Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 28919 kertaa)

Ko80

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 273
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #105 : 14.11.2017, 06:51 »
Hmm... huonoin kinkykokemus on helposti:
Istun pelkissä boxereissa sohvalla. Pientä esileikin poikasta on touhuiltu ja jäljellä enää alusvaatteet . Nainen haluaa kuulemma hieman lisää... ok... ilman ennakkovarotusta nainen tuli syliin sellaisten rituaaliveitsien kanssa... siis aivan täysin puskista. Repäs ne jostain sohvan mutkasta esille.
Siinä meni varmaa  nanosekunti riisua nainen aseista ja painella ovea kohti.

Huonoin vanilja onkin hankalampi pohtia. Ehkä omituisin oli kun eräs pyysi tulemaan soluasuntoonsa ja ottaa verkkarit mukaan. Noh työtä käskettyä kämpälle jossa muutkin solun tytöt paikalla. Sitten ohjattiin suihkun puolelle jossa ohjeistettiin akateemisesti kuinka tulisi mennä vaatteet päällä suihkuun jotta olisi parempi vaihtaa verkkareihin joka kuulemma olisi kivaa ja eroottista.... menin kahville siihen solun keittiöön muiden tyttöjen luo takas samat kuivat vaatteet päällä.
Hieman liian pitkälle suunniteltu että olis kiihottanu ohjeineen.

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #106 : 14.11.2017, 08:56 »
Kinkypuolella.. no, en nyt just jaksa tarinoida kännyllä. Lyhyesti; minä kiinni (jee!), tyypillä yksi sormi käytössä.

Otan osaa. Yhdellä sormella saadakseen aikaan jotain pitäis kyllä olla aika velho...

Whoot? Yksi sormihan on just parasta. Yhdellä mun isoin squirttaaminenkin tapahtui. Hmm meni vähän ot:ksi. Josta tuli mieleen se yksi nuori mies joka ei uskaltanut edes sormettaa panon jälkeen vaikka pyysin, sattuneesta syystä kun jäin kaipaamaan jotain lisää.

Se urpo joka baarista kämpille päästyä veti kortsun päälle saman tien, mitään oltu edes touhuttu. Sit vielä rupes vittuileen niin heitin pihalle.  >:D

Mutta siis ihan paras ketju, vedet silmissä tässä nauranut.

Kyllähän näitä huonoja on itsellekin sattunut. Keskimäärin huonoja on ne perusvaniljapanot joissa toista osapuolta ei kiinnosta kuin oma mahdollisimman nopea laukeaminen, esileikeistä tai muista leikeistä tietoakaan. "Kinkymmistä" ne jotka on mukamas dominoivia ja läsäyttää kämmenellä sen kerran kaks perseelle. Se puolikovalla pannut tapaus joka sammui päälle. Parempi kun ei edes muistele kaikkea.  :-X

Ei kyllä se vielä pitää lisätä että tyypit, joiden kanssa on sovittu kortsun käytöstä, ja homma on niin aloitettukin, mutta sitten yhtäkkiä kesken panon huomaakin että pannaan paljaalla. Kiitti vitusti. Sanomattakin selvä ettei em. urpot ole päässeet uusintakierrokselle.

Hauska tapaus oli se joka takaapäin pannessa kuvitteli panevansa perseeseen. Oli niin innoissaan kun "tää on niiiiin tiukka". Pitihän se nyt sanoa että pillussa olet kyllä edelleen ja sit sillä raukalla meinas mennä tunnelmat. No hetken päästä jatkettiin mut anaalia ei silti saanut. :D
« Viimeksi muokattu: 14.11.2017, 09:32 kirjoittanut hokkupii »

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #107 : 14.11.2017, 12:11 »
Noloimmasta päästä kokemuksia oli parin tapaamiskerran jälkeen huomattavan humalatilan aikana paneminen erään pojan mummon kodissa, jossa poika asui. Mummo kuunteli touhua paperisen seinän takana keittiössä ja yskähteli välillä. Pojan pelottava susikoira mulkoili jyystämistä pimeässä sängyn vieressä niin ettei vessaan uskaltanu lähteä. Takaapäin poika sit pani peppuun ja se sattu aika paljon, mut aattelin, että kai se käy näinkin. Sit kun homma loppui ja laitettiin valot, se huomas että paskaa on siellä täällä oli oli sit ihan järkyttynyt että hyi helvetin helvetti. Eli ei ollu ilmeisesti tarkoitus...  :D
Voi todeta, että kävi jossain määrin itsetunnolle noin 18-vuotiaana ja se suhe sit kuivui siihen häpeään. Ja hyvä niin

Nneri

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #108 : 14.11.2017, 13:42 »
Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...

Itsellä myös kokoon liittyen huonona mieleen jäänyt kokemus. Tästä on lähes puoli elämää aikaa, mut ei ole unohtunut. Minua vähän vanhemman kanssa olin ihan vaniljapuuhissa tuolloin. Hänellä oli sen verran kokoa, että tunsin erittäin epämiellyttävästi olevani sängyssä pienen lapsen kanssa. En järkeilemälläkään päässyt tuosta tunteesta eroon ja "onneksi" tapahtuma ei kestänyt kauaa. Ihan kiva poika oli ja en kehdannut ilmaista omaa nolostumistani, kun nuo on yleensä herkkiä juttuja. Mutta jäi hänen kanssaan petipuuhat tuohon yhteen kertaan.

Eräällä miesihmisellä oli kanssa pienikokoinen. Siis niin pieni että mä ihan säikähdin ja kun siinä halvaantuneena mietin jotain reaktiota, mitään ajattelematta mun suusta karkas "oh kun sulla on iso" -Älä ny viiti, oli vastaus.

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #109 : 14.11.2017, 13:49 »
Oma kamalin sessio oli kokemus kuminukkena.

Olin aika noviisi vielä, kun bongasin kivan oloisen hepun netistä. Vaihdeltiin viestejä pari viikkoa, ja sovittiin tällit hänen kämpillään. Oli tarkoitus mennä kumisessioimaan, ja uteliaana sekä kokeilunhaluisena ihmisenä mietin, että saattaisi minuakin kiinnostaa.

Kämppä oli sotkuinen, about neliön kokoinen yksiö kaupungin laidalla. Poika laittoi siteen silmilleni ja alkoi riisua normivaatteista, pukemaan päälle kumisia. Haju oli ällöttävä, se ei varmaan ollut huoltanut niitä vermeitä sitten viime session tai ikinä. Käski minua pukemaan itselleni kumiset halkihaaraiset pikkarit. Sokeana ja pitkät kynnet omaavana totesin kumin olevan aika haurasta materiaalia, meni peukalon kynsi useampaan otteeseen pikkareista läpi. Poika suuttui.

Sitten se otti jotain fillarin sisäkumeja ja räppäsi niillä perseelleni pari kertaa hyvin hennosti sekä lykkäsi minimunansa sisääni. Mietin, että mitä helvettiä tässä oikein teen, mutta annoin sen kuitenkin hoidella itsensä vaginallani loppuun saakka. Ei ollut ihan mun juttu tämä kumihomma ja minimunamies.

Jälkikäteen se vielä pullisteli hoitaneensa minut kunnolla ja oli niin kiihottava sessio. Sitten juotiin oluet ja pelattiin pleikkaa. Ei nähty uudelleen, ylläri.


fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 504
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #110 : 14.11.2017, 14:15 »
Mies nukahtaa kesken suihinoton. Vaikka syynä olisikin pari viskilasillista niin kyllä siinä tilanteessa itsensä aika typeräksi tulee. 
Olen kyllä kerran itsekin nukahtanut kesken.  Lapset oli pieniä ja niin paha univelka, etten pysynyt hereillä kuin kävelemällä edestakaisin.  Heräsin onneksi nopeasti eikä mies ehtinyt sitä tajuta. Hävetti silti. Enkä ole tätä aiemmin tunnustanut kenellekään.

Ot: Mä nukahdan sujuvasti mihin vaan ja milloin vaan, joten voin nakittaa. Oon nukahtanu suuseksiä antaessa. Voin todeta et se on homma minkä osaan unissanikin, jatkoin sujuvasti nukkuessani, havahduin ja toinen ei huomannu mitään. Erehdyin kertomaan jälkeenpäin ja sain kärsiä draamakohtauksen, kun en selkeesti ollu tarpeeks kiinnostunu siitä mitä tein et pystyin nukahtamaan siihen. No ei kyl ihan niinkään. Olin vaan tosi väsyny ja mulla oli tosi mukavat oltavat siinä missä olin.  :P

Lumihiutale

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #111 : 14.11.2017, 14:26 »
Analyysini on muodostunut sellaiseksi, että lukemani perusteella netistä löytyy ne pienimunaisimmat miehet. Sama varmaan koskee itseäni, koska en koe olevani mitenkään erikoisemmin varustettu ja tykkään olla netissä. En ole koskaa väittänyt olevani mies, jolla on 27 cm pitkä kikkeli, mutta kerran eräs nainen uskoi minulla olevan aiva hirveän kokoinen muna ja pyysi minut luoksee juomaan glögiä.

Reippaana poikana menin hänen luokseen tarkoituksenani keslsutella ja saada lämpöä sekä läheisyyttä. Naiselle ei kuitenkaan kelvannut ajattelemani toimintamalli, vaan hän halusi seksiä. Makoilin pitkään hänen kainalossaan, kunnes viimein olin valmis seksiin. Riisuimme alusvaatteet päältämme ja lopulta kun hän näki minut alasti, kertoi hän pettyneensä.

Yritin puolustautua kertomalla olevani enemmän läheisyyden kaipuinen mies, joka ei varsinaisesti ollut seksiä hakemassa.  Hän ei sen enempiä tuumaillut, vaan kävi minuun kiinni. En ollut harrastanut seksiä pitkiin aikoihin ja siitä syystä munani jäykistyi verenpaineeni käskyttäessä munaani. "Saahan tästä ihan kunnon otteen" -hän ilmoitti iloisesti. Teimme toisillemme kaiken sen, mitä suulla voi toiselle tehdä, ennen kuin aloitimme varsinaisen yhdynnän.

Hän ei juurikaan seksin jälkeen muuta kommentoinut, kuin kertomalla olevansa naimisissa. Hätkähdin asiaa ja kun pyrin takaisin hänen kainaloonsa, työnsi hän minut pois, pyytäen minua poistumaan. Tärkein jäi minulta saamatta mtä olin hakemassa. Tunsin itseni mitättömäksi roskaksi, jonka munaa oli vain käytetty.

Lopulta tajusin olevani helposti lähestyttävä henkilö, jolle voi ehdoitella erilaisia asioita. Ja kyllä, tuo ketku oli naimisissa ja heillä oli kaksi lasta :(

latexbun

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #112 : 14.11.2017, 14:56 »
Olen varmaankin ollut välillä tosi huono itsekin, sitä en kiistä.

Omia huonoimpia kokemuksia toisista ovat kuitenkin;

- Ollaan kylpyhuoneessa, tyyppi alkaa moppaamaan lattiaa kesken kaiken. Moppaamisen jälkeen se ojensi minulle sen mopin ja pyysi laittamaan takaisin sankoon, kun mopin pää hipaisi läheltä katonrajaa. Tyyppi murahti: "älä naarmuta kattoa".

- "Sulla on parempi etupillu kuin takapillu".

- Olin antanut suuseksiä. Muutaman tunnin kuluttua kiehnäsin, olisin halunnut lisää seksiä. Kommentti tähän oli: "Sä sait jo".


Enpä antanut näille orastaville suhteille kasvumahdollisuuksia.

Sayadina

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #113 : 14.11.2017, 15:22 »
Mie en kyllä tiiä onko hyvää vaniljaseksiä olemassakaan. Ohan sekin semmosena satunnaisena harrastuksena "ihan kivaa", mut henk.koht. en oo koskaan vaniljaseksillä saanu, mut eipä siinä varsinaisesti mitään menetäkkään (neitsyys,moraali ja kunnia on menny jo  ;D). Huonoista kokemuksista huonoimmat on kyllä kaikki ollu sitä kännissä räpeltämistä mut kaikista pahimpana on jääny mieleen se, kun baari-illan jälkeen alkaa herätyskello soimaan aamulla, heräät siihen ja jätkän sanoihin "tulinki just sopivasti". Kyllä mä muistan aivan selkeästi siihen seksin harrastamiseen kyseisen henkilön kanssa suostuneeni, mut kun oon sammunu kesken niin mikä hitto on saanu jätkän jatkamaan? Noh, ei voi mitään, ja useampi vuosi myöhemmin kyseinen jätkä laitto viestiä ja pyysi anteeksi, et ei se sit loppujen lopuksi vissiin hänenkään mielestä ihan oikein menny. Lisäksi vaniljassa vastaan tulee harmittavan usein tää "joko sää kohta saat"-> Kiva ku kysyit, nyt ei ainakaan tuu tapahtumaan. Kerran vastaava sattui kinkysession aikana, mutta tuosta ei tarvinnu huomauttaa kuin kerran niin loppu se kysely.

zIggy

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #114 : 14.11.2017, 17:47 »
Huonoja kinky-kokemuksia ei ole, sillä olen sessioinut vain luotettavien ja tuttujen henkilöiden kanssa.

Huonoja seksikokemuksia sen sijaan on, ja niitä kaikkia yhdistävät humala sekä yhden yön "jutut". Sitä on siis koettanut saada erektiota kännissä, mutta yritykseksi on jäänyt. Noloa, ärsyttävää ja lopulta myös turhauttavaa. Onneksi ne ajat ovat ainakin toistaiseksi ohi.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #115 : 14.11.2017, 19:21 »
Kyllä Mää kerran oon ollu niin pienimunaisen lääkärismiehen kanssa, että tosissaan en tuntenut mitään missään vaiheessa, ja kun pyysi sitten ottamaan poskeen niin en oikein tiennyt miten se tapahtuu semmosella tyngällä  :o

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #116 : 14.11.2017, 22:52 »
Minusta on tosi hienoa, etten ole nähnyt tässä ketjussa kenenkään miehen valittavan seksikokemuksensa menneen pieleen naisen liian pienten rintojen vuoksi. Kenties he jopa suvaitsevat japanilaisia. Hienoa!

Mikä tulee omiin seksikokemuksiini, niin kaikki kerrat, jolloin minulle on sanottu enemmän kuin yhdet ”eit” ovat olleet aivan kamalia. Yhtä hyvin olisin voinut lähteä suihkuun kaiken kesken. Muutaman vaniljan kanssa jatkoin kohteliaisuudesta loppuun asti...

apudas

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Thigh highs save lives
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #117 : 14.11.2017, 23:13 »
Einy kovin traumaattisia tullu itellä vastaan kun näihin vertaa mutta hauska kyllä lukea ihmisten kokemuksia :D

Tää nyt varmaan jollekin HC masokistille ois pikemminkin märkä uni... Pahinta mulla oli vuosia takaperin kun silloinen vanilja tyttökaveri pomppi päällä ja jyysti kyrpää astetta lujempaa. Sattuipa niin että lipsahti ulos ja istahti koko painolla siihen päälle. Erinäisistä anatomisista syistä erektio ei lipsahtanut nätisti pois välistä vaan mutka taipui oikein kaksin kerroin. Kuului sellainen ääni kuin porkkanan katkaisisi. Muistan vaan kuinka sitä ajatteli että "vittu mitä tapahtuu jos siellä on nyt jotain pahaa sisäistä verenvuotoa." Onneksi ei sitten mitään suonia katkennut sisältä mutta kylläpä siinä tuli tippa linssiin eikä ihan heti päässyt se leidi takaisin ratsaille. Varmaan hassua mutta kyllä sitä vieläkin toisinaan hirvittää siihen liian vikkeliä tapauksia päästää istumaan.

MachoKing

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #118 : 15.11.2017, 22:07 »
"Joo on mulla kokemusta alistamisesta" "Joo tykkään käyttää rajumpia otteita." "Kyllä mä yleensä ainaki pari kierrosta jaksan" Erehdyn lähteä tapaamaan tätä sankaria. Eteisessä hädin tuskin saan kenkiä jalasta kun tämä sonni puskee jo mun kasvoja koko voimallaan sen hikisiä palleja vasten. Haukon henkeä siellä pullataikinaa muistuttavien kassien katveessa. Sit seuraakin näppärästi heti itse asiaan pääsy. Mut viskataan jalkarahille selälleen, herra työntyy sisälle ja jääkin paikallaan mun ylle läähättämään.  Hetken kohteliaasti odotan et mitäs nyt, kunnes se sanoo: "En mä pysty liikkua, mä tuun muuten". Mietin et miten helvetissä pääsisin sen hikisen ruhon alta prässistä pois, kunnes mies ilmeisesti päättää valita Työntö ja tuijotus-linjauksen ja saatiin "homma hoidettua". Siihen perään se tokaisee vielä et hei se ei nyt jaksa enempää, se aikoo pitää leffaillan. Kokemuksena siis ihan 10/10.

Heh...tässä oli tekemisen meininkiä.

Miss Dizzy

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #119 : 16.11.2017, 00:32 »
Mun huonoin vaniljakokemus on ehdottomasti seuraava:

Lähdin asiallisen oloisen pojan kanssa baarista mun luo. Matkalla huomasin, että mies onkin enemmän humalassa, kuin mitä baarissa vaikutti olevansa. Otin sen kuitenkin mun luo, kun kerran jo matkalla oltiin. Mun luo päästyämme aloimme touhuamaan, mutta eihän siitä mitään meinannut tulla mies päällä. Sovittiin, että vaihdetaan asentoa niin, että mä hyppään ratsaille. Eipä siinä montaa sekuntia mennyt ennen kuin mies sammui. Otin kumin pois ja jätin nukkumaan. "Sattuuhan noita. Kunpa sais sit edes hyvää darraseksiä", ajattelin ja kävin itsekin nukkumaan.
Seuraavan parin tunnin aikana heräsin pariin otteeseen siihen, että mies yrittää ruveta mun haaroja kaivelemaan, jolloin siirsin hänen kätensä syrjään ja sanoin, että nyt nukutaan. Vastaukseksi sain epämääräistä humalan ja unen sekaista örinää, mistä ei saanut sanaakaan selvää. Kolmannella kerralla saman tapahtuessa sanoin, että "jos vielä kerra niin heitän pihalle". Ja niinhän siinä sitten kävi, että pääsin patistamaan ja heittämään äijän pihalle. Onneksi lähti ilman väkivaltaa vaikka vähän inttää jouduinkin. Kehtasi ovelta vielä huikata ja kysyä, että lähtisinkö joku päivä treffeille.

Enää en harrasta yhden illan kännisekoiluja. Ja jos harrastaisin, niin olisin tuollaisen pojan jättänyt jo matkalle.

Mutta eipä tuotakaan kokemuksena voi huonoksi sanoa, vaikka seksinä sitä olikin. Kokemus on huono vain, jos siitä ei opi mitään  8)