Baarin kannatusmaksut
Sellaistakin olen omalla kohdallani ollut havaitsevinani, että BDSM- elementtejä sisältävissä suhteissa seksuaalisuus on jotenkin tosi vahvasti läsnä, vaikka mitään konkreettista ei tapahtuisikaan mitenkään suurissa määrin. Kai se vain niin ruokkii mielikuvitusta ja sitä kautta saa rakentelemaan kaikenlaista kuvitelmaa. Aiheesta tulee puhuttua tosi paljon, vaihetelevissa määrin sitten siirryttyä sanoista tekoihin. En ole ainakaan itse itse vaniljaisissa suhteissa vastaavaa koskaan kokenut. Kai se sitten itseään ruokkii?
Monille perusseksin harrastaminenkin tuntuu vaivalloiselta urakalta vähintään ajoittain. Mistä saatte voimat monimutkaisempiin kuvioihin? Mistä ammennatte motivaationne ja jaksamisenne?
Lainaus käyttäjältä: oPoika - 05.04.2025, 12:58Monille perusseksin harrastaminenkin tuntuu vaivalloiselta urakalta vähintään ajoittain. Mistä saatte voimat monimutkaisempiin kuvioihin? Mistä ammennatte motivaationne ja jaksamisenne?Heikkoina elämän hetkinä olen ajatellut, että tyhjän elämän täyttäminen seksillä on kyllä keveän helppoa. Toista se on, kun kaksi oravan pyörää täytyy synkronoida keskenään niin, että hallitsematon yhteentörmäys vaihtuu taitavaksi vuorovaikutukseksi!Siinä, missä taito vaatii harjoittelua, harjoittelu ammentaa energiansa syystä. Miksi, minkä vuoksi ja takia? Tämän hahmottaminen keskellä kiirettä ja taustahälyä perustuu onnekkaan sattuman sijaan nimenomaan taitoon. Eihän tikan heittäjäkään yritä osua silmänsä kiinni sidottuna?1. UUDELLEENVIRITYSHarva meistä kantaa vain yhtä taakkaa kerrallaan. Vielä harvempi pystyy unohtamaan edellisen taakan luonnetta jo ponnistellessa seuraavan kanssa. Tämän tunne- ja velvollisuuskaaoksen vastalääkkeenä on järjestys.Työntekijä, vanhempi... Puoliso? Minä viritän subiani meidän käyttöömme kertaamalla niitä kaikkia rooleja, joita hän on tänään edustanut. Ja se on hyvä niin. Kaikelle on pieni hetkensä, mutta negatiivisesta kierteestä subia on vedettävä vitkuttelematta.— Sinä et tee asioita, jotta kuulisit kiitoksen sanoja. Sinä toimit näin, koska se on oikein.2. MITÄ ME OLEMME TOISILLEMME?Parisuhde on päätös. Niin kuin muutkin asiat, se on olemassa vasta, kun se on kalenterissa. Sanon sinulle tämän: näytä minulle kalenterisi, niin minä kerron sinulle arvosi.Aika on arvokkain resurssimme. Mikään ei palauta meille enää eilistä päivää, niinpä tiedosta, mille uhraat arvokkaintasi. Mitä olet uhrannut sen ihmisen eteen, jota kenties kutsut rakkaaksi? Minkä alttarilla olet, kun olemme kahdestaan?Saavuitko tänne omasta tahdostasi, vaiko velvollisuutesi pakottamana? Oletko meitä? Unohda talouskumppanit ja ystävät — kerro, mitä kaikkea olet minulle?3. SANOJEN LUNASTUSArvot ovat tekoja. Teot ovat työtä. Siinä, missä kaikille töille vaikeinta on niihin ryhtyminen, jotkut töistä palkitsevat nopeammin.On helpompaa toimia, kun muistaa, että mitä on, kenen kanssa toimii ja mikä on arvokasta.