Kirjoittaja Aihe: Fetlife  (Luettu 11497 kertaa)

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #30 : 09.09.2013, 16:10 »
Pro tip: kuvien suora osoite löytyy JavaScriptin sisältä sivun lähdekoodin loppuosasta. Jollei halua leikellä screenshotteja, ne saa tallennettua myös sitä kautta.

Itsehän näytän toki kaikki kuvani kaikille, koska mulla ei juurikaan ole kavereita. Ja tosiaan kynnys ladata sinne kuvia on ainakin minulle matalampi kuin BDSM-baariin, koska käyttäjäkunta on suurimmalta osin eri mantereella. Tunnistetuksi tulemisen vaaraa ei ole. Paitsi tietysti nyt, kun kerroin teille olevani siellä. D'oh.

Senshi

  • Vieras
Vs: Fetlife
« Vastaus #31 : 09.09.2013, 21:51 »
Löysin FetLifen aikanaan ennen tätä, tai muutakaan suomalaista sivustoa. Siksi reggasin sinne ensin. Aluksi kokemukset olivat ihan jees, mutta loppujen lopuksi tuntuu, että aika etäiseksi siellä jää kaikesta suuren maailman touhusta, kun elää täällä peräpohjolassa  ::)  Ihan ok saitti, jos haluaa nähdä hienoja kuvia, etsiä ulkomailta tuttavuuksia ja lukea kattavia keskustelualueita. Itsellä on sama nicki kuin täällä, mutta alaviivan kanssa. Senshi_ . Joku mokoma oli ehtinyt regata ennen minua  >:(

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Fetlife
« Vastaus #32 : 10.09.2013, 12:01 »
Fetlife on sivu mitä luen enemmän kuin bdsmbaaria. Käyttöliittymä on hyvin syvältä mutta groupit on hienoin idea. Jokaisella groupilla on oma foorumialue joten aihepiiriin kuuluvia hyviä keskusteluja löytää kun selailee itseä kiinnostavia groupeja. Ei tunnu olevan aihetta mistä ei löytäisi hyviä vastauksia jos pohdintaa herää. Muutenkin ns. roskaa-asiaa suhde on parempi.

Kuvia välistä vilkuilen ja olen hieman eri mieltä kuin kettuvinossa orginaalien kuvien suhteen. Sanoisin että kyllä siellä paljon on ihmisten omia hienoja otoksia, mutta  varmasti löytyy netistäkin otettua muttei enemmistö kuvista. Hyviä ideoita tullut nähtyä monia.