Kirjoittaja Aihe: Mistä löytää laadukkaita ja sieviä pantoja?  (Luettu 464 kertaa)

omistettutyttö

• Uusi asiakas
  • *
  • Inspiraatiota, ajatuksia ja ystäviä
  • Galleria
Hei! Onko kellään tietoa mistähän löytäisi nättejä pantoja? Yritetty löytää mutta etsintä ei ole oikein tuottanut tulosta :(

Taleir

• Asiakas
  • **
  • Lempeä Isäntä
  • Galleria
    • Taleirin esittely Baarissa
Vs: Mistä löytää laadukkaita ja sieviä pantoja?
« Vastaus #1 : 22.03.2026, 20:17 »
Minä olen tähän kai niin väärä ihminen vastaamaan, kun pantoja en ole hankkinut tai antanut.

Mutta aika kuuluisa paikka ainakin englanninkielisellä puolella on Eternity Collars (.com)
He panostavat nätteihin koristeellisiin pysyviin pantoihin, mutta myös nahkaa ja sillai löytyy.

Paheellinen(M)

« Vastaus #2 : 25.03.2026, 11:38 »
Itse ostanut muutaman pannan ihan laadukkaasta eläintarvikeliikkeestä... puudeleille ja isommille hurtille kun saa  jos jonkinmoista pantaa.

marionilla

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Sydän, mitä sahaat?
  • Galleria
« Vastaus #3 : 25.03.2026, 15:45 »
Mun mielestä tosi kauniin pannan toiveiden mukaan teki mulle www.smleather.fi  :love:

CherryPie

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #4 : 25.03.2026, 20:59 »
Ewwu on tehy söpöjä pantoja. Valitettavasti ei tee customeja enää, mutta jotain on valmiina. Laita yvetä sille!

Nietos

« Vastaus #5 : 25.03.2026, 21:14 »
Suurin osa omista on etsystä eurooppalaisilta tekijöiltä tilattuja.

omistettutyttö

• Uusi asiakas
  • *
  • Inspiraatiota, ajatuksia ja ystäviä
  • Galleria
« Vastaus #6 : 27.03.2026, 21:45 »
Kiitti kaikille vinkeistä. Ehkä en täsmentänyt oikein, meillä haussa siis siro metallipanta, jossa ois huomaamaton lukko. Ettei sillain liian raskas tai näkyvä, vähän korumainen. Jos jollain tulee mieleen Suomesta valmistajaa tai ihan tekijää täältä baarista, niin vinkatkaa ;D Muuten varmaan tuolta Etsystä tilataan joku.

Pip

« Vastaus #7 : 27.03.2026, 21:49 »
Harmi, kun mulla on niin helvetin huono muisti, mutta täällä kuvagalleriassakin on jossain ollut noista metallipannoista kuvia, jotka ovat lähinnä koruja. On tästä jo erinäisiä vuosia kulunut, joten en millään voi muistaa, että kuka on laittanut niitä galleriaan, enkä että kenen valmistajan.

apprentice

« Vastaus #8 : tänään kello 09:50 »
Itse olen tilannut käsintehtyjä yksilöllisiä pantoja täältä ja suosittelen:
https://bep.pic.fi/

Ainakin galleriassa on kuvia myös metallisista pannoista.

Päiväpannan, eli ihan kaulakorun tilasin paikalliselta kultasepältä. Se on kyllä ihan ketjullinen, mihin tilasin ulkomailta ”lukittavan lukon”. Uskoisin, että monelta kultasepältä onnistuu pannankin tekeminen.

irhe

• Asiakas
  • **
  • Lumoava kirous
  • Galleria
« Vastaus #9 : tänään kello 12:54 »
Kiitti kaikille vinkeistä. Ehkä en täsmentänyt oikein, meillä haussa siis siro metallipanta, jossa ois huomaamaton lukko. Ettei sillain liian raskas tai näkyvä, vähän korumainen. Jos jollain tulee mieleen Suomesta valmistajaa tai ihan tekijää täältä baarista, niin vinkatkaa ;D Muuten varmaan tuolta Etsystä tilataan joku.
Mun hopeinen arkipanta on teetetty kuopiolaisen Riihelä Korun sepällä. Panta on korumainen, siro ja kaunis, mutta tietäjät tietää selvästi sen pannaksi. Kaikki asiointi Riihelän kanssa on ollut mutkatonta ja sieltä tilatut korut on aina olleet laadukkaita, toiveiden mukaan tehtyjä.