Kirjoittaja Aihe: Naisvartalo kaikkine kurveineen  (Luettu 10392 kertaa)

balthazar

  • Vieras
Naisvartalo kaikkine kurveineen
« : 10.12.2012, 00:13 »
Idean tähän antoi eräs ystäväni kuvailemalla kauniisti kokemuksiaan suuseksin antamisesta miehelle, tiedät kyllä kuka olet.


Olen itse suuri suuseksin antamisen ystävä, mutten ole koskaan tullut kirjoittaneeksi siitä maalailevasti, ja tässäkin ajattelin tuoda julki ajatuksiani ulkonäöstä ja olemuksesta yleensä, ei pelkästään hävyn osalta. Olisi ehkä väärin väittää, ettei ulkonäkö merkitse minulle mitään, koska näin pyritään tosiasiallisesti sanomaan, ettei tarvitse tavoitella epärealistisia kauneusihanteita ollakseen miehen, tässä tapauksessa minun silmissäni kaunis.

Alaston nainen hyväilee silmää monilla eri tasoilla, ja ylivoimaisesti viehättävin piirre on mielestäni se, ettei ole kahta samanlaista. Jokainen alaston vartalo on uusi seikkailu yhtälailla silmälle, kädelle kuin mielellekin. Kaikenkaikkiaan siloiteltua alastomuutta on ympärillämme liian paljon, ja sen ihanne on muokkautunut itseohjautuvasti miellyttämään sitä osaa miehistä, joka äänestää lompakollaan oman kauneuskäsityksensä mukaisesti. Naisen vartalo on niin täynnään merkkejä elämästä, kasvamisesta, harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista, että on suorastaan huvittavaa miten moni mies on valmis sivuuttamaan persoonan, jota vartalo mukanaan kuljettaa. Melkein kaikilla on jonkinlaisia arpia, raskaudesta, leikkauksista, loukkaantumisista ja myös niistä itsestäänriippumattomista elämän kolhuista. Tarkasteltiinpa arpia läheltä tai kaukaa, ne ovat todellisuudessa kauniita ja ihmeellisiä. Olipa vaurio millainen tahansa, keho on toipunut siitä, parantanut itsensä ja jättänyt siitä jäljen. Keinotekoinen arpi voi olla hyvinkin sileä, pehmeä ja kauniin vaaleanpunainen, kaukana inhottavasta. Sormien alla arpi voi myös tuntua karhealta, säikeiseltä tai olla kaikkineen hyvin huomaamaton.

Naisen vartalo on täynnä kaaria, kuoppia, muotoja jos jonkinlaisia. Itselleni on ollut vaikeata ymmärtää, miksi tietyt kaaret ja muodot olisivat sen huonompia, kuin toiset. Jos on halukas katsomaan karistaen silmistään turhat opitut vertailukappaleet, jokaisen elämän vaiheita ja tapahtumia on rajallisesti luettavissa pelkästä muodosta. Toiset ovat himourheilijoita, täynnä lihasten tekemiä kaaria ja kuoppia, toisilla on elämässään ollut vastoinkäymisiä jotka ovat nostaneet painoa ja jättäneet jälkensä. Joillakin nämä kaksi asiaa ovat yksi ja sama; johonkin elämän kriisiin on reagoitu ottamalla rautainen kontrolli kehostaan, toiset ovat reagoineet seikkoihin joihin eivät itse voi vaikuttaa kääntämällä huomionsa ja kritiikkinsä sisäänpäin. Rinnat ovat itsessään oma lukunsa, rintojen "pitäisi" olla "täydellisen" muotoiset, kokoiset ja keskenään symmetriset, laskeutuen juuri "oikealla" tavalla. Todellisuudessahan myös rinnat ovat keskenään erilaiset, ja mielestäni siinäkin piilee rikkautta, ei suinkaan aihetta itsekritiikkiin tai jopa häpeään. Toisilla on valtavat rinnat jotka tuottavat moninaista päänvaivaa, toisilla ei ole rintoja juuri lainkaan. Voisi melkein sanoa, että riippuen siitä, aikooko urheilla, tehdä töitä vai edustaa, olisi kätevää säädellä päivän mittaan kokoa eri suuntiin. Tuskin on tarpeen sanoa, että täydellisiä rintoja ei olekaan, ja silti jokainen pari voi olla kantajalleen täydellinen.

Iholle ominaisia ovat myös luomet, näpyt, karvat, kuopat ja kovettumat. Miksi nämä olisivat kaikki seikkoja joita pitäisi peitellä tai selitellä, ei oikein aukea minulle. Jos unohdetaan kaikki muu, paitsi sen minkä pystyy suoraan aistimaan, ei näissä missään ole mitään vikaa, utelias mieli herkkien käsien jatkeena löytää kauneutta juuri niistä paikoista, joista harhautettu näköaistimme on opetettu löytämään virheitä ja vikoja. Karvoitus tuntuu kädessä hyvältä, puhtaana se myös tuoksuu hyvältä. Ei siihen tarvita kemikaaleja sotkemaan omaa, luontaista tuoksua. Kaikki negatiivinen, minkä näemme, tunnemme ja koemme muissa ihmisissä ja itsessämme, on ulkoa opittua ennakkoluuloa. "you're better than this" myisi varmaan huonommin kuin "because you're worth it", mutta ainakin se olisi totuudenmukaisempi.

Ulkonäön korjaamisessa on aina se negatiivinen kaiku; minäkuvan sovittaminen peilikuvaan, ei se koskaan sovi. Jos alat etsimään itsestäsi vikoja, löydät niitä aina. Korjattuasi yhden, alkaa jo seuraava hiljalleen tekemään pesää sisäkorvaasi. Sanottakoon tähän väliin, että kaikkihan meistä ovat jokatapauksessa tyytymättömiä johonkin itsessään, en ole tässä asiassa kenenkään yläpuolella, mutta muissa kieltäydyn näkemästä poikkeamat vikoina. En ole luultavasti likimainkaan niin avarakatseinen, kuin haluaisin olla, mutta ainakin yritän. Yritän tuoda positiiviset mielikuvani myös tiettäväksi kohteliaisuuksien muodossa. Jos joku on mielestäni kaunis, ei sen sanominen maksa minulle mitään, mutta sen sanominen ei myöskään auta, jollen ole rehellisesti sitä mieltä. Ehkä olisi syytä jakaa auliimmin vilpittömiä ja pyyteettömiä kohteliaisuuksia, sitähän ei tiedä vaikka ne ennemmin tai myöhemmin tekisivät täyden ympyrän ja palaisivat takaisin.

Lupasin kirjoittaa myös suuseksistä, joten aloitan siitä tilasta, kun nainen on valmiina vastaanottamaan suuseksiä. Selällään olevan naisen paljaan hävyn sijasta voisin aloittaa korvista, kaulasta, leuasta, kasvoista. Kaikki ovat täynnä muotoja, joiden keskinäiset suhteet vaihtelevat suuresti sen mukaan, onko nainen jännittynyt, hermostunut tai rento. Silmät jätin tarkoituksella pieneksi välisaarekkeekseen, koska ne eivät tietenkään liity pelkästään suuseksiin, vaan yleensäkin silmät ovat kauniit, ja niiden takana tapahtuva toiminta näkyy elekielenä yhtälailla silmissä, kuin koko vartalossakin. Jos taas nainen sattuu olemaan minulle onnekkaasti vatsallaan, hiusrajan ohut karvoitus johdattaa minut lempeästi niskan alueelle, josta jatkuvat linjat hartioihin ja käsivarsiin, kyynärpäihin, käsiin. Kaikki erilaisia, kaikki katsomisen arvoisia. Selkä kumpuilee tai kaartuu kohti vyötäröä, ja pakaroita. Moni nainen ajattelee suotta takamuksessaan olevan jotain vikaa. Se, ettei se omasta mielestä ole täydellinen, ei mitenkään sulje pois sitä, että se jonkun muun mielestä voisi olla. Mutta käännytäänpä selälleen taas hetkeksi, kaulan- ja hartianseudun alueelta pääsemme yleensä kuoppiin ja kaariin, joita muodostavat solisluut, rintalihakset, itse rinnat, kylkiluut, ja tietenkin painovoima. Harmikseni joudun toteamaan, että nykyisellään rinnat osataan kirurgialla jo muokata niin, että ne näyttävät kuvissa epätodellisen hyviltä. Mutta tosiasia onkin mielestäni se, että kun unohdetaan se yksi kuva, jossa ne näyttävät mielettömän hienoilta, löydetään helposti myös suurempi määrä kulmia, joissa rinnat eivät laskeudu lainkaan niin kauniisti kuin painovoima haluaisi meille näyttää. Vatsanseutu on ainainen seikkailu, toisilla suunnan näyttää Linea Negra, joillakin kasvaa enemmän tai vähemmän hentoa karvoitusta, joka tuntuu upealta, tunnustelipa sitä käsin tai huulin.

Koskapa tämän kirjoittamiseen on jo kulunut tovi, luotan arvon lukijan kykyyn arvata, että samanlaista arvostusta saavat osakseen myös lantio, reidet, polvet/polvitaipeet ja niin edelleen, aina varpaisiin saakka. Mutta edelleenkin lupasin, että kerron nimenomaan suuseksistä, niin omistankin sille viimeisen kappaleen.

Mistä aloittaisin? On jo käynyt selväksi, että jokainen ruumiinosa on yksilöllinen, miksen siis nauttisi myös erilaisista häpyhuulista, klitoriksesta, hupusta, karvoituksesta, koostumuksesta, mausta ja kaikkien edellämainittujen vaihteluista? Paitsi että eroja on yksilöiden välillä, kuten vartalo, myös hapy elää ja muuttuu niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä. Niille, jotka eivät ole tulleet ajatelleeksi, häpy on kummallakin sukupuolella samaa kudosta, joka tietyssä kehitysvaiheessa on joko jatkanut kasvuaan hävyksi, munanjohtimiksi ja munasarjoiksi, tai muuntanut muotoaan tuntemaksemme penikseksi, kivespusseiksi ja niin edelleen. Kiveksetkin ovat munasarjan aihiot, jotka siirtyvät vatsan alueen kudoksen läpi kehittyäkseen kehon ulkopuolella kiveksiksi. Joten, jos mietitte kiveksiinne väistämättä tulleita osumia, jotka heijastelevat kipua alavatsaan juuri tästä syystä, samasta syystä ei ole liioiteltua tuntea myötätuntoa, jos nainen sattuukin olemaan kivuliaasti ovuloivaa ja/tai menstruoivaa mallia. Takaisin aiheeseen. Häpyä ympäröi yksilöllisesti vaihteleva määrä karvoitusta, joka tuntuu hyvältä, tuoksuu hyvältä ja joka ei mainittavasti estä suuseksiä, pikemminkin päinvastoin. Jos joku haluaa ajella itsensä tunteakseen olonsa paremmaksi tai käytännön syistä, joita en lähde arvailemaan, mikäs siinä. Onhan kieltä helpompi, mutta ei lainkaan enemmän, pikemminkin eritavalla nautinnollista kuljettaa ajellulla tai sänkisellä iholla. Ulompien ja sisempien häpyhuulten välissä on yleensä alue, joka on kuin tehty kielellä kuljettavaksi. Häpyhuulten koko ja koostumus on aina seikkailu, koostumuksesta, koosta ja liukkaudesta riippuen tuntemus on hyvin erilainen, mutta en koskaan ole joutunut sitä sanomaan huonoksi, enkä usko joutuvanikaan. Sama pätee makuun ja tuoksuun, en ole onnekseni koskaan törmännyt perushygienialtaan laiminlyötyyn häpyyn, enkä kyllä usko että tulee moista tilannetta koskaan eteen. Maku, koko ja koostumus voivat vaihdella lyhyelläkin aikavälillä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Mutta kaikilla se vaihtelee. Jos ei muuten, niin pitkällä aikavälillä häpy kokee muutoksia, mutta ei siitä tule sen huonompi tai parempi, ainoastaan erilainen. Joskus on mukavaa suudella häpyhuulia kuin naisen huulia suudellaan, toisinaan on mukavaa todella sukeltaa kielen kanssa, joskus on mukavaa lipsuttaa kielellä, joskus ottaa vähän taaksepäin ja katsoa tuota kiehtovaa näkyä. Miksei ottaa pelkkä klitoris suuhun (jos sellainen sattuu olemaan tehtävissä; joillakin klitoris on niin pieni että sitä tuskin huomaa) ja imien pyöritellä kieltään. Toisille väliliha on uskomattoman herkkää aluetta, toisille ei, joillekin perseen nuoleminen on kauhistus, toinen nauttii siitä suunnattomasti. Minulle on aina ollut tärkeää uuden kokeileminen, löytäminen. Niille asioille, jotka toimivat yleisemmin, ja niille asioille jotka toimivat vain tietylle ihmiselle, ne kaikki ovat kauniita ja arvokkaita, eikä mikään saa minua tuntemaan itseäni yhtä hyväksi, kuin onnelliseksi tehty häpy.

Ps. Käytin kirjoituksessani tietoisesti melko neutraalia sanaa häpy, koska rakkaalla ystävällä on monta nimeä. En olisi osannut valita vain yhtä, ja useamman käyttäminen olisi mielestäni vain sekoittanut yhtälailla omaa kirjoittamistani, kuin sinun lukemistasi. Tässä kuitenkin puolueettomasti epäjärjestyksessä muutama synonyymi, joita tuli mieleen:

Pillu, emätin, vagina, pimppi, römpsä, tussu, pilde, vittu, pipari, pimpsa, torttu.

subcat

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #1 : 13.04.2013, 22:59 »
Tästä tuli jotenkin hyvä mieli :)

Sitä niin paljon soimaa omaa kehoaan, vertaa sitä toisiin, on tyytymätön. Ei osaa ottaa kehuja vastaan. Vaikka senkin on sittemmin oppinut. On vaikea oppia katsomaan alastonta itseään peilistä hyväksyvästi.

"Kaikki erilaisia, kaikki katsomisen arvoisia."

Ja juuri se erilaisuus tekee ihmisvartalosta niin kiintoisan, seksikkään.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2013, 23:33 kirjoittanut subcat »

Simone

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #2 : 13.04.2013, 23:25 »
Ihana teksti  :)
Ja tosiaan, kumpa sitä oppisikin luottamaan, että kumppani ajattelee noin, eikä häpeilisi omia kurvejaan ja muotojaan.

Mutta.
Kaikki kumppanit eivät valitettavasti ajattele noin. Niin hienoa kuin se olisikin.
Vähän omakohtaista kokemusta kehiin...
Olin naimisissa, aika kauan, miehen kanssa, joka kyseenalaisti painoni ja muotoni niin verbaalisesti kuin teoillakin. Olen reippaasti yli 170cm ja painoin silloin just ja just 50kg, eli olin melko pieni ja aika timmissä kunnossa.
Henkinen ylivalta jota hän käytti, sai aikaan varmaankin loppuelämäni arvet, enkä koskaan tule hyväksymään vartaloani sellaisena kuin se on.
Jos jotakin voisi toivoa, niin sanokaa, kertokaa kumppanillenne, että hän on upea ja pidätte hänestä, haluatte häntä juuri sellaisena kuin hän on!
Se voisi parhaimmillaan jopa parantaa vanhojakin traumoja ja auttaa hyväksymään oman vartalonsa.

(muoks, ja tällä kommentillahan oli aika vähän tekemistä suuseksin kanssa - paitsi jos silloinkin häpeää kroppaansa)


« Viimeksi muokattu: 14.04.2013, 01:06 kirjoittanut Timjami »

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #3 : 13.04.2013, 23:28 »
Kyllä arvet mieluiten jo parantuneet ovat minustakin usein kauniita ja kertovat elämästä kokemuksista ja inhimillisyydestä.

Aino

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #4 : 14.04.2013, 09:49 »
 :love:

Kiitos.

Minä olen juuri sellainen nainen, joka rakastaa yli kaiken antaa suuseksiä, ihan kokonaisvaltaisesti kumppanin koko kropalle (sukupuolesta riippumatta - miehen keho todellakin ansaitsisi samanlaisen ylistyslaulun!), mutta oma kehonkuva on sen verran kielteinen, että suuseksin vastaanottaminen on aina tuntunut vaikealta, ihan kuin toinen tekisi sen vain velvollisuudesta, kun eihän minulle kukaan voi haluta tehdä noin.

Ilokseni rakastava kumppani, joka on noita tässäkin kirjoituksessa esiintuotuja pointteja pitkäpiimäisesti toistanut, on saanut vapautumista aikaan tällä saralla. Vaikka niitä kaikenlaisia arpia on elämä kehoon jättänyt.

Serafina

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #5 : 14.04.2013, 13:14 »
Huonolla itsetunnolla varustettu nainen on haasteellinen kumppani miehelle.

Minä löysin jonkinlaisen tasapainon itseni hyväksymisessä vasta pitkän liiton päättymisen jälkeen. Vasta nyt ymmärrän, että olin ollut täysin riittävä miehelleni. Jostain syystä sitä epäilin koko liiton aikana. Painon nousu ei ainakaan auttanut asiaa.  Ehkä ne oikeat sanat vain puuttuivat, ne sanat jotka minä olisin ottanut todesta.

Nyt olen keski-ikäinen nainen, jolla on oikeus olla itseensä tyytyväinen :)


Wibbe

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #6 : 14.04.2013, 13:39 »
Kaunista. Tulee hyvä mieli kun lukee tekstiäsi. Kaiken tämän muovisen barbi-muotin ihannoimisen seassa on kaunissanaisia ja kauneutta laajemmin ajattelevia ihmisiä :)

oddartist

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • Uusia polkuja tallaamassa
  • Galleria
    • Oddartists odditities
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #7 : 14.04.2013, 14:31 »
Olipas kaunis teksti ja aikalailla käsitteli asioita, jotka itsellenikin ovat tärkeitä :) Naisvartalo on totta viekoon suurenmoinen asia joka vaatii arvostusta ja hellää(kin) huomiota.

Kauniimpi puolisko on myös suureksi ilokseni yhä enemmän oppinut ottamaan vastaan niin kehuja kuin hyväilyjäkin, joten kaipa se itsensä arvostaminenkin aikaa myöten lisääntyy. Ainakin olen toiveikas.

balthazar

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #8 : 14.04.2013, 14:43 »
Mitä nöyrimmät kiitokset kauniista sanoista, joille olen niin kovin perso :)

Vaikea silti kuvitella, ettei suurin osa miehistä ajattelisi samoin, monikaan ei vain tule avanneeksi suutaan, ollen näin tahattomasti osa ongelmaa.

Suhteessa elävät, ottakaapa asiaksenne keskittyä yhden osan (olkoonkin tuoksu, muoto, kaari, tai tapa jolla valo heijastuu jostain, varjo joka lankeaa tiettyyn kohtaan vartaloa, tai kohta jossa kätenne viipyilee) kokonaisvaltaiseen kehumiseen päivässä, ja tulette huomaamaan että kauneutta ja rakastettavia osia riittää joka päiväksi päivienne loppuun saakka, jos olette valmiita todella etsimään ja keskittymään.

subcat

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #9 : 14.04.2013, 15:00 »
Sen voin ainakin kehujen vaikutuksesta sanoa, että kun toinen niitä sanoo ja tarkoittaa, niillä on väistämätön vaikutus itseluottamukseen ja kehonkuvaan. Mä saan päivittäin kuulla kauniita sanoja ja kehuja, joskus jopa ylistyksiä. Se on varmasti isolta osalta saanut mut näkemään oman vartaloni toisen silmin ja ymmärtämään, mitä se niillä sanoillaan tarkoittaa. Väkisinkin on oppinut pitämään omasta kropastaan, kun se tuottaa toisellekin niin paljon iloa ja mielihyvää :)

Kaikkien, ei siis vain naisten, ois hyvä osata arvostaa sitä mitä on ja pitää itseään seksikkäinä.

Liisa

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #10 : 14.04.2013, 17:38 »
Onpa kaunis ja syväluotaava kirjoitus. Kirjoittaja on hyvin perillä asioista ja osaa käsitellä niitä eri puolilta. Aikuinen nainen, miksei nuorempikin oppii jossain elämänsä vaiheessa hyväksymään itsensä vikoineen kaikkineen. Kyllä kumppanin sana kuitenkin painaa naiselle kuin myös miehelle aika paljon. Ei tarvitse ylettömästi ylistää, olen itsekin huono ottamaan kehuja vastaan... mutta pikkuhiljaa olen sen oppinut. Kaikenaikaa hyväksyntä kasvaa itsessä ja sitä kantaa kroppansa ylväästi, kiitos kaikkien niiden jotka ovat sen suoristumiseen osallistuneet sanoin tai teoin...eikö niin!?

Liisa

cobalt

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #11 : 14.04.2013, 17:53 »
Kuinka paljon onkaan (nais)ihmisiä, joilla on kropassaan omasta mielestään jokin tietty "virhe" - ja kuinka usein juuri se "virhe" on se kiihottava, yksilöä entisestään yksilöivä pikantti piirre, pinkki timantti valkoisten keskellä...


mastervsop

  • Vieras
Vs: Naisvartalo kaikkine kurveineen
« Vastaus #12 : 23.07.2013, 02:17 »
Ihana teksti  :)
Ja tosiaan, kumpa sitä oppisikin luottamaan, että kumppani ajattelee noin, eikä häpeilisi omia kurvejaan ja muotojaan.

Mutta.
Kaikki kumppanit eivät valitettavasti ajattele noin. Niin hienoa kuin se olisikin.
Vähän omakohtaista kokemusta kehiin...
Olin naimisissa, aika kauan, miehen kanssa, joka kyseenalaisti painoni ja muotoni niin verbaalisesti kuin teoillakin. Olen reippaasti yli 170cm ja painoin silloin just ja just 50kg, eli olin melko pieni ja aika timmissä kunnossa.
Henkinen ylivalta jota hän käytti, sai aikaan varmaankin loppuelämäni arvet, enkä koskaan tule hyväksymään vartaloani sellaisena kuin se on.
Jos jotakin voisi toivoa, niin sanokaa, kertokaa kumppanillenne, että hän on upea ja pidätte hänestä, haluatte häntä juuri sellaisena kuin hän on!
Se voisi parhaimmillaan jopa parantaa vanhojakin traumoja ja auttaa hyväksymään oman vartalonsa.

(muoks, ja tällä kommentillahan oli aika vähän tekemistä suuseksin kanssa - paitsi jos silloinkin häpeää kroppaansa)

Älkää tuijottako sitä vaakaa vaan peiliä likat.... tässä juurikin eräs Veronicalla töissä ollut tuttu Domme bodauskaudellaan (ja Veronicalla töissä ollessaan) oli 171cm/71kg eikä ikinä olisi uskonut että painaa sen 71... mutta lihas painaa ja sitä oli/on.
Että terveisiä vaan Hierojalleni ;)

PS ja jos olet huonolla itsetunnolla varustettu mun seuraa on turha miettiä jopa bunkkauksen tarjoajaksi koska makkarissani on katossakin peilit...ihan vaan jota narsistinen minä näkee itsensä heti aamusta ja voi virnuilla moikaten omakuvalleen...(Vitsi).