Äänestys

Pikku gallup: millaisia vinoja me ollaan?

Dominoiva mies
26 (19%)
Dominoiva nainen
7 (5.1%)
Switch mies
15 (10.9%)
Switch nainen
16 (11.7%)
Alistuva mies
10 (7.3%)
Alistuva nainen
45 (32.8%)
Määrittelemätön suuntautuminen mies
1 (0.7%)
Määrittelemätön suuntautuminen nainen
3 (2.2%)
Fetisisti
8 (5.8%)
Jotain muuta
6 (4.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 57

Kirjoittaja Aihe: Kuka minä olen?  (Luettu 9998 kertaa)

viana

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #15 : 14.05.2011, 17:15 »
Ensisijaisesti alistuva nainen, mutta kyllä varmasti switchailee, jos oikea tyttö kohdalle osuu. Miehelle alistuu aina :)

Seuranhaun kannalta näyttäis tosiaan aika hyvältä heteroille subnaisille ja dommiehille :)

- C

isabella

Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #16 : 15.05.2011, 21:04 »
Vastasin switch nainen. Sanoisin että olen aikalailla 50/50 nykyisin. Enimmäkseen eri ihmisten kanssa on eri roolit, mutta olen myös ollut suhteessa jossa vaihdettiin rooleja sujuvasti päivän ja fiiliksen mukaan. Kun olen lisäksi vielä bi ja polykin niin ilmeisesti en vaan osaa päättää mitä haluan  ::)

Mr.Inathu

Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #17 : 17.05.2011, 13:28 »
Pitkän harkinnan jälkeen päädyin kuitenkin laittamaan "switch mies", vaikka "jotain muuta" oli jo hyvän aikaa ollut siinä valittuna. Periaatteessa kaikenlainen leikkiminen toimii hyvin ja nautin paljon myös aivan muista kuin D/s-leikeistä. Masterinahan minä olen pääasiassa puuhastellut, mutta kyllä se kytkin on oikeampi ilmaisu, ehkä jotassain suhteessa 75/25...


pulseproto

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #18 : 26.05.2011, 02:39 »
Helppo elämä..  vielä kun sais "sinisalon".. hhahah  - mut  joo   100% Master.. varustettuna äärettömällä empatialla ja tinkimättömällä hedonismilla subia kohtaan.. Master with imbossible imagination

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #19 : 07.06.2011, 06:12 »
Vastasin "jotain muuta" vaikka yhtä hyvin olisin kai voinut vastata ainakin "määrittelemätön nainen" tai "switch", en kai sitten halunnut senkään vertaa määritellä..

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #20 : 07.06.2011, 06:38 »
Tulos järkyttää minun ikiuskoa siihen että ennemistö on alistuvia miehiä.vai eikö vaan miehet ole vastanneet.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #21 : 07.06.2011, 09:24 »
Mä en oo vastannu tähän mitään ko en halua valita alistuvaa vaikka se on kyllä profiilissa. En siltikään koe olevani alistuva vaan enempi maso tai semmonen bottom jonka merkitys on terminä mulle nyt enemmän avautunut kun luin tuota toista ketjua (kiitos siitä selityksestä Oranssilyhdylle!). Jotain muuta ei myöskään tunnu omalta.
Ärsyttää kun aina vaihtoehdot on vaan s tai D, vaadin enemmän huomiota masoille! :D

tiku

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #22 : 13.06.2011, 12:02 »
Switch mies.. Joko en ole vielä löytänyt "todellista minääni" tai sitten olen vain tällainen.. tyytyväinen joka tapauksessa...

tanya

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #23 : 14.06.2011, 10:14 »
Vastasin alistuva nainen, vaikka tilanne tuntuukin elävän aika lailla. Erittäin miellyttämisenhaluinen olen ja nautin siitä, että saan palvella. Eniten fantasioin alistumisesta ja mietin sitä. Toisaalta taas olen tosi itsepäinen ja mulla on aika voimakas oma tahto. Silloin tällöin fantasioissa pyörii jonkun naisen kiusaaminen... Miesten alistaminen ei oikein tunnu luontevalta.

Vaikea kuitenkaan laittaa itseään mihinkään kategoriaan enkä oikeastaan koe sellaiseen edes tarvetta. Eikä oma seksuaalisuuteni rajoitu pelkästään "näihin juttuihin". Silti olen tällainen kieroonkasvanut pervo :)

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #24 : 14.06.2011, 15:18 »
Vastasin dominoiva mies, vaikka ei se aina ihan niinkään ole. Alistumisessakin on oma viehätyksensä. Oikeampi vastaus voisi olla dominointiin painottuva switch. Dominoiva puoleni pyrkii pintaan silloinkin kun huvitan itseäni hakeutumalla dominan seuraan. Siinä on dominalla tekemistä.


roosa

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #25 : 15.06.2011, 21:20 »
Switch ja nainen. Seksissä useammin alistuva kuin dominoiva.  Muilla elämänalueilla taas kukaan ei mua komentele, (ainakaan tuloksellisesti :D)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #26 : 15.06.2011, 21:40 »
Vastasin dominoiva nainen. Olisin kai voinut vastata myös jotain muuta. Koen olevani ennenkaikkea sadisti. En ole kiinnostunut nöyryyttämisestä, palveltavana olemisesta.

Vähän sama vastaus mullakin. Välillä ihan ärsyttää aina lokeroitua Dommeksi vaikka olen enempikin vain sadisti, tai se Oranssilyhdyn mainitsema Top. Dommen lokero on liian ahdas ja siihen kuuluu paljon asioita mitä en halua, jaksa, tai ei kiinnosta tehdä. Samalla mietin olenko jalkafettari kun rakastan jalkojeni palvomista :D sekään ei mielestäni ole alistamista koska en koe kicksejä siihen pakottamisesta.
Eli : sadistinen, hedonistinen, jaloistaan nauttiva nainen.

minks

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #27 : 15.06.2011, 22:35 »
torkkuva eläkeläinen  ???

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #28 : 15.06.2011, 23:44 »
Seuranhaun kannalta näyttäis tosiaan aika hyvältä heteroille subnaisille ja dommiehille :)

Teoriassa kyllä. Käytännössä maantieteellinen jakauma ei taida mennä ihan tasan. Vai missä piilottelevat kaikki turkulaiset sub-naiset? :)

gaselli

Vs: Kuka minä olen?
« Vastaus #29 : 16.06.2011, 01:17 »
Lisäyksenä galluppiin voisin sanoa olevani naiselle alistuva nainen, ja aivan tämän polun alussa vielä