Kirjoittaja Aihe: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?  (Luettu 23460 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #15 : 12.05.2011, 05:59 »
Totaaliluotto on varmaan tärkein pointti,joku voi saavuttaa sen 1 sesiossa joku ehkä 10 kerran jälkeen,siinä vertaus orgasmiin varmaankin relevantti,että ei se tule vaikka 3 tuntia veivaa jos ei ole tullakseen.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #16 : 12.05.2011, 07:23 »
Jos on switch, onko tällaiselle kahtiajakautuneelle kinkylle tähän olotilaan pääseminen vaikeampaa kuin pelkästään 100% subille.

Olen kuullut, että toisinaan switchit kun ovat subin osassa, tarkkailevat Domin käytöstä ja tilanteita sillä silmällä, että "Minä olisin tehnyt tuon kohdan toisella tapaa..."

Eihän tällaisella mielialalla ole mahdollisuuksia päästä subspaceen?

Entä subit jotka eivät alistu vaan heidät on alistettava. Onko heidän subspace siinä, että vihdoin luovuttavat ja suostuvat alistumaan.

hiz

  • Vieras
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #17 : 12.05.2011, 18:12 »
Entä subit jotka eivät alistu vaan heidät on alistettava. Onko heidän subspace siinä, että vihdoin luovuttavat ja suostuvat alistumaan.

Kiitos Lady Whip! Olen tässä yrittänyt muotoilla miten minä sinne pääsen mutta tuossa se suurinpiirtein onkin. Silloin kun D on jollain tavoin "tukinnut kaikki karkaamismahdollisuudet", siis en pääse pakoon enkä enää jaksa tai pysty taistelemaan vastaan, mutta hän kuitenkin jatkaa mun kiusaamista ja näen että hän nauttii siitä. Silloin luovutan ja leijailen pois ja hän saa minun puolesta tehdä sitten ihan mitä hän haluaa koska minä olen silloin sellaisessa paikassa missä kaikki tuntuu kivalta.

Voisi ajatella että muiden juttujen ajattelu ja tapahtumien analysointi on tietynlaista passiivista vastaanpanemista. Silloin kun tapahtumat etenee niin nopeasti / yllättävästi / kaikkia-tunneaisteja-ylikourmittavasti ettei enää ehdi miettiä muuta, silloin saattaa yhtäkkiä tipahtaakin sitten subspaceen. Tai näin ainakin on käynyt minun myöskin analysointiin taipuvaisille aivoille. :) Mutta ei tuokaan aina toimi, ja pääsee sinne varmaan muitakin kautta.

MasterPain

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 109
  • Kysymällä voi saada haluamansa
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #18 : 13.05.2011, 12:57 »
Tuosta kysymyksestä olisi syytä ottaa koppi myös Domme / Master persoonien, eihän subi itse tuohon tilaan pääse. Kyllä siinä tarvitaan myös toisen osaspuolen toimia ja ajatuksia ja jopa noita ennakkoon valmistelujakin. Tietysti he jotka harrastavat itse itsensä sitomista tms. juttuja asia on ihan toinen. Kuitenkin olipa sitten kysymys sessio- tai 24/7-subista niin asioihin yleensä tarvitaan kaksi. Joka fyysisesti paikalla taikka sitten viestien jen. juttujen kautta paikalla. Myös noilla olosuhteilla sessiotiloilla ja sitten kaikista eniten tuolla ajalla on merkitystä, mitä pidempi ajanjakso on käytettävissä sitä parempaan ja molempia osapuolia tyydyttävään tilanteeseen ja tilaan päästään.


Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #19 : 16.05.2011, 23:48 »
Kokemus tuo varmutta, kun turhat liikkeet, sanat ym. jäävät pois häiritsemästä. Se rentouttaa nopeammin. Suunnitelmallisuus ja johdonmukaisuus toimivat ainakin itselläni. Epäjohdonmukaisuus saa minut hyppimään nenille. Tarvitsen kohtalaisen auktoritääristä alistamista. Tykkään siitä ettei hosuta. Annetaan subin yrittää hankalaa tehtävää rauhassa. Toistojen kera. Nauraminen jää jossain vaiheessa pois. Sopivaan flow-tilaan vajoaminen alkaa...

Täytyy kuitenkin olla sen verran fiksu Domi ettei aja subiaan turhautumisen suonsilmään. Subikin tarvitsee rohkaisua hankalissa paikoissa. Tykkään kovasti siitä harjoittelusta....esim. nukkeilmeen hakemisesta, mikä on muuten vaikeaa tällaiselle virnistelijänaamalle. Pidän itse kärsimättömänä ihmisenä kärsivällisestä Masterista. Lopussa kiitos seisoo :P

Uuden ihmisen kanssa joutuu ns. tarkkailemaan enemmän, mikä häiritsee oikeaan mielentilaan vajoamista. Joskus "yhteinen sävel" voi löytyä nopeammin, joskus kestää kauemmin. Myös sen oman tutun Masterin kanssa "tulos" voi olla mitä vaan riippuen monista ulkoisista seikoista. Millainen on oma vireystila. Onko väsynyt. Onko ärtynyt/turhautunut jostain päivän tapahtumasta. Onko oma olotila sellainen "salliva" vai valmiiksi "läskirumapaska" -olo. Onko tehnyt esivalmisteluja. Pukeutumista, meikkaamista, tavaroiden valmiiksi asettelua... esileikkiä tehtävien muodossa.

Varmoja nakkeja itselleni flow-tilaan auttamiseksi ovat laittautuminen, kosketuskiellot, pienet tehtävät (käypäs keräämässä niitä kivoja pajunoksia, tehtävän teet pannassa ja raportoit siitä Masterille klo 21 mennessä). Piiskaaminen, sitominen, puhuttelu -siis kaikki valta-aseman esilletuominen auttaa ihmeesti... "Kerro, Masterille, mikä sinä olet?" Ja vastausten vahvistaminen "Kyllä, sitä sinä olet." Kaikki tuo näin muutamia mainitakseni.

Sessio ei ole huono vaikkei sitä flow'ta saavuttaisi. Siitä jää kuitenkin sopivia rakennusaineksia seuraavaa sessiointia varten. Nautinnon ei pidä olla suorituskeskeistä hakemista...se (flow-tila/subspace) tulee luonnostaan jossain vaiheessa. Tulee kyllä.

p.s Taisin itse vaipua semitilaan jo lukemalla MAster T:n kommentit.  Siinä oli monta hyvää ponttia.

p.p.s Ja kun kerran oppii tilan saavuttamaan, niin se on helpompaa myös uuden ihmisen kanssa.

Simone

  • Vieras
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #20 : 17.05.2011, 00:08 »
Entä subit jotka eivät alistu vaan heidät on alistettava. Onko heidän subspace siinä, että vihdoin luovuttavat ja suostuvat alistumaan.

Kiitos Lady Whip! Olen tässä yrittänyt muotoilla miten minä sinne pääsen mutta tuossa se suurinpiirtein onkin. Silloin kun D on jollain tavoin "tukinnut kaikki karkaamismahdollisuudet", siis en pääse pakoon enkä enää jaksa tai pysty taistelemaan vastaan, mutta hän kuitenkin jatkaa mun kiusaamista ja näen että hän nauttii siitä. Silloin luovutan ja leijailen pois ja hän saa minun puolesta tehdä sitten ihan mitä hän haluaa koska minä olen silloin sellaisessa paikassa missä kaikki tuntuu kivalta.

Hiukan tähän suuntaan se menee myös minulla, erona se, että mua ei voi alistaa vaan omasta halustani antaudun jos antaudun.
Ja kun, on olo juuri tuota "leijailen pois" osastoa, mutta pakottamalla sitä ei voi koskaan saada aikaan, se lähtee vain omasta tahdostani.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2011, 09:44 kirjoittanut Timjami »

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #21 : 27.05.2011, 00:53 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi näin vastapuolelta katsottuna: luottamus, aika ja monipuolisuus. Paha tietty mennä sanomaan kun ei itse ole ollut siellä, mutta tämä siis näin ulkopuolisen havaintoina. luottamus on tärkein ja sitten tulee se aika/esileikki. Monipuolisuudella viittaan että en ole saanut ketään ko tilaan pelkästään sitomalla/piiskamalla/fistaamalla etc eli kukin taaplatkoon kaikilla tyyleillään vuoron perään jos sinne tahtoo - tietyn stimulantin liiallinen käyttö vie viehätyksen ko stimulantilta, sanon mä. :)

Kuume

  • Vieras
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #22 : 27.05.2011, 03:29 »
Itse vasta pääsin kunnolla ensimmäistä kertaa tähän ns. flow tilaan. Edellytyksenä on toki luottamus, toisen tunteminen ja se että tuntee itsensä mukavaksi.  Tehdessä nälkä kasvaa ja antaa itsensä enemmän ns. vajota ja rentoutua tuntemuksille. Jossain vaiheessa päästään siihen pisteeseen että enää ei ole muulla väliä kuin mitä tuntuu ja missä.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #23 : 27.05.2011, 08:26 »
--- tietyn stimulantin liiallinen käyttö vie viehätyksen ko stimulantilta, sanon mä. :)

Tässä taisi tulla yksi olennainen.

Nautitaan, jos tilaan pääsee ja nautitaan, jos ei pääse.

Milla

  • Vieras
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #24 : 28.05.2011, 00:05 »
Toiset kapuavat, vai onko tässä parempi sana putoavat, spaceen kertarysäyksellä, toiset valuvat pikku hiljaa. Olotila on upea sekä aikana, että jälkeenpäin.


JK: Kun teen sidontaa, vaivun eräänlaiseen rentoutuneeseen olotilaan, voisin kuvailla sitä sanalla esi-subspace.

subula

  • Vieras
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #25 : 03.06.2011, 14:46 »
Olen huomannut että kun esim lähden sessioimaan ja istun vaikka junassa niin vaivun sellaseen keskittyneeseen tilaan. Aistin vahvemmin hajut, värit, maut, äänet ja materiaalit. Tavallaan herkistyn. Sitä ei tapahdu ennen pelkkää seksiä tai sen jälkeen. Siihen tarvitaan tietoisuus että tulee tapahtumaan jotakin mitä en tiedä. Meditointi voi auttaa joitakin tai sitten ihan vaan tietoinen katse itseensä ja omiin reaktioihin. Mut tietoinen läsnäolo (kuten joku oivallisesti sanoi) on se The juttu. Eikä kannata analysoida liikaa... Ite sorrun tähän vähän liian usein

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #26 : 19.06.2011, 10:55 »
Kyllä minulla asioita tehdessä tulee flowtila kun keskityn vain siihen mitä teen, miten teen ja samalla mietin teon pari eteenpäin että homma pysyy kokoajan liikkeessä hallinnassa. Nautin siitä tuntemuksesta kun asiat etenevät kuten ennakoin ja asiat sujuvat jouhevasti, ja saan subin reagoimaan.

MissSense

  • Vieras
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #27 : 21.07.2011, 12:41 »
Hengitys kiihtyy, vaikerrusta, reagoimista, kiemurtelua, huohotusta, katse lasittuu, suu on avoinna, värähtelyä, murinaa, lauseita on vaikea muodostaa, katseen takaa huomaa, että orja on jossain todella kaukana ja korkealla, sanoja on vaikea muodostaa, vääntelyä, toinen on niin kaukana, että välillä pitää tuoda takaisin maan pinnalle. En puhu orgasmista, eikä redbull antanut siipiä. Ihanaa katsottavaa Dominalle kun toinen on jossain todella syvällä. Tähän tilaan on helppo viedä, kemia toimii niin pitkälle, ei tarvitse kuin vähän koskettaa. Kunhan ei vain jäisi pysyvästi tuohon tilaan :D

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #28 : 21.07.2011, 13:37 »
Tuo tulee kanssa toisilla erilailla...
Sitten ainakin itsellä on vaikuttanut se, mitenkä on päässyt sessioimaan...

misuli_n

Vs: Miten saavuttaa flow-tila/subspace?
« Vastaus #29 : 19.08.2012, 12:50 »
Subspace, flow...  ihana tila,
aika menettää siinä merkityksen ja on kuin leijuisi onnellisena.
Siihen tilaan olen päässyt  piiskauksen tai syvän session jälkitilana,
jolloin fyysinen väsymys on olemassa, mutta mieli on tyytyväinen ja onnellinen.
Se vaatii minun kohdalla syvän luottamuksen, yhteyden, liekan.