Äänestys

Mikä näistä ajankohdista sopisi sinulle? (Valitse ne jotka sopivat.)

15.6.2013
6 (11.5%)
29.6.2013
9 (17.3%)
6.7.2013
14 (26.9%)
13.7.2013
14 (26.9%)
20.7.2013
9 (17.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: 2013 - Gathering: Vanhat Tekijät, Legendat, Kinkyveteraanit, Sisäpiiri  (Luettu 20131 kertaa)

RedDragon

  • Vieras
Jos saavumme tuon avokin kanssa paikalle, niin siviileissä olemme tulossa. Eli nöy wörries meidän osaltamme :)

Täytyy toivoa, että joku sitten tunnistaa minut sillä mä en taida muistaa enää ketään :D

chilinen

  • Vieras
Tulossa, ja siviilinä. Yritän houkutella muutaman sellaisenkin mukaan,joita ei ole aikoihin näkynyt.

matthew

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 73
  • The Journey is as important as the Destination...
  • Galleria
-Cityn legendaarinen kb chat ja se yhteisö
-Teippari
-NeitiNaru

ja monta ihanaa juttua 2000 luvun alusta - yritän päästä mukaan.vaikka rullatuolissa

-matteus

CusTiina

  • No Tittle, only Pink Slips,,,
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 58
  • No Guts No Glory Race Against A Win!
  • Galleria
Oon turisti enkä oo ikinä käyny Hietsussa mutta jos joku alkuasukas voisi ottaa mut messiin niin osaan tulla paikalle.

Ps. entäs jos sataa?


Voit tulla vaikka mun kanssa..?

Jyrki73

  • Vieras
Huolitaanko minutkin mukaan?  ;D

RedDragon

  • Vieras
En ole vielä saanut puoliskolta myöntävää tai kieltävää vastausta. Meillä noi viikonloput pruukaa olemaan aika kiireisiä ja ohjelmaa täynnä. Olisi kyllä hauska tulla jonnekin palloilemaan.

Lupaan ilmoitella.

Keitäs kaikkia tuonne nyt olisi tulossa?

JetErus

  • Vieras
No sikäli kuin minä tiedän, porukkaa on tulossa kivasti ja varmasti Dragonikin muistetaan :) Minä ainakin!

Ja niille jotka edes miettivät, että "kelpaisivatko" tähän miittiin, niin totta hitossa kelpaatte. Ei tämä ole mikään jäykkishomma ja oikeasti sitä sisäpiiriä ei ole olemassakaan. Lähinnä vitsillä puhutaan legendoista, kermasta, sisäpiiristä ja sen sellaisesta.

Eli mukaan vaan. Pääidea on kuitenkin se, että vanhat mulkerot pääsevät moikkaamaan toisiaan ja muistelemaan vaikka Cityn Kinky Bar-chattia :) Ja eikös niitä ollut kaksi? Kinky Bari 1 ja 2?

No, kuitenkin, mukaan vaan :)

RedDragon

  • Vieras
taisi olla ja ykkönen oli ainakin chateissa se ykkönen.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Plänit muuttuu... pukkais tähän ulkomaanreissua eli enpäs tulekaan. Koittakaa kestää ilman mua :D

confiture

Jos ei Pinkee tule niin en minä tule sinne yksin sadekatosta pitämään!

Oikeesti syynä on telttailureissu tuoksi vlopuksi   :)

virgo

  • Vieras
katsotaan riittääkö lompakossa puhtia moiseen rykäisyyn...

Terhenneito

  • Vieras
Merkkasin päivän kalenteriin, jos vaikka intoutuisin paikalle.

Riihipiru

  • Vieras
Jos sitä tänä vuonna pääsis paikalle... ;)

DomiNina

Mikä tuo päivämäärä sitten olisi? Äänestys näyttää olevan aikalailla tasan 6.7. ja 13.7. kanssa? ???
Veteraanihan minäkin.... 8)

JetErus

  • Vieras
Mikä tuo päivämäärä sitten olisi? Äänestys näyttää olevan aikalailla tasan 6.7. ja 13.7. kanssa? ???
Veteraanihan minäkin.... 8)

Kyllä se tuolla jo sanotaan. Päivämäärä on 6.7 :)

Valitettavasti ekan viestin muokkaus ei enää onnistunut, olisin siihen laittanut.

Mutta:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=5456.msg93770#msg93770