Baarin kannatusmaksut
Mua on kerran vaniljassa (mun pyynnöstä johtuen) tukehdutettu isolla perseellä ja siinä olevalla naisen aarteella (emättimellä), ja mun piti sopia hänen kanssa että taputan vaikka pari kolme kertaa pakaraan tahdikkaasti, kun alkaa olla aika saada taas ilmaa.
Lainaus käyttäjältä: MikkoMystikko - 18.07.2025, 00:00Mua on kerran vaniljassa (mun pyynnöstä johtuen) tukehdutettu isolla perseellä ja siinä olevalla naisen aarteella (emättimellä), ja mun piti sopia hänen kanssa että taputan vaikka pari kolme kertaa pakaraan tahdikkaasti, kun alkaa olla aika saada taas ilmaa. Jotta saataisiin puuroja ja vellejä vielä enemmän sekaisin , niin todettakoon, että suomalaisten uskonnollisten liikkeiden historiassa tunnetaan ainakin yksi, jossa tällaisesta facesittingistä oli tehty osa uskonnollista rituaalia. Kyse on liikkeestä nimeltä kartanolaisuus (perustuu liikkeen johtajan Alma Kartanon nimeen; toinen johtaja oli nimeltään Tilda Reunanen). Liike kutsui facesitting-rituaaliaan nimellä Jumalan Kivi (kivenä toimi liikkeen toista sataa kiloa painanut johtaja). Kivellä oli tarkoitus tömäyttää seurakuntalaisesta pihalle kiinnostus seksiin - mutta olikohan vaikutus ehkä juurikin päinvastainen?
Itselleni kaikki vanilja on kinkyä, mutta joku sellainen, "kulta, tuntuuko hyvältä", olisi jo aika hc.
Onko mansikkakakku ikuisesti hyvää jos aina sitä syö eikä mitään muuta.. itelle ainakin on hommassa hienoo vaihetelu. joskus rakastelu hellästi ja intensiivisesti. joskus taas rajumpaa sitomista joskus jopa itse alistuneena kun toinen kusee päälle.. mulle se homman hienous on just siinä et mitään niistä en pois jättäis.. eihän siinä mitään rajoja ole tehdään sitä yhdessä sovitusti mistä molemmat nauttii tai joskus vain pelkästään toinenkin.
Tähän voin itse asiassa samaistua. Jos saan liian helposti seuraa vanillahetkeen, niin... se laimenee se homma mulle. Ihan kuin jossain kassajonossa olisi ja mummo edessä unohtaa missä pankkikortti on ja rupeaa hitaasti rupattelemaan kassaneidon kanssa. Mutta... jos pitää olla kärsivällinen ja aidossa vuorovaikutuksessa ja tutustua ihmiseen ja kehittyä jotain tunnesidettä, oli sitten romanttinen tai ystävä tunne... ja kun tutustutaan vähän paremmin ja noin.... sitten, siitä voi tulla "valaiseva" kokemus tyyliin joillekin meditoijille tms joogajannuille, ja semmonen "yhdessä mutta kokonainen" olo. Välittömyys pääsee esiin, ja voi nauttia tyhmistä pikkujutuista ja kokea ne sykähdyttävinä ja niiiiiinn kiihottavina. Vähän kuin neitsyyden menetyksessä ensimmäiset minuutit, mutta se yhteys ja se yhteinen läsnäolo... (mun vaniljaneitsyys meni mitä kauneimmalle naiselle, mutta meidän yhteys ei ollut hyvä, kun olin pinnallinen pikku paska silloin).Ihanaa kun kinkyllä voi saada uusia ulottuvuuksia, varsinkin kinkyneitsyenä tietyissä jutuissa ^^ pitääkin opetella arvostamaan sitä kun on se hetki kun ei yhtään tiedä suostuuko toinen, ja pysähdytään (ja tiedetään mitä on tulossa, mutta aika vaan pysähtyy)
Lasketaanko nautintokeskeinen seksi https://www.instagram.com/p/DLa_R5rCNqK/ vaniljaksi vai kinkyksi kun touhutaan sitä, mikä kulloinkin tuntuu hyvältä?