Baarin kannatusmaksut
Oon käyttänyt paljonkin, yleensä ennen tiedossa olevaa sessiota lämmittelynä. Tehtävät ovat olleet aina seksuaalisia eli tuottaneet jollain tavalla nautintoa myös subille. Toisaalta joskus on piristävää pyytää kesken työpäivän jotain (jos tietää että toisella on realistinen mahdollisuus se toteuttaa) ja lähettämään kuva esim. pilluun tungetusta porkkanasta + sen syömisestä, piristää kummasti kuivaa palaveria.
Lainaus käyttäjältä: subula - 15.05.2011, 19:12Miten suhtaudutte tehtävien todistamiseen esim kirjoittamalla (jossa muuten itse huijaan aika helposti ), kuvaamalla yms..?Mitä järkeä on suhteessa jossa alistuvalla on halu huijata annettujen tehtävien kanssa?? Ovatpa ne sitten lähi- tai etätehtäviä..
Miten suhtaudutte tehtävien todistamiseen esim kirjoittamalla (jossa muuten itse huijaan aika helposti ), kuvaamalla yms..?
Etätehtävät hyvinkin tuttu alue kaikin puolin. Toisaalta siinä aluksi on oma jännityksensä ja kiihotuksensakin kun niitä tehtäviä saa ja kun niitä tekee ja odottaa palautetta.Menikö hyvin vai hyvin huonosti. Mutta jossain vaiheessa alkaa hieman savu nousee korvista, kun tehtävien suorittaminen pitää tapahtua tietyn aikavälin aikana ja aina se ei ole mahdollista tehdä juuri silloin kun D niin käskee. Kun yritän huomauttaa asiasta asiallisesti niin suhtautuminen on penseää. Ei tunnuta ymmärtävän että ihmisellä voi olla muutakin elämää, ajatella! Jokatapauksessa,tilanne meni siihen suuntaan että suhteemme alkoi perustua pelkästään näille etätehtäville. Sitten tuli se päivä kun sain tarpeekseni. En ihan heti halua olla missään tekemisissä etätehtävien kanssa. No thanks.
miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 28.08.2012, 10:47miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.Tai sitten se, että Dominoivaa ei yksinkertaisesti kiinnosta etätehtävien anto. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Mielestäni ei ole paljoa typerämpää kuin se että D keksii jonka random tehtävän jonka subi sitten toteuttaa ja raportoi. En ymmärrä ketä asia palvelee.
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 28.08.2012, 10:47miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.Setä antaa miellellään orjamiehelle etätehtäviä.. alapas etsiä sitä kameraasi valmiiksi