Baarin kannatusmaksut
Kuukauden käyttämättömyys on oikeasti aika lyhyt aika. Ihminen voi olla vaikka reissussa pari kuukautta tai olla vakavasti sairaana tai ehkä ei vain hetkeen huvita lukea pervofoorumia. Ja kuten taisin jossain kohtaa aikaisemminkin sanoa, toiset tykkää vain lukea osallistumatta itse ja senkin pitäisi ilman muuta olla sallittua. Toki sellaiset profiilit joissa ei ole esim. tuohon ylläpidon rajaksi ilmoittamaan vuoteen (muistankohan nyt oikein?) käyty voinee poistaa.
Käsitän että syvemmällä scenessä olevat kaipaavat yksityisyyttä niin foorumilla kuin bileissäkin. Toivon kuitenkin että ylhäisistä saleistanne, vai pitäisikö sanoa alhaisista kellarityrmistänne toivottavasti kuitenkin tihkuu välillä niitä tiedon murusia myös tänne, mistä noviisitkin helpommin ne löytävät. Miten muuten kukaan voisi oppia käyttäytymään niin kuin te toivotte?
Tämä ei ole, vain, treffipalsta. Tilejä siivotaan kokoa ajan pois kun tuo vuioden kirjautumattomuus täyttyy. Minusta se on aivan riittävä. Mitä merkitystä/haittaa on tileistä joilla ei ole käyty? Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama onko täällä kaksisataa vai kymmenen tuhatta tiliä.
Minulla on sellainen käsitys että ylläpito sulkee käyttäjätilit, joihin ei ole kirjauduttu vuoteen. Ainakin yhdelle tutulle kävi näin, hän käsittääkseni kyllä sai sitten tilinsä uudelleen auki kun huomasi asian ja oli yhteydessä ylläpitoon.