Kirjoittaja Aihe: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot  (Luettu 35090 kertaa)

SirianSub

  • Vieras
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #15 : 15.03.2017, 19:48 »
Jos on pulmaa sisustuksessa, autan mielelläni. :) Olen vasta aloittamassa ko. opiskelua, mutta harjoittelusta saan opintopisteitä. :)
Niin, ja ääntäni on kehuttu sensualliksi ja rauhalliseksi. Jos tarvitset spiikkaajaa, autan siinäkin mielelläni.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #16 : 26.05.2017, 19:08 »
Periaattees tää kyl vissiin menis tietotekniikan puolelle, mutta ei suoranaisesti sinne ollut listattuna, joten...

IT-opiskelijana voisin mahdollisesti joskus vääntää esim nettisivut tms jollekulle kohtuullista korvausta vastaan, pelkkä kokemus ei siis ole korvaus, vaikkakin on myös arvokas.

FeetFirst

  • Vieras
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #17 : 28.07.2017, 03:16 »
Loppusuoralla oleva oikis opiskelija.Tietyin rajoituksin ja lainkin mukaan niin alustavaa konsultointia.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: kuljetus pakulla
« Vastaus #18 : 30.07.2017, 19:11 »
Entäs jotkut pienet muutot tai huonekalujen hakemiset? Sellaisille tuntuu aina silloin tällöin olevan tarvetta.
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi muuttoapulaiseksi

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #19 : 30.07.2017, 19:50 »
Innokas ystävällinen ja hyvin käyttäytyvä monitoimiapulainen etsii pestiä.
Voin kääntää kompostia mökillä tai siirtolapuutarhassa, leikata nurmikkoa, toimia muuttoapulaisena, laittaa ruokaa. (esim. kanawokki, lasange, pitza, tai pestä ja keitää perunat) Voit keksiä itse lisää muitakin minulle sopivia töitä.

Pituutta on 193cm, ikää 43v. asun Pk-seudulla. Ajokortti on muttei autoa, enkä mielelläni ajele täällä ruuhka Suomessa. Mulla on vain 'maaseutuajokortti'. :) Koulutus on sähköasentaja jotain pieniä sähkötöitäkin voin tehdä. Minulla ei kuitenkaan ole sähköasennusoikeuksia, kun olen töissä tehtaassa jossa riittää, että ne oikeudet on pomolla. En siis aio pyytää pomoani tarkastamaan sinun/teidän kotonasi/-nne tai mökilläsi/-nne tekemiäni asennuksia.

Palkkio voidaan sopia tapauskohtaisesti hyvinkin monipuolisesti esim. kompostin käännöstä juureksia puutarhastasi, tai saunailta (itselläni ei ole mökkiä eikä saunaa.) Sidontakamu köysikurssille, pari tanssikurssille tai seuraksi diskoon tanssilattialle, kinkybileisiin tai matkaseuraksi ym.

Voit olla nainen, mies, pari, tr, kommuuni ym.

PS: jos kuitenkin olet nainen niin, hieron myös mielelläni. esim. Jalkahieronta tai hartiahieronta
« Viimeksi muokattu: 31.07.2017, 18:40 kirjoittanut Jyrki73 »

Lisa

  • Vieras
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #20 : 22.08.2017, 12:50 »
DJ ilmoittautuu! ;)
(Myös baaritiskin takana tulee jonkinverran heiluttua..)

spleissaaja

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Lohikäärmeet lentävät vastatuuleen
  • Galleria
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #21 : 23.08.2019, 23:30 »
Astrologia (vahvin osaamisalue), koti ja ympäristö (sisustus ja turvallisuus), kalusteet/designklassikot/antiikki (kaikkiin vaihtelevasti ammattiosaamista min. 10v), mukaan lukien arvioinnit, konsultointi ja suunnittelu. Korvauksesta sovitaan ennakkoon tilanteen ja tarpeen kartoituksen jälkeen.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #22 : 24.08.2019, 09:03 »
Voin auttaa jos tarve Kasvien kasvatuksessa. Ja riippuvuuksien purkamisessa.

Puuha-Pete

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 98
  • Vielä mahtuu kokemuksia elämään 😉
  • Galleria
    • Xu Puuha-pete2
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #23 : 24.08.2019, 09:16 »
Kait sitä oman kortensa kekoon voi kantaa.

Jos tarvitset apua "rakennustöissä"
Kuten kattokoukun kiinnitykseen,  erilaisten metalliosien valmistukseen, hitsaukseen, darkkarin sängynjalan kiristykseen tms.

Jeesailen vastaavissa mielellään
#raksamies jolla metallintyöstötaitoja  ;)
Tampere

Fluid

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 191
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Sekalaiset, muihin otsikoihin sopimattomat taidot
« Vastaus #24 : 11.09.2023, 19:19 »
Tapahtumajärjestys harrastuspohjalta luonnistuu, ja sillä saralla on kaikenlaista parhaillaankin menossa. Kinkytapahtumien kasaamisessa en ole ollut mukana, mutta useampi musatapahtuma on takana, jokunen vaativampikin projekti missä on useampi ulkomaan esiintyjä tuotu Suomeen. Eli voin kykyjeni ja ajan mukaan autella, jos joku arvelee apua kaipaavansa.