Kirjoittaja Aihe: Mistä saatte voimat ja motivaation leikkeihin?  (Luettu 3971 kertaa)

Fluid

• Kanta-asiakas
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Mistä saatte voimat ja motivaation leikkeihin?
« Vastaus #15 : 13.04.2025, 11:54 »
Jaa-a. Silloin, kun on ollut elämässä se oikea henkilö, jonka kanssa kinkyasioita puuhata, ei tämmöisiä ole tarvinnut miettiä, koska siinähän ne tapahtuvat kaiken muun ohella oikein auvoisasti, välillä aktiivisemmin ja välillä sitten valjummin. Jos tuntuu, että voimaa ja motivaatiota tarvitsee erikseen lähteä hakemaan, niin ehkäpä ne leikit voivat olla jonkun aikaa tauollakin.

Pulse

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
« Vastaus #16 : 22.04.2025, 18:26 »
Skidinä tuli harrastettua kaikkea sporttia, leikittyä leegoilla, pikkuautoilla, radio-ohjattavilla lennokeilla, jne - Kunnes löysin "elävät nuket", joita ehdollistaa mieleni mukaan ;)  90-luvulla tuli viimeks harrastettua vaniljaa: not my cup of tee  -on motivoinut tähänkin asti, eikä tästä irtikään enää tunnu pääsevän... ;D

fragariavesca

« Vastaus #17 : 25.04.2025, 00:02 »
On siinä tosi paljon kyllä sitä, että jutellaan aiheesta lähes päivittäin vaikkei mitään tehtäiskään. Ja sekin sanotaan, kun ei pysty tai halua tai jaksa tehdä mitään. Ja kun sen sanoo ääneen niin onpa joskus käynyt niinkin, että seuraavana päivänä jo haluaakin taas.

Nähdään vaivaa sen eteen, että kahdenkeskistä aikaa järjestyy aikuisille perheen pyörityksen keskelle (treffi-iltoja, saunomista, tms.)

Ei laiteta sanoja toisen suuhun eikä ajatuksia toisen päähän. Ainoa keino selvittää miltä toisesta tuntuu on kysyä, miltä siitä tuntuu.

Minäkin jo kieli pitkällä mietin, että jonain päivänä me jätetään kakarat mummolaan ja lähdetään mökille viikonlopuksi . . . kahdestaan . . . !!!

Fluid

• Kanta-asiakas
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
« Vastaus #18 : 25.04.2025, 20:07 »
Sellaistakin olen omalla kohdallani ollut havaitsevinani, että BDSM- elementtejä sisältävissä suhteissa seksuaalisuus on jotenkin tosi vahvasti läsnä, vaikka mitään konkreettista ei tapahtuisikaan mitenkään suurissa määrin. Kai se vain niin ruokkii mielikuvitusta ja sitä kautta saa rakentelemaan kaikenlaista kuvitelmaa. Aiheesta tulee puhuttua tosi paljon, vaihetelevissa määrin sitten siirryttyä sanoista tekoihin. En ole ainakaan itse itse vaniljaisissa suhteissa vastaavaa koskaan kokenut. Kai se sitten itseään ruokkii?

hwyl

« Vastaus #19 : 26.04.2025, 17:16 »
Sellaistakin olen omalla kohdallani ollut havaitsevinani, että BDSM- elementtejä sisältävissä suhteissa seksuaalisuus on jotenkin tosi vahvasti läsnä, vaikka mitään konkreettista ei tapahtuisikaan mitenkään suurissa määrin. Kai se vain niin ruokkii mielikuvitusta ja sitä kautta saa rakentelemaan kaikenlaista kuvitelmaa. Aiheesta tulee puhuttua tosi paljon, vaihetelevissa määrin sitten siirryttyä sanoista tekoihin. En ole ainakaan itse itse vaniljaisissa suhteissa vastaavaa koskaan kokenut. Kai se sitten itseään ruokkii?

Hyvä huomio tämä - se mitä itse olen arvostanut että seksi on selkeästi esillä oleva, keskusteltu ja tiedostettu asia. Kun se ihan oikeasti tosiaan on erittäin keskeinen juttu, jota ei vaan kannata jättää jonkin improvisaation ja onnen varaan. BDSM on ikään kuin aikuinen tapa olla seksisuhteessa :)
« Viimeksi muokattu: 26.04.2025, 17:51 kirjoittanut hwyl »

777

« Vastaus #20 : 27.04.2025, 01:05 »
Perverssi kekseliäs mieli ja testosteronihuuru pääkopassa. Ei kai muuta tarvita.

D79Mies

• Baarikärpänen
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
« Vastaus #21 : 27.04.2025, 16:07 »
Monille perusseksin harrastaminenkin tuntuu vaivalloiselta urakalta vähintään ajoittain. Mistä saatte voimat monimutkaisempiin kuvioihin? Mistä ammennatte motivaationne ja jaksamisenne?
Heikkoina elämän hetkinä olen ajatellut, että tyhjän elämän täyttäminen seksillä on kyllä keveän helppoa. Toista se on, kun kaksi oravan pyörää täytyy synkronoida keskenään niin, että hallitsematon yhteentörmäys vaihtuu taitavaksi vuorovaikutukseksi!

Siinä, missä taito vaatii harjoittelua, harjoittelu ammentaa energiansa syystä. Miksi, minkä vuoksi ja takia? Tämän hahmottaminen keskellä kiirettä ja taustahälyä perustuu onnekkaan sattuman sijaan nimenomaan taitoon. Eihän tikan heittäjäkään yritä osua silmänsä kiinni sidottuna?

1. UUDELLEENVIRITYS
Harva meistä kantaa vain yhtä taakkaa kerrallaan. Vielä harvempi pystyy unohtamaan edellisen taakan luonnetta jo ponnistellessa seuraavan kanssa. Tämän tunne- ja velvollisuuskaaoksen vastalääkkeenä on järjestys.

Työntekijä, vanhempi... Puoliso? Minä viritän subiani meidän käyttöömme kertaamalla niitä kaikkia rooleja, joita hän on tänään edustanut. Ja se on hyvä niin. Kaikelle on pieni hetkensä, mutta negatiivisesta kierteestä subia on vedettävä vitkuttelematta.
— Sinä et tee asioita, jotta kuulisit kiitoksen sanoja. Sinä toimit näin, koska se on oikein.

2. MITÄ ME OLEMME TOISILLEMME?
Parisuhde on päätös. Niin kuin muutkin asiat, se on olemassa vasta, kun se on kalenterissa. Sanon sinulle tämän: näytä minulle kalenterisi, niin minä kerron sinulle arvosi.

Aika on arvokkain resurssimme. Mikään ei palauta meille enää eilistä päivää, niinpä tiedosta, mille uhraat arvokkaintasi. Mitä olet uhrannut sen ihmisen eteen, jota kenties kutsut rakkaaksi? Minkä alttarilla olet, kun olemme kahdestaan?

Saavuitko tänne omasta tahdostasi, vaiko velvollisuutesi pakottamana? Oletko meitä? Unohda talouskumppanit ja ystävät — kerro, mitä kaikkea olet minulle?

3. SANOJEN LUNASTUS
Arvot ovat tekoja. Teot ovat työtä. Siinä, missä kaikille töille vaikeinta on niihin ryhtyminen, jotkut töistä palkitsevat nopeammin.

On helpompaa toimia, kun muistaa, että mitä on, kenen kanssa toimii ja mikä on arvokasta.

hwyl

« Vastaus #22 : 27.04.2025, 17:20 »
Monille perusseksin harrastaminenkin tuntuu vaivalloiselta urakalta vähintään ajoittain. Mistä saatte voimat monimutkaisempiin kuvioihin? Mistä ammennatte motivaationne ja jaksamisenne?
Heikkoina elämän hetkinä olen ajatellut, että tyhjän elämän täyttäminen seksillä on kyllä keveän helppoa. Toista se on, kun kaksi oravan pyörää täytyy synkronoida keskenään niin, että hallitsematon yhteentörmäys vaihtuu taitavaksi vuorovaikutukseksi!

Siinä, missä taito vaatii harjoittelua, harjoittelu ammentaa energiansa syystä. Miksi, minkä vuoksi ja takia? Tämän hahmottaminen keskellä kiirettä ja taustahälyä perustuu onnekkaan sattuman sijaan nimenomaan taitoon. Eihän tikan heittäjäkään yritä osua silmänsä kiinni sidottuna?

1. UUDELLEENVIRITYS
Harva meistä kantaa vain yhtä taakkaa kerrallaan. Vielä harvempi pystyy unohtamaan edellisen taakan luonnetta jo ponnistellessa seuraavan kanssa. Tämän tunne- ja velvollisuuskaaoksen vastalääkkeenä on järjestys.

Työntekijä, vanhempi... Puoliso? Minä viritän subiani meidän käyttöömme kertaamalla niitä kaikkia rooleja, joita hän on tänään edustanut. Ja se on hyvä niin. Kaikelle on pieni hetkensä, mutta negatiivisesta kierteestä subia on vedettävä vitkuttelematta.
— Sinä et tee asioita, jotta kuulisit kiitoksen sanoja. Sinä toimit näin, koska se on oikein.

2. MITÄ ME OLEMME TOISILLEMME?
Parisuhde on päätös. Niin kuin muutkin asiat, se on olemassa vasta, kun se on kalenterissa. Sanon sinulle tämän: näytä minulle kalenterisi, niin minä kerron sinulle arvosi.

Aika on arvokkain resurssimme. Mikään ei palauta meille enää eilistä päivää, niinpä tiedosta, mille uhraat arvokkaintasi. Mitä olet uhrannut sen ihmisen eteen, jota kenties kutsut rakkaaksi? Minkä alttarilla olet, kun olemme kahdestaan?

Saavuitko tänne omasta tahdostasi, vaiko velvollisuutesi pakottamana? Oletko meitä? Unohda talouskumppanit ja ystävät — kerro, mitä kaikkea olet minulle?

3. SANOJEN LUNASTUS
Arvot ovat tekoja. Teot ovat työtä. Siinä, missä kaikille töille vaikeinta on niihin ryhtyminen, jotkut töistä palkitsevat nopeammin.

On helpompaa toimia, kun muistaa, että mitä on, kenen kanssa toimii ja mikä on arvokasta.

Tosi hienosti muotoiltu olennainen ja keskeinen pointti - että ollaanko oikeasti siinä hetkessä, tarjotaanko itsemme, niin dom kuin subikin, vai väistetäänkö tilannetta ja itseämme ties mistä syystä. Seksi vaatii rohkeutta, hetkessä olemista, rehellisyyttä niin itselle kuin toisellekin. Siis niin vaniljassa kuin kinkyssäkin.

Rautaperse

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
« Vastaus #23 : 29.04.2025, 10:34 »
Yksinkertaista, silloin, kun tuntuu siltä, niin kumppanista, kuin minusta, niin harrastetaan.

Ei mietitä voimia ja motivaatiota