Kirjoittaja Aihe: Missähän piileksivät vanhemmat kokeneet pannattomat subit / nartut?  (Luettu 6680 kertaa)

MasterPain

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 110
  • Kysymällä voi saada haluamansa
  • Galleria
Olen tässä hiukan miettinyt sitä missä piileksivät vanhemmat pannattomat subit / nartut. Ovatko he kaikki todellakin sitten pannoitettuja ja omistettuja vai miten tämän asian suhteen on oikein nykyisin elämäntilanne. Syynä kusymykseeni on se, että nämä nuoremmat subit / nartut ovat kyllä vailla Masteria mutta, eivät sittenkään halua sessioimaan taikka tiiviimpään suhteeseen kokeneen Masterin kanssa, vaan heillä on haussa aina vain samaa ikääryhmää olevat ja todellakin sanon suoraan, että kokemattomat Masterit. Voisi jopa hiukan härkkiä porukoita ja sanoa Master-ehdokkaat.

Tietysti pitää sanoa, että voi syytä olla myös itsessäni mutta uskon sen, että parempi kertoa asioista suoraan omassa seuranhakuilmoituksessaan kuin kierrellä asioiden kanssa ja ns. paljastella erilaisia asiantiloja sitten tutustumisen aikana. Mutta kukin tehköön tavallaan.

Siis missä olette te vanhemmat subit / nartut jotka olette vielä vailla sitä omaa Masterianne, vai onko teitä enää ollenkaan?

Samalla voi hiukan arvostella sitä miten kukin oman profiilinsa täyttää. Mitä järkeä on jättää maintsematta omaa ikäänsä ja toinen joka ainakin itseäni kiusaa suuresti, voiko olla sellaista ihmisä jonka sukuopuoli on määrittelemätön. Samaa tietysti voisi arvioida oman suuntautumisensa suhteen, kun siellä, on usein noissa profiileissa sellaine maininta.

Master Pain

Kyyberi

  • Vieras
Jos profiiliaan ei ole tehnyt, siellä näkyy sukupuolena "määrittelemätön". Ja kannattaa toki muistaa, että kaikki eivät ole tässäkään baarissa sitä varten että etsisivät seuraa ;)

Nuppuorja

  • Vieras
En ole täyttänyt kauhean tarkasti omaa profiiliani, mutta en tiedä miksi ihmisten täällä pitäisi tietää minusta kaikkea. Jos tutustuu paremmin, niin sitten asiat tulevat selville. Itse en ole seuraa hakemassa, mutta jos olisin, niin olisi luontevaa hakea sitä omasta ikäluokastani. En olisi voinut kuvitella parikymppisenä enemmän kuin kymmenen vuotta vanhempaa kumppania (tarkoittaa minulle Masteria). Kaikki ovat joskus kokemattomia, mitä vikaa siinä on? Aloitit kai itsekin joskus aloittelijana?

swan

  • Vieras
Kaikki ovat joskus kokemattomia, mitä vikaa siinä on?

Jokaisella on ilman muuta oikeus mieltymyksiinsä.

Itse laittaisin elämänkokemuksen ja asenteen, viisauden ja sen taidon, miten osaa ihmisten kanssa toimia ylipäätään, ykköseksi. Noita lienee kuitenkin useimmilla kokematomillakin, saati kokeneilla..

Tämä ei ole mikään puolustuskommentti vanhan ja kokemattoman suusta, heh heh. :D

n4103xxl

  • Vieras
"huitoo" täälä yks, heh, kylläkin alottajan ex narttu.  Näillä keskustelu foorumeilla kyllä tosiaankin tuntuu olevan paljon nuoria, huom. minulla EI ole mitään nuoria vastaan, oli vaan toteamus.  Mutta, oikeeseen suhteeseen useimmiten kyllä tietysti etsitään suht itsensä ikästä ihmistä, se oin mielestäni itsestään selvyys. Seuran etsiminen ei vaan ole koskaan helppoa, ei sit ainakaan, kun etsii syvällisempää BDSM:ää.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
"Syynä kusymykseeni on se, että nämä nuoremmat subit / nartut ovat kyllä vailla Masteria mutta, eivät sittenkään halua sessioimaan taikka tiiviimpään suhteeseen kokeneen Masterin kanssa, vaan heillä on haussa aina vain samaa ikääryhmää olevat ja todellakin sanon suoraan, että kokemattomat Masterit. Voisi jopa hiukan härkkiä porukoita ja sanoa Master-ehdokkaat. "


Minä olen ainakin hakenut aina vain kokenutta Masteria, ja usein se tarkoittaa minua itseäni reilusti vanhempaa. Nuori tai kokematon Master ei kyllä meikäläiselle kelpaisi sessioseuraksi. Tunnen oloni turvallisemmaksikin kun Master on kokenut ja tietää mitä tekee.

swan

  • Vieras
Aika hauskasti menee nämä asiat ristiin , poikittain ja kahdensuuntaisesti. Mielestäni ikä ei ole välttämättä merkki mistään, oli parikymppinen tai viisikymppinen.
Itsenikin kuuluisi olla jo se puuma, iän perusteella ja vähintään switsailla.. (  :)) )

Koo

  • Vieras
Iällä minulle ei ole merkitystä eikä kokemuksella - kokemattomamman kanssa jutut menevät eri tavalla mutta osaan kyllä nauttia ihan kaikenlaisesta sessioinnista :)


Kyyberi

  • Vieras
Ei ole maailman helpoin asia löytää netistä miehenä hyvää naiskumppania suhteeseen. Ihan siis "normaaliin" suhteeseen. Ei tarvitse kuin mennä mille tahansa deittisivuston keskustelupalstalle/blogeihin, niin huomaa että miehet tuskailevat kun naista ei löydy, ja naiset tuskailevat kun pienimpäänkin ilmoitukseen tulee miljoona vastausta.

Tähän kun pistetään pienen pieni lisäkriteeri, eli pervous, niin johan homma menee vaikeaksi. Ja onhan tätä "ongelmaa" pohdittu jo pitkään, ja osaratkaisuna ehdotettu sinkkubileitä tai -miittejä yms. Kuitenkin jossain määrin kinkypiirit ovat pienehköt, ennen pitkää aika moni tuntee aika monen. Jolloin se kynnys tehdä tuttavuutta muutenkin kuin vain tuttuna saattaa jopa nousta. Toisilla tosin laskea.

Mutta ehkä se palkinto on loppujen lopuksi kaiken yrittämisen arvoinen. Ainakin itse toivon niin. :)

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 216
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Totta joka sana, itse törmännyt samaan ilmiöön mutta toivotaan että meitä "nestoreitakin" joskus vielä onni kolauttaa C:-)