Äänestys

Mikä näistä ajankohdista sopisi sinulle? (Valitse ne jotka sopivat.)

15.6.2013
6 (11.5%)
29.6.2013
9 (17.3%)
6.7.2013
14 (26.9%)
13.7.2013
14 (26.9%)
20.7.2013
9 (17.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: 2013 - Gathering: Vanhat Tekijät, Legendat, Kinkyveteraanit, Sisäpiiri  (Luettu 20144 kertaa)

BeYourself

  • Vieras

JetErus

  • Vieras
http://beyourselfbile.blogspot.fi/

Jettikselle terkkuja  C:-)

Meinasitko että tuosta saa sitten hyvät jatkot? :) Taas kyllä tulisi päivälle pituutta..

No johan on hitto. Kyllä se päivä vielä löytyy!

JetErus

  • Vieras
No niin kaikki True-Kinkyt. Eiköhän me päätetä sujuvasti, että päivä on 6.7. Ja jotta mahdollistettaisiin järkevästi biletys illallakin, aloitusaika pitäisi olla joko melko myöhään tai melko aikaiseen.

Itse ehdottaisin että mööttö alkaisi joskus kello 13 aikoihin.

Itselläni ainakin on haaveissa siirtyä illaksi tuonne BeYourself-kekkereihin. Vaan toistaiseksi vielä kaikki muutokset ovat mahdollisia.

Ja sopisiko paikaksi sitten tuo hietsu? Mitä tehdään jos on huono keli?

Kommentoikaahan!

kide

  • Vieras
Hyvä päivä valittuna, joten kenties pääsen itsekin Lapista mukaan!

Hietsu on ainakin helppopääsyinen paikka. Klo 13 hyvä aika (ehkä itsekin kera avecin illan bileisiin menossa).

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Oon turisti enkä oo ikinä käyny Hietsussa mutta jos joku alkuasukas voisi ottaa mut messiin niin osaan tulla paikalle.

Ps. entäs jos sataa?

JetErus

  • Vieras
Täten päätämme, että paikka on hietsu ja päivämäärä on 6.7!

Varapaikka ilmoitetaan täällä. Tunnistuksen helpottamiseksi koetetaan keksiä jokin maamerkki :)

Varapaikkaehdotuksia?

Ja tässä detaljit:

Paikka: Hietsu (http://www.stadissa.fi/paikat/125/hietaniemen-uimaranta-hietsu) eli siis Hietaniemen Uimaranta
Aika: 6.7.2013 kello 13.00 alkaen

Jakakaapa tietoa!

SpeedMaster

  • Vieras
Jos 6.7. sataa aamusta lähtien kaatamalla tai torstai/perjantain ennusteessa luvataa sateita, niin oisko mahdoton ajatus siirtää viikolla 13.7. pidettäväksi?

JetErus

  • Vieras
Jos 6.7. sataa aamusta lähtien kaatamalla tai torstai/perjantain ennusteessa luvataa sateita, niin oisko mahdoton ajatus siirtää viikolla 13.7. pidettäväksi?

En uskalla luvata mitään. Katsotaan mitä raati sanoo. Suurimmalle osalla käy tuo 6.7 ja jos sataa, niin ensimmäinen vaihtoehto on sitten jokin varapaikka.

Onko ehdotuksia siis varapaikasta?

RedDragon

  • Vieras
Minäkin olen hengissä, vaikken koekaan olevani "vanha tekijä/legenda/veteraani". Teinistä en ehkä enää kyllä mene, vaikka papereita välillä joudunkin Alkossa näyttämään. :)

Saa nähdä pääsenkö tulemaan paikalle. Edellinen vkl menee näet Rock The Beachissa ;)

JetErus

  • Vieras
Minäkin olen hengissä, vaikken koekaan olevani "vanha tekijä/legenda/veteraani". Teinistä en ehkä enää kyllä mene, vaikka papereita välillä joudunkin Alkossa näyttämään. :)

Saa nähdä pääsenkö tulemaan paikalle. Edellinen vkl menee näet Rock The Beachissa ;)

No hittolainen. Olet ehdottomasti sopivaa kastia :) Olisi kiva nähdä!

ChickenRace

  • Vieras
..hmm.. Täällä vois vissiin jubailla KC aikojen bileistä makasiineilla/margariinilla/suokissa...

SpeedMaster

  • Vieras
Minäkin olen hengissä, vaikken koekaan olevani "vanha tekijä/legenda/veteraani". Teinistä en ehkä enää kyllä mene, vaikka papereita välillä joudunkin Alkossa näyttämään. :)

Saa nähdä pääsenkö tulemaan paikalle. Edellinen vkl menee näet Rock The Beachissa ;)
juma Ragoni, mukaan vaan!! :)

SpeedMaster

  • Vieras
Olikos tämä tapuhta sellainen, että kaikki jättää kinkyvälineet ja -varusteet kotiin? Eli mennään Matti Meikäläisinä filttien, piknikkorien ja päivänvarjojen kanssa shortsit jalassa.

JetErus

  • Vieras
Mun puolestani julki-kinkeily voisi olla juu vähemmällä, mutta kukin tyylillään. Itse myös aion olla rennosti :)

Mutta vielä siis kaikille tiedoksi, että saa tänne tulla nuorempia ja tuoreempiakin! Tämä on avoin ja rento "tapahtuma". Tavoitteena on kuitenkin se, että vanhat ja jo ehkä skenestä poistuneetkin pääsisivät treffaamaan toisiaan ja ehkä myös niitä tuoreempia :)

Ja kaikki tietysti luottamuksella. Ei siellä ole pakko esiintyä kovaan ääneen kinkynä, vaan voi näytellä muuten vain paikalle tupsahtanutta tai kaverinsa yllättäen tavannutta. Tämä siis viestiksi niille jotka ovat lähteneet kuvioista eivätkä halua liitettävän itseään kinkyyn.

SpeedMaster

  • Vieras
Mun puolestani julki-kinkeily voisi olla juu vähemmällä, mutta kukin tyylillään. Itse myös aion olla rennosti :)

Mutta vielä siis kaikille tiedoksi, että saa tänne tulla nuorempia ja tuoreempiakin! Tämä on avoin ja rento "tapahtuma". Tavoitteena on kuitenkin se, että vanhat ja jo ehkä skenestä poistuneetkin pääsisivät treffaamaan toisiaan ja ehkä myös niitä tuoreempia :)

Ja kaikki tietysti luottamuksella. Ei siellä ole pakko esiintyä kovaan ääneen kinkynä, vaan voi näytellä muuten vain paikalle tupsahtanutta tai kaverinsa yllättäen tavannutta. Tämä siis viestiksi niille jotka ovat lähteneet kuvioista eivätkä halua liitettävän itseään kinkyyn.
Tämän vuoksi itse esitän hartaan toiveen välineiden kotiinjättämisestä.