Kirjoittaja Aihe: D/s-yhdistyksen eteneminen?  (Luettu 6814 kertaa)

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
D/s-yhdistyksen eteneminen?
« : 29.08.2013, 21:19 »
Kun tuo asiaa koskeva ketju on lukittu eikä missään ole näkynyt mitään infoa tämän D/s-yhdistyksen etenemisestä kysynkin näin foorumilla että koska voi odottaa jotain uutta tietoa yhdistyksestä ja sen toiminnasta?

*Uteliaana*

Koo

  • Vieras
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #1 : 29.08.2013, 21:31 »
En ole utelias asian suhteen ja laiskana en jaksa kaiva ketjua esiin, mutta minulle jäi sellainen käsitys, että ne jotka tuohon porukkaan kuuluvat tietävät mistä toisensa löytävät joten miksipä sitä tänne foorumille kukaan tulisi hehkuttamaan?

kide

  • Vieras
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #2 : 29.08.2013, 21:37 »
Mä olen utelias tämän asian suhteen ja jäin kyllä käsitykseen, että yhdistykseen liittymismahdollisuus tulisi ja mahdollisesti tapahtumia, joihin voisi osallistua. Ko. ketjussa käsittääkseni haettiin niitä, jotka haluavat olla perustamassa yhdistystä.

Mut ihan mahdollista, että ymmärsin väärin.

Riverlady

  • Vieras
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #3 : 29.08.2013, 21:45 »
Vinolainapankki ei kai ole yhdistys, mutta D/s-henkinen yhteenliittymä kuitenkin  :)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #4 : 29.08.2013, 21:47 »
Mitenkäs näin D/s henkisenä D miehenä tohon vinolaispankkiin liitytään?
Eli jos sitten taas oikeaan suuntaan jatkettaisiin missä voisi D miehenäkin olla asiasta kiinnostunut...

Riverlady

  • Vieras
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #5 : 29.08.2013, 21:50 »
"oikea suunta" on mielipidekysymys. Jos itse olisin ihan siihen ry:hyn kiinnostunut liittymään, etsisin käsiini sen eräänkin keväisen viestiketjun ja päättelisin ketä keskustelijoista lähestyisin yksärillä, vinkvink.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #6 : 29.08.2013, 21:52 »
Kannattaa lukea ketjun otsikko tässäkin ketjussa, se lienee haluttu suunta tässä?

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #7 : 30.08.2013, 07:34 »
Eiköhän kaikesta ajallaa infota, sitten kun oikea aika siihe on.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #8 : 30.08.2013, 09:11 »
eli ketään ei oikeastaan kiinnosta.... paitsi niitä, joita ei kiinnosta  ;)
toki kysymys on siksi tänne laitettu että keväisen keskustelun saldona jäi minulle ainakin käsitys että yhdistys tulee informoimaan tulevista tapahtumista ihan "kaikelle kansalle". joten edelleenkään ei-kiinnostuneet ja ei-uteliaat voivat jättää ketjun vaikka vallan lukematta  ::)

*edelleen uteliaana*

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #9 : 30.08.2013, 09:45 »
Yhdistys aloittelee toimintaansa ja paljon on työn alla. Alkuun on päästy ja toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta. Tiedotamme kyllä tarkemmin sitten, kun on oikeasti jotakin tiedotettavaa. Jos yhdistyksen jäsenyys kiinnostaa, voi siitä vaikka laittaa yksityisviestiä allekirjoittaneelle ja toimitan tiedon eteenpäin.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: D/s-yhdistyksen eteneminen?
« Vastaus #10 : 30.08.2013, 10:06 »
kiitos tästä infosta! jäsenyyshakemusta en usko että haluaa laittaa ennenkuin selviää vähän enemmän yhdistyksen toiminnasta sekä jäsenyysvaatimuksista..... mielenkiinnolla odotan informaatiota.