Kirjoittaja Aihe: Häkin köysitreenit osa II: to 21.3. klo 18:30 @ Cajsa / Mannerheimintie 5B 4.krs  (Luettu 5085 kertaa)

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Häkin köysitreenit 2013 jatkuvat to 21.3. klo 18:30, paikkana kokoushuone Cajsa (Uusi ylioppilastalo / Mannerheimintie 5B, 4. kerros). Ohjelmassa mm. karada double coin knotia hyödyntäen.

Lisäsimme sivuillemme ohjeen double coin knotin tekemiseen ja se löytyy tämän linkin takaa. Ajan säästämiseksi ja kertaamisen minimoimiseksi olisi hyvä, että paikalle tulijat harjoittelisivat solmua vielä hieman ennen treenejä. Solmun tekeminen käydään vielä lyhyesti läpi treenien alussa, eli mukaan voi tulla vaikkei viimeksi olisi päässytkään paikalle tai ehtisi sisäistää solmun tekemistä täydellisesti. :)

Treenien yhteydessä myydään myös muutama kappale Häkin köysitilauksen yhteydessä ylimääräiseksi jääneitä (ylläolevassa esimerkissäkin käytettyjä) köysiä halpaan muutaman euron kappalehintaan. Emme ota varauksia vastaan, varaathan siis hieman ylimääräistä käteistä mukaan ja olethan ajoissa paikalla!

Kurssi on suunnattu niin aloittelijoille kuin pidemmälle ehtineille. Ota mahdollisuuksien mukaan omat köydet mukaan.
Tervetulleita ovat kaikki, muutkin kuin opiskelijat. Kursseilla on yleensä rento ja hyvä henki.
Kurssi maksaa 5e / koko kevään treenit. Paikan päällä voi myös liittyä Häkin jäseneksi ja maksaa jäsenmaksun vuodelle 2013 (niin ikään 5e).
Ei ennakkoilmoittautumisia, saavuthan kuitenkin paikalle ajoissa.
Ja vielä, koska kysymyksiä on tullut, ettei jäisi epäselväksi: kurssilla ollaan vaatteet päälle – ensimmäisenä opetellaan köyden, sitojan ja ennen kaikkea sidottavan kunnioittavaa käsittelyä.

Tervetuloa mukaan!

Terveisin,

-peltsi
Rahastonhoitaja 2013
Helsingin akateemiset kinkyt ry - HÄKKI
http://akateemisetkinkyt.fi/

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Uppista.

Seuraavat treenit siis ylihuomenna! :)

zognored

  • Vieras
Minä olen paikalle tulossa jälleen tyystin ilman harjoitusparia, joten jos joku uskaltaa vielä toistaiseksi mieskroppaisen, mutta transasioissa eteenpäin menevän aseksuaalin pariksi tulla niin olisi mukava. Tosiaan, koska olen aseksuaalinen niin ei tarvitse pelätä että minä alkaisin asiattomasti lääppimään tai mitään muutakaan ehdottelemaan, pikemminkin päin vastoin. Rinnat minulla on, joka ainakin viimeksi osoittautui erittäin hyödylliseksi harnessia sitoessa.

Kyllä sieltä varmaan paikan päältäkin joku löytyy, mutta jos joku muukin on yksinään tulossa niin onhan se mukavampaa jos ennakkoon on joku tiedossa eikä mene siellä sitten ihmettelyksi. Minut tunnistaa helpoiten avatarissakin näkyvästä munalukkoriipuksesta.