Baarin kannatusmaksut
Kauriit (varsinkin varmaan Mars-planeetta Kauris-eläinratamerkissä) tykkää yleensä asioista anuksessaan. Ei siis välttämättä miehen kanssa olemisesta silleen, mutta kuitenkin siitä että siellä on jotain ja he nauttii siitä. Kaikilla miehillähän on se eturauhashomma peräsuolen lopussa jossain lähellä peräaukkoa, ja sen stimuloiminen jotenkin fyysisesti kiihottaa ketä tahansa miestä varmaan, mutta varsinkin Kauriita.Skorptionit ovat "tabujen rikkojia" ja "syvien ja likaisten asioiden tutkijia". Tämä on kai aika yleisesti tiedossa astrologisissa piireissä, ja mulla kun on neljä planeettaa Skorpionissa, mikä on aika paljon, niin voin sanoa että mä todellakin olen sellainen luonnostani.Miten tämä liittyy biseksuaalisuuteen, me skorpionit emme ole niin "varautuneita" tai "estyneitä" tutkimaan seksuaalisuuttamme, kunhan se ei vahingoita ketään muuta olentoa. Eli meidän on helpompi hyväksyä potentiaalinen biseksuaalisuutemme. Ja mussa on selvää bi-hommista nauttimista vaikka en todellakaan halua olla miehen kanssa silleen tässä elämässä, sillä noh, täällä baarissa on hyviä miehiä oikeasti, mutta muualla ei oikein välttämättä... tietyllä tavalla.Ja Kaksoset, ovat aika... noh, seksuaalisesti "vapaita" kukasta kukkaan liitäjiä jotka kyllä haluaa usein myös pitkäaikaisen kumppanin, mutta heille se ei välttämättä toimi jos kumppanin kanssa sovitaan ettei sitten "petetä" eikä "mennä vieraisiin". Mutta kevytkenkäisinä, kaksoset voivat kiinnostua samastakin sukupuolesta ja harrastaa pikku asioita (seksuaalisia) heidän kanssaan. Näin olen huomannut parin tuntemani Aurinko-Kaksosen kohdalla, joista toinen oli mies joka oli pitkään ollut ystäväni ja noh, halusi olla seksuaalisesti kanssani. Ja toinen nainen oli kova lähettelemään kevyitä seksuaalisia signaaleja ja "fliertin tapaisia" jos hän oli sillä tuulella. Ja hän myös pussasi siskoaan parkkiksella kun miehet yrittivät iskeä heitä, että miehet "tajuaisivat että nämä naiset ovat vain lesboja".Eli kaksoset, skorpioni, ja kauris, voivat vaikuttaa bi-hommien korostumiseen tietyillä tavoilla meillä miehilläkin. Toivottavasti tämä auttaa, jos uskallat katsoa astrologiseen syntymäkarttaasi (mikä on helppo juttu). Esimerkiksi jos googlaat "astrodienst" ja menet sivustolle, siellä pitäisi ilmaiseksi nähdä oma syntymäkartta kun vähän säädät internetin perusjuttuja siellä, kirjautumiset sun muut pikkujutut