Kirjoittaja Aihe: Espoo-miitti ravintola Kannunkulmassa joka torstai klo 19.00  (Luettu 318902 kertaa)

Jarcca

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 262
  • Resting bitch face
  • Galleria
Huomenna taas paikalle yrittää voisin,  piiiitkästä aikaa...

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1027
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
En ole ihan varma, että ehdinkö. Pitää käydä pyörähtämässä ytimen kautta ensin...

Jouha10

  • Vieras
Tää ei kerkee. Duuni haittaa harrastusta todella pahasti.

Jarcca

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 262
  • Resting bitch face
  • Galleria
Paikalla... jo nyt...

Jarcca

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 262
  • Resting bitch face
  • Galleria
Onkos tänää paikalle tulijoita?

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1027
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Minä en ehkä pääse tulemaan. Joudun päivystämään kotona 17-21 välillä uutta sänkyä ja riippuen sen tulemisesta, niin katsotaan, että jaksanko tulla illalla paikalle...

Jouha10

  • Vieras
Joo. Tullaan.

Samara

  • Vieras
Heippa, täällä olisi uusi tyyppi kiinnostunut tulemaan miittiin  :) Pitäiskös joku kerta vaan ilmestyä paikalle, vai onko ollut yleensä tapana ensiksi tutustua täällä, kun oon muutenkin uusi foorumilla?  :-\  Oon niin huono tälläsissä nettikeskusteluissa ja foorumikommenteissa, joten mun vastaaminen kestää. Tälläsen parin lauseen viestin kirjottaminen kestää vähintään puolisen tuntia, kun hermoilen sanavalintoja, tai no, 3 kuukautta suunnittelin tätä viestin kirjottamista, joten joo, tää tuntuu vähän vaikeelta. Mutta kun sitä ois kiva tutustua ihmisiin niin kai se on pakko yrittää ja jotenkin alottaa :D

Jotain tähän alkuun; oon 27-vuotias, uusi Espoossa, kotoisin Lahesta ja mua jännittää.

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1027
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Hei Samara!
Meidän porukka on tiskiltä katsottuna takavasemmalla ja ollaan valloitettu ko. nurkka. Ota juoma tiskiltä ja tule vaan sinne nurkkaan. Voit vaikka kysyä, että onko tämä se miitti? Sen jälkeen alkaa esittely, että ketä on paikalla ja sitten juttelu jatkuu normaalisti. Siellä ei ole pakko jutella, jos jännittää, mutta kannattaa varautua siihen, että uudelle esitetään muutamia kysymyksiä. Ei mitään vaikeaa  ;)

Rohkeasti vain mukaan!
Dominatrix
Ps. jos tulo jännittää tosi paljon, niin voi myös sopia, että joku tulee sinne vähän etukäteen joten siinä voi muutaman sanan vaihtaa ja sitten kun porukkaa tulee, niin tämä konkari voi sitten suoraan esitellä uuden miittailijan. Miiteissä muuten käytetään yleensä nikkiä, eikä omaa oikeaa etunimeä.

Samara

  • Vieras
Hei Dominatrix :) Kiva juttu!
Tuntuu vähän siltä että mun olis kasvotusten helpompi tutustua ihmisiin kuin täällä netissä ja se ehkä jännittäiskin vähemmän. Ja kyllä multa saa kysyä mitä vaan, kysymykset on hyvä juttu, silleen rentoudun porukassa ja sit mulla alkaakin juttua tulemaan :D Uskoisin pääseväni paikalle, jos en tällä viikolla, niin sitten seuraavalla. Ilmotan myöhemmin kun tiedän tarkemmin.

-Samara

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1027
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Aattelin tänään saapua paikalle ja vielä hyvissä ajoin. Voisin yrittää vääntää koulujuttuja ennen kuin porukka saapuu paikalle...

Jarcca

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 262
  • Resting bitch face
  • Galleria
tänään paikalle tulen kyll...

Samara

  • Vieras
En nyt vielä tänään pääse tulemaan. Uusi yritys ensi viikolla.

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1027
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Täällä jo - kisastudiota pitämässä  ;)  :love:

Jarcca

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 262
  • Resting bitch face
  • Galleria
Tänään voisi kannuttaa...