Kirjoittaja Aihe: IncluKnots - puolisuspensio sidontatyöpaja Jyväskylässä Su 14.9. klo 12 alkaen  (Luettu 48 kertaa)

ChiliHair

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Arvonsa tunteva ulospäinsuuntautunut kurvitar
  • Galleria
Chilin IncluKnots - kaikkien köydet!

Tervetuloa alkeisystävälliseen puolisuspensio sidontatyöpajaan sunnuntaina 14.9.2025 klo 12 alkaen Jyväskylässä!

Painotuksena tässä työpajassa on suspensiolinjojen lisääminen osaksi lattiasidontaa, ja kuinka puoliriiputuksen avulla voi tuoda erilaisia tuntemuksia ja mahdollisuuksia esimerkiksi liikutella sidottavan kroppaa ihanasti ja/tai ikävästi suspensiolinjoja hyödyntäen. Tässä työpajassa emme siis nosta sidottavaa kokonaan ilmaan, vaan aiheutamme puolisuspensiolla intensiivisiä tunteita maasidonnan ohessa 🥰

Chilin erikoisuuksiin kuuluu hänen oman kehonsa hyödyntäminen monipuolisesti sidonnan ohessa leikkisästi, kipeästi tai hellästi aisteja herättäen. Tähän tutustumme lisää työpajan ohessa. Tässä työpajassa pääset pohtimaan myös miten osapuolten yhteyttä voisi syventää sidottaessa ja viedä sitä tilannekohtaisesti toivottuun suuntaan.

Työpajaan ovat tervetulleita sekä aloittelijat kuin myös kokeneemmat. Alkeiden osaamisesta (single column tie, double column tie, kitkat) on kuitenkin hyötyä. Työpajan aluksi kysyn osallistujien toiveita työpajaan liittyen, joilla voidaan yhdessä vaikuttaa työpajan sisältöön. Tarjolla on lainaköysiä, jos sinulla ei ole omia. Sidottavalle suositellaan joustavia ja ihonmyötäisiä vaatteita (ilman kaaritukia). Myös vesipullo ja eväät on hyvä olla mukana, työpaja sisältää ruokatauon.

Työpajan vetää Chili (Instagramissa @chiliropes) ja jatkaa hänen konseptiaan IncluKnots!

IncluKnots taustaa Chilin sanoin:
“Köysien monipuolisuus on kiehtonut minua siitä lähtien, kun olen ensi kertaa tutustunut köysiin vuonna 2021. Nautin siitä, että köydet pystyvät välittämään juuri sitä, mitä sitojan ja sidottavan välillä halutaan kokea: Liikkeen rajoittamista, rauhoittamista, kipua, eroottista latausta, köysien tekniikoiden nörtteilyä, itsensä tai toisen haastamista, valtadynamiikkaa, alistamisen voimistamista jne.

Minulle on tärkeää köysissä, kuten elämässä muutoinkin, että jokainen ihminen saa tulla kohdatuksi sellaisena kuin on. IncluKnots on minun rakkausprojektini lisätä köysiscenen moninaisuutta ja tuoda kaikille tervetullut olo tutustua köysien maailmaan taustoista ja aiemmista taidoista riippumatta.

Olen itse vielä vain muutamia vuosia sitten ajatellut esimerkiksi pluskokoisuuteni olevan este päästä sidotuksi saatika suspensioon, koska en silloin ollut nähnyt minun kokoisiani juurikaan bottomeina. Olen saanut todeta tämän oletukseni ja pelkoni vääräksi useaan kertaan, että olisin jollain tavalla vääränlainen kropaltani köysien pariin. Haluan levittää hyväksynnän kokemuksia siitä, että jokainen meistä on köysien arvoinen omana itsenään. Oli esimerkiksi kehomme ulkonäöltään tai ominaisuuksiltaan mitä vain, tai millainen vireystilamme tai sosiaaliset jaksamisemme sattuvat olemaankaan. Kaikki ovat köysien arvoisia!"

Infot:

Työpajan ajankohta: Su 14.9.2025 klo 12:00-18:00 (Sisältää 1 h ruokatauon)
Olethan paikalla vähintään 15 minuuttia ennen aloitusta, ovet aukeavat 11:30.

Työpajan hinta: 150 €/pari

*Ilmoittautuminen sähköpostitse: ropesbychili@gmail.com *

Paikka: Bizarren klubitilat / Varikkotie 91. Kulku alaovesta, klubitilat sijaitsevat 2. kerroksessa. Rakennuksessa ei ole hissiä. Tilojen yhteydessä on hyvin parkkitilaa.

Tilassa on käytettävissä jääkaappi, kahvinkeitin, vedenkeitin ja mikro.

Osallistuessasi työpajaan sitoudut noudattamaan turvallisemman tilan periaatteita:

– Pyritään olemaan tietoisia oletuksistamme henkilön sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen, ihonvärin, etnisyyden, uskonnon, muiden ulkoisten ominaisuuksien, iän tai puheen perusteella ja pyritään olemaan toimimatta niiden mukaan
– Yritetään tiedostaa omat valta-asemamme ja olla toimimatta yleistettyjen valta-asema normien mukaan
– Ei vähätellä toisen kokemusta tai osaamista
– Ei käytetä puheessa syrjiviä stereotypioita eikä vamman tai terveydentilan perusteella syrjiviä termejä
– Kunnioitetaan toisia, annetaan tilaa ja huolehditaan, että kaikki tulevat kuulluksi
– Ei halvenneta tai nolata toisia tai arvostella toisten ulkonäköä tai kinkkejä
– Ei arvoteta ketään tietämyksen tai kiinnostuksen kohteiden pohjalta
-Työpajan vetäjällä on oikeus puuttua tilanteeseen, mikäli joku toimii periaatteiden vastaisesti.
- Chiliin voi olla yhteydessä työpajaa ennen, sen aikana tai sen jälkeen, jos jokin jää mietityttämään.

ropesbychili@gmail.com