Kirjoittaja Aihe: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?  (Luettu 37265 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #105 : 25.11.2013, 03:10 »

Toki muiden viha vanhan ketjun jatkamisesta ymmärrettävä, jos joku kaivaa vanhan ketjun esiin, muttei kommentoi siihen mitään uutta näkökulmaa tai kerro kokemuksiaan aiheesta. Rasittaahan se, jos..
Okei- olemme siis vakavan äärellä, mitä tulee nettietikettiin  >:D

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #106 : 25.11.2013, 10:48 »
Okei- olemme siis vakavan äärellä, mitä tulee nettietikettiin  >:D

Mitään virallista netikettiä ei ole olemassakaan, mutta on toki laadittu kasapäin hyviä epävirallisia ohejeistuksia siitä, miten netissä kannattaa käyttäytyä. Tässä eräs esimerkki:
http://www.internetopas.com/netiketti/

Ote tekstistä: "Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita."

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #107 : 26.12.2013, 00:09 »
Minä joskus aikoinani ihastuin kinky porukkaan uskaltauduttuani ensimmäisiin bileisiin.
Tunnelma oli avoin ja jokainen sai olla juuri oma itsensä.
Siittä sitten aika nopeasti ajauduin melko aktiiviseksi tekijäksi Helsingin meiningeissä,
eikä mennyt kauaa kun huomasin miten paljon kateutta, kilpailua ja juoruja porukassa liikkui.
Tuntui että ihmisiä kiinnosti enemmän toisten kuin omat asiansa,
se kyllä pikkasen nakersi tuota alun tuntua tästä yhteisöstä.

Ja kyllä on olemassa pienempiä tiiviimpiä "yhteisöjä" tämän skenen sisällä,
joissa jutut kulkee ja kateus tuntuu olevan kantava voima.

Olen saanut kuulla että minustakin on esim. varoitettu joitain neitokaisia, sätissä
tai muuten, vaikken koskaan ole tietääkseni mitään niin pahaa koskaan tehnyt.
Syytä että miksi en tiedä.

Lupputuloksena voin yhtyä moneen muuhun, että kyllä olemme ahdasmielisiä ja
suvaitsettomia.

Master T

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #108 : 26.12.2013, 00:51 »
Eivät kinkypiirit ole sen suvaitsemattomampia tai ahdasmielisempiä kuin muutenkaan suomalaiset. Täällä on noita ja kateita ja pahantahtoisia ihmisiä siinä kuin ihmisissä muutoinkin. Näköharha tulee helposti siitä, että ne, jotka ovat suvaitsemattomia, katkeria tai pahantahtoisia, ovat usein myös hyvin näkyviä. Ihmisten pitää saada purkaa pahaa oloaan. Antaa heidän tehdä sitä, mutta ei siitä tarvitse välittää.

Ne kinkyt, jotka minä tunnen, ovat suvaitsevaisia ihmisiä. Eroja on ihmisten välillä. Niin kuuluukin olla. Jokainen huomaa ahdasmielisyyttä ja pahantahtoisuutta vaikka tällä foorumilla. Syyt voivat olla näillä yksilöillä, mitkä tahansa, mutta sen ei pidä antaa häiritä itseään. Olkoon mitä ovat. Ylivoimaisesti suurin osa maan kinkyistä ei koskaan kirjoita tänne sanaakaan. Tänne kirjoitamme me, jotka haluamme kirjoittaa ja siten luulla vaikuttavamme johonkin, tai sitten vain kaipuusta kuulua johonkin. Enemmistö, joka elää onnellisena kinkysuhteessaan tai kinkyelämässään ei ole kiinnostunut niin paljoa muista, että seuraisi tai kirjoittelisi tänne mitään. Tämä foorumi on keskustelufoorumi niille, jotaka sitä haluavat, mutta ei ole mikään edustava otos kinkypiireistä. Samoin eivät ole yhdistyksien aktiivit. Yhdistysen aktiiveista on sanottava käsitykseni, että siellä kyllä ollaan keskimääräistä suvaitsevaisempia.

LoD

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #109 : 26.12.2013, 09:55 »
Eiköhän jokainen ihminen ole kinkypiireissäkin toteuttamassa itseään. Meitä ei ole muovattu samasta muotista normaali elämässä, joten miksi pitäisi kinkymaailman mennä yhden ja saman muotin alle. Suvaitsemattomuus ei mielestäni ole mitenkään huono asia, niin kauan kuin toisten tekemisiä ei aleta rajoittaa. Se että ilmaisee mielipiteensä (kuten allekirjoittanut esim todetessaan ettei ole pätkääkään kiinnostunut ulosteleikeistä) ei se tarkoita etteikö joku muu voisi siitä saada suuriakin kiksejä. Ja se on minulle ok.

Saatan "kauhistella" muiden tekemisiä, mutta niin kauan kuin kenenkään perverssiot eivät vahingoita lapsia tai muita viattomia sivullisia, niin antaa mennä vaan. En myöskään odota muiden ymmärtävän tai kannustavan omissa perverssioissani. Toki silloin kun etsin leikkikaveria, toivon ja odotan mielihalujen kohtaavan, mutten kaipaa yhtään sen enempää suvaitsevaisuutta muuten muiden kinkyjen taholta.

Bootes

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #110 : 26.12.2013, 11:08 »
Luultavasti valitus kinky-piirien suvaitsemattomuudesta kumpuaa  pettymyksestä, mikä seuraa siitä, että piirit eivät olekaan OMASTA mielestä niin poikkeuksellisen suvaitsevaisia. Tämähän on läpileikkaus ihmisistä yleisesti ja mukaan mahtuu kaikenlaista mielipidettä. Ja mitä sitten on suvaitsevaisuus: sitäkö, että yhdessä hymistellään sulassa sovussa...?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #111 : 26.12.2013, 18:58 »
Bootsin puheissa on perää.

Minulle on ihan sama mitä muut puhuvat taimajattelevat minusta. Viihdyn oikein hyvin itsekseni ja valitsemassani seurasssa.

Suomessa ollessani poikkean silloin tällöin eri miiteissä, jos tuntuu sisäpiirin jutulta, äänestän jaloillani.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #112 : 26.12.2013, 22:09 »
Minä joskus aikoinani ihastuin kinky porukkaan uskaltauduttuani ensimmäisiin bileisiin.
Tunnelma oli avoin ja jokainen sai olla juuri oma itsensä.
Siittä sitten aika nopeasti ajauduin melko aktiiviseksi tekijäksi Helsingin meiningeissä,
eikä mennyt kauaa kun huomasin miten paljon kateutta, kilpailua ja juoruja porukassa liikkui.
Tuntui että ihmisiä kiinnosti enemmän toisten kuin omat asiansa,
se kyllä pikkasen nakersi tuota alun tuntua tästä yhteisöstä.

Ja kyllä on olemassa pienempiä tiiviimpiä "yhteisöjä" tämän skenen sisällä,
joissa jutut kulkee ja kateus tuntuu olevan kantava voima.

Olen saanut kuulla että minustakin on esim. varoitettu joitain neitokaisia, sätissä
tai muuten, vaikken koskaan ole tietääkseni mitään niin pahaa koskaan tehnyt.
Syytä että miksi en tiedä.

Lupputuloksena voin yhtyä moneen muuhun, että kyllä olemme ahdasmielisiä ja
suvaitsettomia.
Itsellä tämä selän takan puhumin, oli pääsyy joka pisti itseni todellkin valitsemaan ketä pidän ystävinäni ja ketä en päästä itsen lähelle. Tässä muurin nostin jo ajat sitten, jolloin ihmine jos tuntee tiettyjä ihmisiä, niin knostaa häntä vastaan varovaisuutta ja hyvin tarkasti tällöin katson mikä hän oikeesti on. Sillä tiettyjen paskanjauhajien pelkkä läheisyys tietää itsellä aina juoru allon alkamista, joka kkylläkin on toisaalta mukava välillä todistaa, kun on sellaia ihmisiö joita nämä ei tunne ja on nämä laittanut voimassa olevat juorut käymässä :)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #113 : 26.12.2013, 23:02 »
Olen itse suhteellisen tuore tulokas näissä piireissä, vaikka ikäni puolesta olisin voinut olla jo kauankin täällä. Niin sanotusti löysin itseni vasta tällä kypsällä iällä.

En näe ahdasmielisyyttä tai suvaitsemattomuutta, koska en koe sellaista ainakaan vielä kohdanneeni kenenkään taholta. Kuppikuntia toki on, sen olen kyllä huomannut, mutta missäpä niitä ei olisi? Minut on otettu hyvin vastaan ja olen tavannut lukuisia mielenkiintoisia, mukavia, valtavirrasta edukseen erottuvia ihmisiä.

Olen toisaalta itsenäinen oman tieni kulkija. Viimeinkin tiedän mitä haluan ja tiedän kuka/mikä olen. Olen onnellinen ja tyytyväinen nykyisenä itsenäni ja jos joku ei minua hyväksy, niin sille en voi mitään. Enkä siitä murhetta kanna.