Kirjoittaja Aihe: Fetlife  (Luettu 11496 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #15 : 07.09.2013, 20:15 »
swan_ nikillä,joka oli se eka nimimerkki,jolla tuli BDSM-aihepiiriin ensikertaa tömpsähdettyä-ois kai vaan pitänyt pysytellä yhdessä ja samassa,mutta jotenkin joutsen alkoi tuntua vieraalta ja muutakin hässäkkää-
Fetlife ehkä kielen takia jäänyt vieraaksi,hyvin harvoin käyn ja kun ei taida uskaltautua enää näin vanhana kansainvälisille orjamarkkinoillekaan :D

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #16 : 07.09.2013, 22:07 »
Samalla nickillä olen siellä..harvemmin käyn. Profiilissani ehkä kattavammin mieltymyksiäni mitä en oo jaksanut tänne näpytellä..ja tykkään kyllä kun sinne saa merkattua suhdestatuksia. Ajankuluna menee kun käy ihastelemassa kauniita kuvia.

chilinen

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #17 : 07.09.2013, 22:08 »
en ole Fetlifessa, joten jos samaan nikkiin siellä törmää, en ole minä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #18 : 08.09.2013, 00:15 »
Kieltämättä hiukan ihmetyttää ne profiilit mis on joku epätarkka kyrvän kuva eikä mitään tietoa henkilöstä itestää mut samapa se, siel on sitä porukkaa aika moneen junaan...
Kyllä, vain tarkat kyrvän kuvat pitäisi hyväksyä sivustolle.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Fetlife
« Vastaus #19 : 08.09.2013, 13:01 »
Olen FetLifessä samalla nikillä. Sinne laitan enemmän kuvia kuin tänne ja yleensä "testaan" kuvat ensin FetLifessä ja jos ne saavat hyvää palautetta, lisään samat tännekin. Novellit puolestaan kirjoitan yleensä ensin suomeksi ja käännän ne vasta sitten englanniksi FetLifeä varten. Tosin monta novellia odottaa vielä kääntämistä. :( Olisipa enemmän aikaa!

FetLifessä olen yleensä hyväksynyt kaveriksi kaikki jotka ovat pyytäneet (tällä hetkellä 340kpl), mutta yleensä en pyydä itse ketään ellen ole tavannut livenä tms. Täällä baarissa hyväksyn kaveriksi vain sellaiset joiden kanssa olen vaihtanut edes muutaman sanan joko virtuaalisesti tai kasvotusten. FetLifeä käytän kuten Facebookia kaverien kanssa chattailuun ja samanhenkisten ihmisten kanssa keskusteluun eri ryhmissä; varsinkin natsi- ja nekrofilia-aiheisissa.

FetLifessä johdan näitä kahta ryhmää:
(Noista ensimmäinen on itseni aloittama)

Nazi Fetish and Holocaust roleplay
https://fetlife.com/groups/52601

Graveyard+Morgue Fantasy Play
https://fetlife.com/groups/79829

Profiilini:
https://fetlife.com/users/1023351

tomi

Vs: Fetlife
« Vastaus #20 : 08.09.2013, 13:04 »
Itse olen siellä nikillä tomi_s kun pelkkä tomi ei enää ollut vapaana. Lähinnä kuvii ja videoita tulee joskus kateltuu...

Feird

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #21 : 08.09.2013, 14:59 »
Kieltämättä hiukan ihmetyttää ne profiilit mis on joku epätarkka kyrvän kuva eikä mitään tietoa henkilöstä itestää mut samapa se, siel on sitä porukkaa aika moneen junaan...
Kyllä, vain tarkat kyrvän kuvat pitäisi hyväksyä sivustolle.

:D

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #22 : 08.09.2013, 16:06 »
FetLife on sivusto, joka on täynnä pääasiassa muualta netistä kopioituja tekstejä ja kuvia (sekä todennäköisesti videoitakin). FetLife olisi täydellistä ajanvietettä, jos sivustolla olisi joku "ilmoita ylläpidolle" -nappi jokaisen kuvan ja ryhmän kohdalla, mutta kun ei ole. En ymmärrä, miksi sivustolla on niin laajat säännöt, jotka kaikki hyväksyvät, mutta joita kukaan ei noudata. Toisaalta - jos FetLifen ylläpito noudattaisi omia sääntöjään ja poistaisi kaiken sääntöjä rikkovan, sivustolla ei olisi paljoa nähtävää.

Yksityisviestit tulevat pääosin yhdysvaltalaisilta runkkareilta, jotka toivovat että minä matkustaisin heidän luokseen ja olisin heidän huoransa.

Kukaan ei lue ryhmien sääntöjä, joten keskiverto uusi ketju on aiheesta, josta on jo vähintään viisi muuta aloitusta, ja joka on kirjoitettu niin huonolla englannilla, että kirjoittaja on todennäköisesti alaikäinen.

Jos joku on eri mieltä kanssasi, saat lukea olevasi sukurutsaaja ja punaniska-rasisti.

Ainoa huvi omalla profiilisivulla on keksiä kännissä mahdollisimman pitkä fetissilista. Siinä Scruff_ on kuningas. Välillä olen itsekin keksinyt fetissejä, joita muutkin omivat mielellään listalleen. Esimerkiksi BDSM-baari oli aluksi fetissinä vain minulla, mutta tätä kirjoittaessani sillä on jo 40 fetisistiä.

Sivusto on ilmaiskäyttäjälle poikkeuksellisen hankala lukea, koska esimerkiksi Main Feediä lukeakseen kaverilista on pidettävä minimissä jo pelkästään siksi, jos haluaa lukea kaikkien kaveriensa kuulumiset. Kuvia ei ole myöskään järkeä lovettaa, ellei ole maksava jäsen, koska lovettamiaan kuvia (Stuff You Love) ei voi nähdä kuin muutaman.

Minun kinky ja epäkinky sosiaalinen sekä epäsosiaalinen mediumini on jatkossakin deviantART. Se on niin hyvä, että minulla on deviantARTiin useampi tunnus.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #23 : 08.09.2013, 19:09 »
No kas' kummaa... Mikäpä olisi kinky ilman ominaisuutta etsiä internetistä omanlaisia foorumeita. Vaikka siellä on paljon materiaalia joka ei ole kulloisenkin käyttäjän omaa niin on siellä paljon semmoisiakin joitten kaikki materiaali on täysin omaa. Ja mikäs sen mukavempaa kuin "rakastella" toisten hienoja kuvia. Ja pyydellä mieleisiään kavereiksi.  >:D  And this is mine: https://fetlife.com/users/324318

Itse olen törmännyt sivustolla myös vanhoihin "guruihin" joita olen nähnyt jo yli 20v. sitten vain alan lehdissä. Siis ajalla jolloin internet oli vielä nuori.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #24 : 08.09.2013, 19:33 »


Ainoa huvi omalla profiilisivulla on keksiä kännissä mahdollisimman pitkä fetissilista. Siinä Scruff_ on kuningas. Välillä olen itsekin keksinyt fetissejä, joita muutkin omivat mielellään listalleen. Esimerkiksi BDSM-baari oli aluksi fetissinä vain minulla, mutta tätä kirjoittaessani sillä on jo 40 fetisistiä.


Yllättäen huomasin, että naispapit eivät olleet fetissi ennen kuin lisäsin ne sinne.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #25 : 08.09.2013, 21:01 »
Samalla nimellä fetlifessa. Sinne menin itseasiassa ennen tänne baariin tuloa.
Liittynyt siellä ryhmiin, joiden aiheet kiinnostaa niinku esim.
-being treated like a beautiful princess but fucked like a dirty little whore  O:-)
-Kinky Finland
-Littles with Tattoos and the Daddies that love them  O:-)
-Riggers and Rope Sluts  :love:
-Tattoos!  :love:
ja pari muuta..
Enimmäkseen katselen kuvia ja lueskelen juttuja noissa yllämainituissa ryhmissä.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #26 : 08.09.2013, 21:13 »
Samalla nikillä olen Fetlifessa kuin täälläkin. Lähinnä aktiviteetit rajoittuvat kuvien selaamiseen ja niistä tykkäämiseen sekä muutamien mielenkiintoisten ryhmien seuraaminen.

Fetlifehan on profiloitunut Facebookin (StalkBook) kinkyversioksi, vaikka sieltä puuttuvatkin Facebookin PervVille, SimKinky Social, FetDiamonds yms ajanvietteet. Kommenttejakin olisi kiva tykätä.

Viivan alle jää kuitenkin positiivinen lopputulos.

-tt

P.S. Tiedoksi että BDSM Baarin ChatBotilla on myös profiili FetLifessa: https://fetlife.com/users/2693101

neurobashing

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 112
  • Vatsakas nahkamies
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #27 : 08.09.2013, 21:29 »
Jep..samalla nickillä ku täällä. Aika harvakseltaan tulee käytyä.Kuten täälläkin..

Myssy

Vs: Fetlife
« Vastaus #28 : 08.09.2013, 21:37 »
Eri nikillä Fetlifessä. Profiilin siellä:
https://fetlife.com/users/942410

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Fetlife
« Vastaus #29 : 09.09.2013, 15:50 »
Kuvia ei ole myöskään järkeä lovettaa, ellei ole maksava jäsen, koska lovettamiaan kuvia (Stuff You Love) ei voi nähdä kuin muutaman.

Olen ratkaissut ongelman käyttämällä leikkaustyökalua ja kopioimalla kuvat omalle koneelle. :)

FetLifessä on myös se hyvä ominaisuus että osan kuvista voi laittaa näkymään vain kavereille. Näin minä teen pahennustaherättävimpien kuvieni kanssa. :P