Kirjoittaja Aihe: 10 kysymystä subille  (Luettu 202 kertaa)

Laurentzia81

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Pillow Queen-Power bottom-Dominant leading switch
  • Galleria
10 kysymystä subille
« : 19.09.2026, 10:01 »
10 Kysymystä subille
1. Mitä alistuminen merkitsee sinulle? Miten määrittelet alistumisen henkilökohtaisesti ja miltä se näyttää kohdallasi arjessa?
2. Mitä etsit suhteelta/dynamiikalta? Etsitkö pitkäaikaista suhdetta, mentorointia, satunnaisia sessioita vai jotain muuta?
3. Mitkä ovat ehdottomat rajasi (hard limits), joustavat rajasi (soft limits) ja laukaisijasi (triggers)? Mikä on täysin poissuljettua, mistä voidaan mahdollisesti neuvotella, ja mikä voi aiheuttaa voimakkaan emotionaalisen tai fyysisen reaktion?
4. Miten viestit tarpeistasi? Kuinka mukavalta sinusta tuntuu ottaa asioita puheeksi, ja mikä on mieluisin tapasi viestiä (rajoista, turvasanoista, tunteista jne.)?
5. Miten suhtaudut sääntöihin, rakenteeseen ja vastuullisuuteen? Mitä ajattelet päivittäisestä rakenteesta, kuulumisten tarkistamisista (check-ins) ja siitä, että sinua pidetään vastuussa teoistasi?
6. Miten reagoit ojentamiseen tai kurinpitoon? Miten tyypillisesti reagoit, kun huomauttamasi virhe otetaan puheeksi tai kun sinua kuritetaan/ojennetaan?
7. Miltä jälkihoito (aftercare) näyttää kohdallasi? Mitä tarvitset session tai voimakkaan emotionaalisen hetken jälkeen?
8. Miten hallitset stressiä, mielenterveyttä ja tosielämän vastuita? Mitä tukea tarvitset, ja miten tasapainotat dynamiikan ja arkielämäsi?
9. Minkä kokemisesta olet kaikkein eniten innoissasi dynamiikassa? Mikä sinua kiinnostaa, ja mitä toivot tutkivasi tai missä toivot kasvavasi oikean dominantin kanssa?
10. Oletko rehellinen ja johdonmukainen? Miten osoitat luotettavuutta ja luottamusta, ja mitä voin odottaa sinulta viestinnässä ja teoissa?

Lähde: IG tarkempaa tietoa ei ole

zxcv

Vs: 10 kysymystä subille
« Vastaus #1 : tänään kello 20:03 »
1. Mitä alistuminen merkitsee sinulle? Miten määrittelet alistumisen henkilökohtaisesti ja miltä se näyttää kohdallasi arjessa?

Eri asioita eri aikoina eri ihmisten kanssa. Parisuhteessa siitä on monien vaiheiden jälkeen muodostunut tapa elää toisen kanssa.

2. Mitä etsit suhteelta/dynamiikalta? Etsitkö pitkäaikaista suhdetta, mentorointia, satunnaisia sessioita vai jotain muuta?

Pitkäaikaista suhdetta, mutta koska siinä ei pidemmän päälle ole mahdollista kokea samoja tunteita kuin vieraamman kanssa sessioidessa, joskus niitäkin.

3. Mitkä ovat ehdottomat rajasi (hard limits), joustavat rajasi (soft limits) ja laukaisijasi (triggers)? Mikä on täysin poissuljettua, mistä voidaan mahdollisesti neuvotella, ja mikä voi aiheuttaa voimakkaan emotionaalisen tai fyysisen reaktion?

Hard limitsien suhteen on omasta taustasta johtuen vaikea määrittää mitään. Tilanteet ja ihmiset muokkaavat sitä, onko joku asia mahdollista vai ei. Ilmentymänä tästä olen päätynyt 10 vuotta kestäneeseen suhteeseen sessiosubinani aloittaneen naisen kanssa, syvimmillään olen ollut vuoden verran ilman minkäänlaista näkyvyyttä tileihini ja talouteeni. Melko syvällä orjuudessa siis. Tilanne olisi varmasti ollut hard limit kysyttäessä joskus vuoden 2 kohdalla. Mutta tilanteet muuttuu. Siksi olen mieluummin hakkaamatta kiveen mitään. Tämä asenne on vienyt sessiomasterista orjaksi ja kun tuo melko epätyypillinen urapolku on ollut mahdollista, todennäköisesti on aika moni muukin.

4. Miten viestit tarpeistasi? Kuinka mukavalta sinusta tuntuu ottaa asioita puheeksi, ja mikä on mieluisin tapasi viestiä (rajoista, turvasanoista, tunteista jne.)?

Taas hyvin tilannekeskeistä. Syvimmän orjuuden aikoina tarpeita ja niistä viestimistä ei juuri ollut. Viestit kulkivat vain toiseen suuntaan. Ehkä noiden aikojen seurauksena on edelleen hieman haastavaa ottaa asioita puheeksi. On jonkinlainen kynnys puhua omista tarpeistaan.

5. Miten suhtaudut sääntöihin, rakenteeseen ja vastuullisuuteen? Mitä ajattelet päivittäisestä rakenteesta, kuulumisten tarkistamisista (check-ins) ja siitä, että sinua pidetään vastuussa teoistasi?

Päivittäiset säännöt ja rakenteet muokkaavat minäkuvaa ja tätä kautta vaikuttavat dynamiikkaan. Kun peilistä katsoo lukitussa kaulapannassa ja kahleissa oleva tyyppi, joka lukitaan ketjulla yöksi sänkyyn kiinni, minä, minun rahani, minun tarpeeni muuttuvat etäisemmiksi. Vastuu teoista vaikuttaa samoin. Jos se alkaa vähentymään, mieli muuttuu vähitellen kohti itsenäisempää persoonaa.

6. Miten reagoit ojentamiseen tai kurinpitoon? Miten tyypillisesti reagoit, kun huomauttamasi virhe otetaan puheeksi tai kun sinua kuritetaan/ojennetaan?

Fyysisesti tiukka kurinpito vie huomion itse tilanteeseen. Eräänlainen tylsyys pakottaa pohdintoihin. Kylmä suihku hog-tiessa - koska tämä päättyy? Kahlittuna päiväksi kylppäriin - miksi toimin kuten toimin?

7. Miltä jälkihoito (aftercare) näyttää kohdallasi? Mitä tarvitset session tai voimakkaan emotionaalisen hetken jälkeen?

Tämä on jäänyt vuosien varrella aikalailla pois, kovin aktiivisena ainakaan. Esim suihkukäsittelyn jälkeen kylppärin lattialla yksin täriseminen on huomattavan rauhoittavaa verrattuna siihen, että jääkylmää vettä ruiskitaan joka paikkaan.

8. Miten hallitset stressiä, mielenterveyttä ja tosielämän vastuita? Mitä tukea tarvitset, ja miten tasapainotat dynamiikan ja arkielämäsi?

Stressin hallinta ei ole ikinä ollut haaste, mutta ei varsinkaan ikääntyessä. On tilanteita, joissa hyvin intensiivinen työ jatkuu keskiyöhön jatkuakseen heti aamulla. Tällöin tarvittava tuki on se, ettei joudu nukkumaan kovalla lattialla.

9. Minkä kokemisesta olet kaikkein eniten innoissasi dynamiikassa? Mikä sinua kiinnostaa, ja mitä toivot tutkivasi tai missä toivot kasvavasi oikean dominantin kanssa?

Tämä on muuttunut 25 vuoden aikana paljon. Mielenkiinto on siirtynyt yhä enemmän mieleen, ajatuksiin. Miten syvälle on mahdollista mennä tai dominoiva on valmis menemään. Miten se vaikuttaa tekemiseen, olemiseen, mieleen. Tässä olen todennäköisesti valmiimpi tutkimaan mielen syvyyksiä pidemmälle, mitä tapaamani ihmiset. Voiko toiseen käyttää valtaa siten, että syntyy jonkinlainen orja/omistaja -suhde vähän samaan tyyliin, kuin joskus kaukana historiassa. Jos, miltä se tuntuisi.

10. Oletko rehellinen ja johdonmukainen? Miten osoitat luotettavuutta ja luottamusta, ja mitä voin odottaa sinulta viestinnässä ja teoissa?

Joo elämässä rehellinen, johdonmukaisuus lienee näkökulmakysymys, josta on varmaan eri näkemyksiä. Luottamusta olen osoittanut ainakin kertomalla, että en missään olosuhteissa paljasta ulkomaailmalle elämäntapaani. En siis huutaisi naapurista apua, tai menisi poliisille, vaikka tilanne kääntyisi itselleni epämieluisaksi. Tuota tietoa käyttämällä dominoiva voi mennä minne haluaa.