Itse tykkään kovasti huora-sanan käytöstä juuri sen karskiuden takia.
Enimmäkseen olen törmännyt sen hyödyntämiseen juuri hellittelynimenä, mutta henkilökohtaisesti itseäni se puhuttelee eniten juuri silloin, kun sitä käytetään kylmästi ja tunteettomasti alistuvan halventamistarkoituksessa. Sana itsessään on minulle hyvin neutraali, eikä varsinaisesti sanana aiheuta sen kummempia kiksejä. Enemmän viehätynkin siitä, minkälaisia mielleyhtymiä sanaan halventamistarkoituksessa liitetään: huora on jotakin vähempiarvoista, halpaa ja likaista. Itseään avoimesti jakeleva huora on huono nainen. Pelkkä arvoton käyttöesine. Kutsumalla jotakuta tällä nimellä lyödään hänen otsaansa voimakas leima, jonka mukana tulee melkoinen määrä tavalla tai toisella kielteisiä mielikuvia. Tällaiset teemat toimivat tosi hyvin nöyryyttämiseen, häpäisemiseen, halventamiseen ja alistamiseen. Toisaalta ymmärrän, että tällaisten teemojen parissa sessiointi voi olla rankkaa, eikä huoraksi kutsuminen siksi ole varmasti kaikkien kuppi teetä.
Minulla on iso kink naisen seksuaalisuuden halveksimiseen ja kontrolloimiseen, ja tähän tarkoitukseen huoritteleminen on todella toimiva työkalu.
Huoritteleminen on ennen kaikkea tehokas tapa naisen osoittaman himokkuuden, halun ja seksuaalisen oma-aloitteisuuden väheksymiseen - "eihän himokkuuden ulospäin näyttäminen ole kenellekään kunnialliselle naiselle sopivaa, sopivaa se on ainoastaan huorille". Naisten seksuaalisuutta on kautta maailman sivun yritetty kontrolloida maineen avulla, ja halukasta, seksuaalisia aloitteita tekevää naista on ollut helppo pitää häpeällisenä. Huorittelemalla nämä monet eri näkökulmat, arvot, mielikuvat ja historian painolasti on helppoa nivoa yhteen ja käyttää alistuvaa osapuolta kohtaan lyömäaseena.
Pidän huora-sanan käyttöä väkevänä työkaluna, minkä takia sen käytössä tulisi käyttää harkintaa. Samalla tavoin sanan liikakäyttö vie sen hohdokkuutta pois, ja ylikäytettynä siitä tulee lähinnä tylsä, kädenlämpöinen halventamisyritys, joka alistuvan on hieman liiankin helppo vain ohittaa olankohautuksella. Sopivasti annosteltuna ja oikeissa kohdissa käytettynä huorittelemisella on yllättävän iso voima. Muun muassa siksi pidän siitä niin paljon.