Kirjoittaja Aihe: Kauneus ja terveys (bodypainting, hiustenlaitto, meikkaus, maskeeraus)  (Luettu 14035 kertaa)

Hermes

  • Vieras
Ilmoittaudu tähän ketjuun, jos olet halukas auttamaan kanssakinkyjä kaunistautumisessa (esim. bodypainting, hiustenlaitto, meikkaus, maskeeraus).

Athene

  • Vieras
Tämä kategoriaa on lähin minun osaamisalueelleni.

Henkilökohtainen valmennus eli personal training - elämäntaparemonttiprojektit, painonhallinta, kuntoprojektit. Olen siis lisensoitu PT. Oma vahvuusalue juuri elämäntaparemppailu ja kestävyyskuntourheilu.

Ei siis pelkkää kuntosaliohjausta ja jumppaa mutta sekin käy :).

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Meikkaamisesta aika vahva osaaminen, tosin kamalasti en ole muita meikannut. Mutta osaan kaikenlaisia pikku temppuja, joilla saada meikki kestämään pitkäkin ilta.

LoD

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
Ammattina kauneus ja hyvinvointi: meikkaukset (kampaukset), ihonhoito- ja meikkiopastukset sekä mm painonhallinta ja hyvinvointikoulutukset.

amatsoni

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 6
  • Uteliaisuuttani päädyin tänne
  • Galleria
Harrastelijataustaa maskeerauksesta niin lavalta, kuin videoltakin. Erikoisefektimeikit omana erikoisuutena, mutta pidän aivan kaikenlaisesta meikkaamisesta. Olen valmis kokeilemaan kaikenlaista.

Puvustuksesta on myös harrastelijakokemusta.

Hiuksia laitan myös ihan harrastelijapohjalta. En kiharra, suorista, leikkaa tai värjää. Teen  kaikenlaisia kampauksia.