Kirjoittaja Aihe: Ⓐ  (Luettu 54660 kertaa)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #315 : 02.05.2014, 12:20 »

Poliisi myöntää toimineensa väärin, kun se takavarikoi eräästä autosta lippusaloiksi tarkoitettuja puutankoja. Poliisin mukaan asian tarkemmassa selvittelyssä on ilmennyt, että lippusalot eivät liittyneet anarkistien mielenosoitukseen.

http://www.hs.fi/kaupunki/Poliisi+pahoittelee+lipputankojen+takavarikointia+vappumarssilla/a1398995811091?ref=hs-top4-2

WitchBitch

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #316 : 09.06.2014, 02:28 »
Anarkistipa hyvinkin, ehka lahinna anarko-syndikalisti ja anarkofeministi, joka siis taistelee sujuvasti miesten oikeuksien puolesta... Missa kaikki muut oli, kun olin Eduskuntatalon edessa mielenosoituksessa?

Ei ku, mika olikaan kysymys?  ???

Norja

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #317 : 20.06.2014, 02:28 »
Ⓐ= :love:

 C:-)= >:D

Luokittelin just itseni pinkkimustamustaksi anarkofeministisovinistiksi kuten eräs Juudan Leijona esimerkillään kertoo. Joka päivä, maailman loppuun saakka. On muuten siistiä elää jonkun muun unelmassa ja toteuttaa jonkun muun rukousvastausta omassa elämässään ja se on vielä totta. Mä voin olla just niinku haluan ja siitä voi repiä mitä tahansa mutta mua ei satu viha, kauna tai uskomattoman kateus. Mä olen Jumalan anarkisti rakkauden kellarista. Toivotan kaikille armorikasta Johannes Kastajan nimijuhlaa, ja uuspakanoiden tai militanttien ateistien herjat ei heilauta mua tippaakaan. Anarkisteille sanon että Stubb on oikeassa, Suomeen tarvitaan kansainvälisen tason sisäveldromi ja on se vaan pantavan näköinen mies. Siitä vois muutama truekinkymasteri ottaa mallia. Kun lihasvoima ja kestävyys lyö kättä hyvän raamin kanssa se on tapsia myären.

 :love: , solidaricity, civil disobedience and revolution in a same package

Norja

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #318 : 20.06.2014, 02:33 »
Anarkistipa hyvinkin, ehka lahinna anarko-syndikalisti ja anarkofeministi, joka siis taistelee sujuvasti miesten oikeuksien puolesta... Missa kaikki muut oli, kun olin Eduskuntatalon edessa mielenosoituksessa?

Ei ku, mika olikaan kysymys?  ???

Taisin olla siinä sun vieressä mustan lippuni kanssa  ;D :love: