vastaankin itse itselleni, löysin toisen viestiketjun jossa tämä asia tuli esiin   ;)

piiska

  • Vieras
Itse olen kerran käynyt Majavan miitissä, ja en mene toiste. Tila on ahdas, ja happi meinaa loppua. Palvelukin on mitä nyt ilmeisesti entisten portsareiden baaritiskin taakse siirtyessä voi odottaakin. Eli lähinnä vain siedettävää. Toiseksi Majavan fasiliteetit ovat heikonpuoleisia: Tila, varsinkin alakerta, on mielestäni rähjäinen, likainen, risoilla huonekaluilla varustettu ja ilman riittävää ilmanvaihtoa oleva komero.

Kallio ei sinänsä olei sijaintinsa puolesta mikään huono. Íhan vaan vihjeenä heitän esimerkiksi ravintola Juttutuvan tai kallion Oivan jossa on muutakin ohjelmaa. Enkä minä nyt sano minne näitä miittejä pitäisi järjestää. Itse en vaan Majavaan halua mennä, vaikka vapaamuotoisuus ja ilman  erityisiä järjestelyjä miitti toimiikin hyvin.

piiska

Modesty

  • Vieras
...tällaisia tuli mieleen...
Painobaari Sanomatalon katutasossa - arki-iltaisin todella hiljainen
PRKL Clubin alakerta - arki-iltaisin kiinni joten sen voisi saada käyttöön, soittavat muutakin kuin heviä
Villi Wäinön yläkerta/alakerta
Black Doorin takatila - suht intiimi tila, mahtuu noin 15+
Pub Angleterren takaosa
...niin ja Bakers...

tomi

Joku paikka mistä sais muutakin ku sitä kaljaa vois tosiaan olla yes. Itse kun yleensä autolla tulee lähdettyä ja vielä arki iltana niin ei tuota kaljaa niin kaipaa ja vissiin kauempaakin tulee porukkaa autolla melko säännölisesti. Eli ois hienoa jos ois jotain ruokaa ja hyvää alkoholitonta juomaakin tarjolla, vaikka joku ravintola, kahvila tai vaikka Maryn mainitsema Smoothie baari...

Eri asia tietty jos miittipäivä vaihtuu lauantaiksi  ;D

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Itse en Majavasta erityisemmin tykkää. Keskiviikkoilta + siistimpi paikka + jossa saa pientä purtavaa = oma ehdotukseni. Modestyn ehd paikat kuulostavat hyvälle.

Aberraati0

  • Vieras
Itse Majavasta kovinkin paljon tykkään ja paljon siellä tulee muutenkin istuttua, mutta toi ahtaus on kyl sellanen mikä vaivaa aika ajoin.

JOS paikkaa ollaan vaihtamassa, niin pari paikkaa tuli mieleeni;

-3 Kaisaa, Kurvi
-Kaisla, kaisaniemi
-Kuikka, Kallio

Kuitenkin joku pienijuttu haluaa pitää minut majavassa mieluiten... Ite suosin ehkä miittailun vaihtoa jollekin toiselle päivälle ja ehkä joka toinen viikko järkättäväks. Esmes vaikka joka toinen sunnuntai(?) klo 18-21 varaus.