Kirjoittaja Aihe: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-  (Luettu 62823 kertaa)

Chilipala

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #45 : 03.05.2011, 23:12 »
Jokainen tykätköön sellaisesta pildestä mistä ikinä haluaakaan, tai mistä kokee kaikista solidaarisista ihanteistaan huolimatta pitävän. Vaikka minäkin olen että juu juu, monimuotoisuus on rikkaus ja jokainen pillu on kaunis omalla tavallaan niin kuitenkin jos mulle asetetaan kasa pilluja eteen ja ne pitää arvioida viehättävyyden perusteella, ei siellä jokainen saa täysiä pisteitä. Jotkut nyt vaan on nätimpiä kuin toiset...

Ei se tarkoita tosiasiassa sitten paljoakaan jos kumpikin osapuoli on sinut itsensä kanssa ja, noh, kypsiä suhtautumiseltaan toisen vartaloon ja ihanteisiin. Tärkeintä olisi että osaisi olla sinut itsensä kanssa... Ei helppoa itselleni.

Nick

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #46 : 03.05.2011, 23:42 »
Viivapillu on vitun siisti. Erityisesti jos häpykumpu on sopivan pullean turpea.

Milla

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #47 : 03.05.2011, 23:42 »
Tsekkasin jokin aika sitten dokkarin (jenkkiläinen tietenkin) missä nuorelta naiselta leikattiin (hänen omasta pyynnöstään) sisemmät häpyhuulet pois. Nainen itse olisi tullut niiden kanssa toimeen, mutta ympäristö (sisarukset, poikaystävät) eivät. Toivottavasti homma oli sen kaiken kivun ja tuskan ja tulehdusten ja uusintaleikkausten arvoinen, ja olis kiva nähdä dokkarille jatkoa, paraniko naisen "arvostus" muiden silmissä  :o

n4103xxl

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #48 : 04.05.2011, 09:27 »
Tsekkasin jokin aika sitten dokkarin (jenkkiläinen tietenkin) missä nuorelta naiselta leikattiin (hänen omasta pyynnöstään) sisemmät häpyhuulet pois. Nainen itse olisi tullut niiden kanssa toimeen, mutta ympäristö (sisarukset, poikaystävät) eivät. Toivottavasti homma oli sen kaiken kivun ja tuskan ja tulehdusten ja uusintaleikkausten arvoinen, ja olis kiva nähdä dokkarille jatkoa, paraniko naisen "arvostus" muiden silmissä  :o
Joo ja se, miten tulehduksista yms arpeutunu pillu, onko se sit nätti loppupelissä. On se luojan lykky, että nuorena törmäsin niin fiksuun gyneen, ettei alkanu mun häppäreitä leikkelemään  :)

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #49 : 04.05.2011, 12:37 »
Hoh hoh... Noh tämä keskustelun aihe on ollu tapetilla ihan omassa päässänikin joten kommentoidaan sitten..

Itse olen aika nuori niinku jotkut tietää ja mulla on hyvin vähän ns. normaalin seksuaalisen kanssakäymisen kokemusta. Ei mä en ole neitsyt, mutta koska omaan asian nimeltä huono itsetunto en ole oikeen osannut lähestyä kumpaakaan sukupuolta siinämielessä enkä koskaan löytänyt seurustelukumppaniakaan, myöskin itsensä siinämielessä lähestyminen oli jossain määrin luonnottoman oloista (nuorille naisille pitäisi opettaa kuinka tärkeää itsetyydytys on) Ensimmäisen kerran ikinä edes koko aluetta mietin kun 15 kesäsenä multa päätettiin leikata suurehko luomi jota olin pienenä repinyt. Samana kesänä tapasin kyllä myös kundin joka osasi lähestyä minua ja pääsimme kosketus asteelle syksyllä, tosin en kovinkaan nauttinut siitä silloin. Tässä pari vuotta takaperin erään jenkkiläisen nais henkilön kannustuksesta päätin sitten kummiskin katsoa miltä tämä kummallinen jalkoväli alue näyttää ja hämmästyin. Omani tosin on aika persoonallinen luomen jättämä arpi vasemmassa ulommassa häppärissä ja suhteellinen käyttämättömyys näkyy, olen kuulema sieltä pieni ja söpö. Lisäksi en ajele karvojani muutoin kun aivan rajoilta en tunne suurta tarvetta ajella niitä kuten en myöskään sääriäni tai käsiäni sillä minulla on luonnostaan ohut karvoitus. En vain pidä posliinista se jotenkin vaan tuntuu luonnottomalta kaikin tavoin, kaiken lisäksi se mitä itte tiiän karvojen poistamisesta on se että se sattuu ja kun karva kasvaa takasin se kutisee hulluna.

Miehille joita olen tapaillut ei ole sinänsä ollut väliä sillä miltä pillu näyttää. Olen isohko tyttö ja usein olen kuullut lausetta "the softer the cushion the sweeter the pushin" joka huvittaa minua jokseenkin paljon. Myös sana FUPA(fat upper pussy area) on kuultu usein. En häpeä sitä ja en myöskään häpeä sitä että olen todella tiukka ja pieni, en salaa seksuaalista historiaani (or lact there of) keneltäkään jota se kiinnostaa.
Joskus toivon edelleen että joku aikoinaan kun olin nuorempi olis kertonu mulle että ittensä koskettelu on ihan ok ja että seksuaalisuudessa ei ole mitään väärää. Oisin todennäköisesti ollu edes pikkusen vähemmän stressaantunu tai jopa vähän onnellisempi ja osaisin nyt tyydyttää itteni.

Yhteenvetona en tiedä miltä pillun pitäs näyttää (Vagina on pelkästään yks osa vulvaa joka taas on kokonaisuus. Itse pidän sanasta Pillu) Enkä halua lokeroida en pilluja enkä ihmisiä niissä kiinni. Ei siinä vaiheessa ketään haittaa vaikka sulla olis ruma karvainen pillu jos joku susta oikeesti välittää (tai näin mä sen haluan ajatella.) Mun pieni ja söpö pilluni on ihan täydellinen omana itsenään.
Ehkä tässä tärkeintä on se mille se tuntuu ei se miltä se näyttää.

Pari linkkiä vielä tähän loppuun.
http://www.youtube.com/watch?v=DuxyXSF4dpA
http://www.youtube.com/watch?v=c5uIn74c88w&feature=related

Herr Doktor

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #50 : 04.05.2011, 17:09 »

[ eiköhän tärkeämpää miehille ole että sitä pillua ylipäätään joskus saa  :P

Tuo on tosiaankin aivan totta. Tulipa tuossa viime syksynä kadulla vastaan 140kg+ mies jolla oli päällä liian pieni T-paita, jossa luki: "ANTAKAA NYT HERRAN TÄHDEN SITÄ PILLUA"  :))

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #51 : 04.05.2011, 19:49 »
Todennäköisesti OT, joten nöyrä anteeksipyyntö ylläpidolle...Haluaisin tähän väliin hiukan kritisoida meille naisille tyypillistä itsetunnon puutetta oman vartalon suhteen. Lienee suorastaan kansallisurheilua vertailla itseään muihin, ja itkeä katkeria kyyneleitä omien "puutteitten" tähden.  Kerjäämmeköhän me myötätuntoa miehiltä, muilta naisilta vaiko kenties itseltämme? Jokainen nainen on kaunis, jokaisessa on hyviä ja parempia puolia. Asennetta peliin, hyvät siskot ;)

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #52 : 05.05.2011, 20:20 »
"Ci sono... certe buone albicocche...
si spaccano a méta, si premono con due dita, per lungo...
come due labbra succhiose...

On ihania aprikooseja...
jotka halkaistaan kahdella sormella painaen, hitaasti,
ja ne avautuvat... kuin kosteat huulet..."

-Menikö täydestä?
No se oli vain lainaus.
(Camilleri, Alberto: Törmäyskurssilla. WSOY,2011. Sivu 158)
Oli niin herkullisen kaunista, oli pakko laittaa tänne.
Ei siis aina tarvitse puhua siitä vittuna ;)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #53 : 05.05.2011, 23:21 »

[ eiköhän tärkeämpää miehille ole että sitä pillua ylipäätään joskus saa  :P

Lainaus
Tuo on tosiaankin aivan totta. Tulipa tuossa viime syksynä kadulla vastaan 140kg+ mies jolla oli päällä liian pieni T-paita, jossa luki: "ANTAKAA NYT HERRAN TÄHDEN SITÄ PILLUA"  :))"

Toivottavasti kävi flaksi  ;D

Krasavica

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #54 : 17.05.2011, 19:15 »
Tässä on ollu mielessä kauniisti sanottuna römpsän syvyys. Itsehän olen melko pitkä naishenkilöksi (ompa minua pituuteni puolesta luultu transvestiitiksikin) ja eräs ihmissuhdehenkilö ilmoitti minulle kerran komiasti, kuinka römpsäni on varmasti mukavan syvä koska "tunnelia riittää" (ei siis tehnyt käytännön testiä). Syynä tähän oli ilmeisesti pituuteni (vaikka mun pituus on jaloissa, istualtaan useampikin kaveri on mua pidempi selkänsä puolesta). Mites on naiset ja miehet? Voiko pimppi olla kuin pohjaton kaivo tai liian lyhyt?

requiem

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #55 : 17.05.2011, 19:36 »
exällä loppui tila hivenen ennen kuin sain juurta myöten sisään. Nautti kovasti siitä, että tökkäsin pohjaan silti ja satutin vähän.

Nick

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #56 : 17.05.2011, 21:06 »
exällä loppui tila hivenen ennen kuin sain juurta myöten sisään. Nautti kovasti siitä, että tökkäsin pohjaan silti ja satutin vähän.

on se kivaa   8)

Queena

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #57 : 17.05.2011, 21:24 »
En kyllä tiedä naisten varustuksista juuri mitään, olisi kuitenkin hauska kuulla miehiltä esim juuri tuota pituuteen vertausta. En ole miesteni kanssa koskaan keskustellut naisten eri varustuksista eikä ole muissakaan porukassa tullut puheeksi. En edes osaisi sanoa sitä olenko itse mainittu takapillu vai etupillu, tai että onko tavara tiukka vai normaali vai löysä vai millainen. Pitänee kysyä asiasta.

viana

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #58 : 17.05.2011, 21:50 »
Haha, Queenan lailla ei harmaata hajua, millainen oma on. Ei ole kukaan kertonut, en ole kysynyt .

Hauska ketju, ja tottakai sopii tänne :)

Queena

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #59 : 17.05.2011, 21:57 »
Olen kuulemma "normaali". Tämä on kyllä hyvä ketju, voisiko joku avata mulle että mitä etupillu tarkoittaa, ja taka, ja että onko olemassa jotain siltä väliltä? Entä mikä vaihtoehdoista on paras? Käsittääkseni naisen emätin jonkin verran muotoutuu säännöllisen kumppanin kanssa ikäänkuin partneriin sopivammaksi, onko tätä huomattu vai pitääkö edes paikkaansa? Kokemuksia itsellä on siitä että yhdynnät esim suurehkon kanssa on sujuneet helpommin runsaan harjoittelun jälkeen, en kuitenkaan uskoisi että kyse mistään löystymisestäkään on, koska sitä ei juuri yhdyntöjen vuoksi pitäisi tapahtua.