Kirjoittaja Aihe: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa  (Luettu 25109 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #60 : 19.10.2013, 13:44 »
Yksi kysymys ilmaan heitettynä.

Onko niin, että miespuolisen Domin on synnyttävä sellaiseksi, täysinoppineeksi, oltava jo nuorena luottamusta herättävä jo olemuksellaan, ja mieli ja sielu toki seuraten ulkoista ja ensivaikutelmallista vaikutelmaa? Vai voisiko olla niin, että myös Dominoivilla on omat kasvukipunsa, mielen solmunsa, monijakoiset tunteet eri asioista, itsensä hyväksyminen, vastuun otto suhteessa vallanhaluun ynnä muut seikat kehittyviä ja dynaamisia osia persoonaa? Eli haluavatko "nössöherkkikset", kuten aloittaja itseään huumorin keinoin kuvaa, aina valmiin persoonan, joka kaikessa kehittyneisyydessään vastaansanomattomasti huokuu sitä valtaa, arvovaltaa, auktoriteettia?

Siinä missä alistuvuus ja sen haluaminen on ihmisessä ominaisuus, joka saattaa kehittyä ja muuttua, paitsi ajan, myös kokemusten kautta, myös dominoivuus on vastaava taipumus/ominaisuus. Sitä voi olla paljon jo luonnostaan, mutta kasvatus, elinympäristö ja ihmissuhteet muokkaavat sitä, eikä pelkkä dominoivuus tee ihmisestä yhtään sen jalompaa persoonaa.

Toki on välillä havaittavissa, että fantasioissa asiat eivät ole näin. Fantasioissa ritari saapuu vasta vaiheessa, jossa hän osaa jo ratsastaa valkealla hevosellaan, ja käyttäytyä kuten fantasiaan kuuluu.

Ja se kysymys: Miksi aloittelijat eivät halua opiskella yhdessä? Miksi fantasiaan kuuluu se, että toinen jo tietää ja valaisee sitten sitä toista, opastaa hänestä esiin ne kaikki ihmeelliset asiat?

Ja tämä on ehkä väärässä ketjussakin.

Kunhan mietin, olisiko aloittaja valmis aloittamaan tilanteesta, missä sillä vastakappaleella, alistajallaan on fantasia täydellisestä orjattaresta, jonka hän sitten "isona" kouluttaa, siinä missä hänellä on itsellään fantasia täydellisestä Masterista, joka tekee hänestä kaiken sen mitä hän voisi olla.

Koska itse uskon, että aloittajassa on potentiaalia, ja kun asiat on teoriassa pohdittu, asiat on jo puoliksi tehty. Mutta pelkään, että se neula heinäsuovassa ei löydy helposti, yksinkertaisesta syystä: aloittajan kuvailemaksi Masteriksi kehitytään, ja kehittymiseen tarvitaan se, kenen kanssa asiat opetella. Joten on hyvinkin mahdollista, että kun Master on valmis ja hyvä ja täydellinen, hän on myös jo pitkässä pysyvässä suhteessa orjattareensa, tai useampiin sellaisiin. Näin suuri osa parhaista on elämäntilanteessa, missä ei ole välttämätöntä tarvetta löytää aina uusia harjoittelukappaleita.

Siksi suosittelen katselemaan ei pelkästään valmiita yksilöitä, myös niitä hiomattomia timantteja.

Vir, jota on vuosien varrella hiottu, mutta vielä ei ole selvillä edes se, mihin tässä ollaan pyrkimässä ...
Jos pikkasenkan itse mitein miten itse olen dominoivan kehittynyt ajansaatossa, niin yksi tulee päälimäiseksi ja sen on maltti keskustella subin kanssa. joka vaati sitä että subi kiinostaa itseeni, sillä laiskuus tulee tiedon myötä, joka taas aika pienestäkin asiasta lopettaa subiin kiinostumisen. Toisaalta laiskuus tekee myös sen, että ei jaksa olla se olkapää, johon subit voivat kyyneliään vuodattamaan tulla, sillä kun kuuntelee uhden subin ongelmia, niin siihe oppii että aikaa on rajatusti, ja konikossa ne ongelmat eivät kaksinkertaistu vaan kolmin tai nelin kertaistuu.

Tässä naispuolisilla dominoilla on helponpaa, sillä mies subit eivät varmaan ensimmäisen kääda sitä ongelma laaria ja viellä odota että joku muu ne selvittää. Olen tässä itse ottanut aika lailla sellaisen nais dominiden mukavuus alueen itsellekin, kun olen heidän helppoutta subien kanssa olemisesa katsellut. Toissalta pitännyt myös sen asian mikä monelle nais dominoivalla on vaikeata, eli en missään tapauksessa suostu palvelijan rooliin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #61 : 19.10.2013, 14:55 »
Kyllä alistuvilla miehilläkin on ongelmia mutta eri sarjaa kuin naisilla. Joten olkoon Dominoivana mies tai nainen, osansa saa tavalla tai toisella alistuvan solmukohdista. Ja sanoisin, että hyvä näin.
Mitä enemmän tietää oman subin maailmankuvaa ja elämää siellä arkenakin omissa ympyröissään, sitä kokonaisvaltaisemmin pystyy olemaan D tälle ihmiselle.
Ihminenhän on kokonaisuus mitään poisjättämättä.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #62 : 19.10.2013, 15:29 »
Jos suhde on hyvä ja aito. Kyyneleet ja pahanolohetket on sallittuja mielestäni niin subille kuin myös dommelle. Aivan sukupuolesta riipumatta. Kukaan ei ole heikko taikka vahva aina ;) Silloin se toinen siinä vierellä on aivan paikallaan.

Eccentric

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #63 : 19.10.2013, 17:27 »
Mitä? Siis MITÄ? Dominoivan miehen pitäisi olla valmis? Öö, ei.

Ok, myönnän erittäin auliisti sen, että kinkysuhteista mun kokemukseni on erittäin vähäinen. Mut en mä kyllä mielestäni ole etsimässäkään muuta kuin sellaista ihmistä, joka olisi vähintään mua vastaava. Ei tartte välttämättä olla juurikaan yli. En mä ole etsimässä täydellistä virheetöntä ihmistä vaan sillä tavalla vahvaa ihmistä, joka kykenee myöntämään puutteensa ja ongelmansa. Sellaista, joka luonnostaan on sopivan tyyppinen ja mieleltään sellainen että kykenee ymmärtämään mitä tarkoitan ja että mä kykenen ymmärtämään häntä.

Olen sillä tavalla friikki, että harrastan aktiivisesti itsetutkiskelua ja itseterapiointia ja lueskelen alituiseen jotain psykologiaan liittyvää, kaivelen omaa psyykettäni ja etsin keinoja työstää ongelmiani. Mulla on rankkoja asioita tässä taustalla, jotka ovat pakottaneet kasvamaan. Olisi ollut muuten ihan mahtavaa jos olisi ollut joku, jonka kanssa olisi voinut kasvaa yhdessä, heitellä ajatuksia ja näkökulmia, mutta eipä ole ollut.

Mun roolini on elämäni aikana ollut hyvin pitkälti olla se, joka tukee toisten kasvua. Se on liiallisissa määrin ollut mun roolini, enkä juuri nyt halua yhtäkään sellaista ihmissuhdetta lisää, jossa ei olisi riittävästi vastavuoroisuutta. Mulla on ikää 30 vuotta, mutta mä en katsele numeroita, kun tutustun ihmisiin. En siis todellakaan oleta, että toisen pitäisi olla nuorena kypsä. Yhden ihmisen tunnen, joka on mua nuorempi ja ikäänsä nähden aivan hämmästyttävän kykenevä ajattelevaan kypsästi. Kunnioitan kovasti tätä ystävääni. Noin muutoin enimmäkseen ajatukset kohtaavat n. 10-20v vanhempien miesten kanssa.

Mä tunnen itseäni ja tiedän mitä tarvitsen ja saatan tarkennellakin sitä sitä mukaa kun oivallan uutta. Jos toisella ei ole tietynlaista luonnetta ja kypsyyttä, niin mun ei kannata lähteä mukaan. Mulla ei ole resursseja toimia valmentajana tässä elämäntilanteessa. Se on musta sitten vähän eri asia, että kuinka kokenut on bdsm:n ja dominoinnin suhteen. En mä näe pitkää kokemusta mitenkään välttämättömänä. Mulle riittää että ymmärtää minkätyyppistä dominointia kaipaan ja uskoo itsessään olevan potentiaalia toteuttaa se. Se on jo paljon se. Siitä eteenpäin se on sitten tutkimusmatka, jolla on kaksi yksilöä. Mä en odota, että toinen opastaa minusta esiin ihmeelliset asiat ja valaisee mut. Mä haluan että toinen on sellainen jonka kanssa kykenen tonkimaan itsessäni näitäkin asioita, kokeilemaan ja tutkimaan. Mä olen valmis tukemaan toista miten taidan, mutta juuri nyt tarvitsen sellaisen suhteen jossa mun on mahdollista myös saada asioita ja sitä kautta voimaantua. Voi kyllä hyvin olla, että tämä asia ei ole ollenkaan hyvin käynyt ilmi noista aiemmista teksteistäni, mut mä en todellakaan ole tässä ihan pelkästään itsekkäästi omaa etua ajatellen liikkeellä. Ennemminkin opettelen tervettä itsekkyyttä, jotta tasapainoinen ihmissuhde olisi mahdollinen. 

Jos nyt päättelin oikein, niin Viridian sinua häiritsee tässä nyt tämä oletettu elämänkokemuksellinen epäsuhta vai ennemminkin epätasaiseksi näkemäsi asetelma antamisen ja saamisen suhteen vai huoli siitä että tuolla tavoitellaan nyt kuuta taivaalta, etsisi maasta mieluummin?

Mä en nyt oikein hahmottanut tota kysymystä siitä että olisinko valmis lähtemään toteuttamaan alistajan fantasiaa täydellisestä orjasta. No en nyt tietenkään kenen kanssa tahansa ja minkälaiseksi orjaksi tahansa, mutta riippuu ihan siitä fantasian laadusta. Niitä on ihan valtavan erilaisia. Ihan pidän mahdollisena että jonkun visio täydellisestä orjasta olisi sellainen, joka sopisi mullekin paremmin kuin hyvin.

Joka tapauksessa mulla ei ole mikään kiire löytää sitä sopivaa ihmistä. Jos löytyy nopeasti niin hyvä, jos löytyy hitaammin niin hyvä ja sit jos ei millään meinaa löytyä, niin ihan viimeistään sitten kaivelen muita mahdollisuuksia. Kenenkään ei pidä olla sellainen mitä etsin, mut jos joku sattuu olemaan, niin vähäks hianoo!

hiz

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #64 : 19.10.2013, 18:19 »
Mietin tässä tuota hiz:n viimeisintä kirjoitusta. Siinä hän liittää yhteen korkeat odotukset ja tarkat kriteerit sille millaisen Domin sub kokee tarvitsevansa. Mä raavin päätäni tässä kohtaa aika ahkerasti, koska koen kyllä itsetuntemukseni perusteella hahmottavani aika hyvin minkätyyppinen ihminen mulle sopivan Domin tulee olla. Koen kuitenkin, että kykenen melko hyvin selvittämään onko toinen sopivan oloinen jo ihan sähköpostittelun perusteella. Toki voi hyvin olla että tällä metodilla menee joku helmi ohi, mutta ennemmin niinpäin kuin monia, monia turhia tapaamisia hyvin epäsopivien ihmisten kanssa ja isommat mahdollisuudet rikkoa itseään lisää.

Eccentric, ketjunaloituksesi oli mielestäni erittäin hyvä koska se on poikinut paljon keskustelua, sekä aiheesta että sen vierestä. Niin kuin moni muukin vastaus täällä (Viridianinkin, oletan), minun tekstini ei suoranaisesti ollut vastaus sinulle suoraan, vaan ne oli ajatuksia jotka perustui osaksi sinun ajatuksiisi, osaksi katyn vastaukseen, ja ehkä eniten kaikkiin samantyylisiin kommentteihin joita olen viimeisten vuosien aikana Leikkikehästä asti foorumeilla ja fetlifessa lukenut. Koska samat kuviot toistuu melko usein (olen monet niistä kiemuroista itsekin käynyt läpi), ja se nyt aiheutti tuon eilisen tilitykseni tähän ketjuun, vaikka olisin voinut sen ihan minne tahansa muuallekin kirjoittaa (ja avasinkin aamulla sille oman ketjun).

En siis suoranaisesti tarkoittanut sinua, mutta usein ihanne D:nsä määritelleet lisäävät vielä listalleen että D:n pitäisi olla vapaa, ja kenenkään vaimon tai muiden subien kanssa häntä ei haluta jakaa. Ja tässä yleensä kariutuvat viimeisetkin kandidaatit, syistä joita Viridian tuossa äsken mielestäni erinomaisesti avasi. Ja sitten jää vaihtoehdoksi vain odottaa. Ja tässä minä (kömpelösti) ja Viridian (viisaammin) yritti ehdottaa että odottamiseen sijaan ehkä jonkun muun odottelijan (tai jonkun muun jota kohtaan edes tuntee ihan pikkuisen kiinnostusta) kanssa hieman voisi testata että mistä tässä D/s:ssä nyt sitten oikein onkaan kyse.

Mutta vaikuttaa nyt siltä ettei sinun kriteerit loppujen lopuksi niin kivenkovat tai utopistiset ole. Ja "nössösubeille" löytyy aivan varmasti ottajia, mutta ehkä niitä psykolokogitaitojen omaavia hiukan vähemmän. Sitä puolta tässä enemmänkin kai jotkut ovat yrittäneet kommentoida, että rimasi on melko korkealla. Mutta taisimme (ainakin minä) ymmärtää väärin.

Noin muuten niin jos haluat että ketju pysyy itsessäsi (kun tässä nyt kaikkien vastaukset harhailee yleisiin asioihin, josta näytät hämmentyvän), ja haluat löytää kuvailemasi D:n, niin voisit ehkä kopioida nuo olennaiset toivomuksesi ketjuun Deitti/seuranhaku-osion alle. Toivon, ja uskoisin (koska asenteesi on mielestäni avarakatseinen), että löydät oman D:n pian.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #65 : 19.10.2013, 18:47 »
Mitä? Siis MITÄ? Dominoivan miehen pitäisi olla valmis? Öö, ei.

Ok, myönnän erittäin auliisti sen, että kinkysuhteista mun kokemukseni on erittäin vähäinen. Mut en mä kyllä mielestäni ole etsimässäkään muuta kuin sellaista ihmistä, joka olisi vähintään mua vastaava. Ei tartte välttämättä olla juurikaan yli. En mä ole etsimässä täydellistä virheetöntä ihmistä vaan sillä tavalla vahvaa ihmistä, joka kykenee myöntämään puutteensa ja ongelmansa. Sellaista, joka luonnostaan on sopivan tyyppinen ja mieleltään sellainen että kykenee ymmärtämään mitä tarkoitan ja että mä kykenen ymmärtämään häntä.

Olen sillä tavalla friikki, että harrastan aktiivisesti itsetutkiskelua ja itseterapiointia ja lueskelen alituiseen jotain psykologiaan liittyvää, kaivelen omaa psyykettäni ja etsin keinoja työstää ongelmiani. Mulla on rankkoja asioita tässä taustalla, jotka ovat pakottaneet kasvamaan. Olisi ollut muuten ihan mahtavaa jos olisi ollut joku, jonka kanssa olisi voinut kasvaa yhdessä, heitellä ajatuksia ja näkökulmia, mutta eipä ole ollut.

Mun roolini on elämäni aikana ollut hyvin pitkälti olla se, joka tukee toisten kasvua. Se on liiallisissa määrin ollut mun roolini, enkä juuri nyt halua yhtäkään sellaista ihmissuhdetta lisää, jossa ei olisi riittävästi vastavuoroisuutta. Mulla on ikää 30 vuotta, mutta mä en katsele numeroita, kun tutustun ihmisiin. En siis todellakaan oleta, että toisen pitäisi olla nuorena kypsä. Yhden ihmisen tunnen, joka on mua nuorempi ja ikäänsä nähden aivan hämmästyttävän kykenevä ajattelevaan kypsästi. Kunnioitan kovasti tätä ystävääni. Noin muutoin enimmäkseen ajatukset kohtaavat n. 10-20v vanhempien miesten kanssa.

Mä tunnen itseäni ja tiedän mitä tarvitsen ja saatan tarkennellakin sitä sitä mukaa kun oivallan uutta. Jos toisella ei ole tietynlaista luonnetta ja kypsyyttä, niin mun ei kannata lähteä mukaan. Mulla ei ole resursseja toimia valmentajana tässä elämäntilanteessa. Se on musta sitten vähän eri asia, että kuinka kokenut on bdsm:n ja dominoinnin suhteen. En mä näe pitkää kokemusta mitenkään välttämättömänä. Mulle riittää että ymmärtää minkätyyppistä dominointia kaipaan ja uskoo itsessään olevan potentiaalia toteuttaa se. Se on jo paljon se. Siitä eteenpäin se on sitten tutkimusmatka, jolla on kaksi yksilöä. Mä en odota, että toinen opastaa minusta esiin ihmeelliset asiat ja valaisee mut. Mä haluan että toinen on sellainen jonka kanssa kykenen tonkimaan itsessäni näitäkin asioita, kokeilemaan ja tutkimaan. Mä olen valmis tukemaan toista miten taidan, mutta juuri nyt tarvitsen sellaisen suhteen jossa mun on mahdollista myös saada asioita ja sitä kautta voimaantua. Voi kyllä hyvin olla, että tämä asia ei ole ollenkaan hyvin käynyt ilmi noista aiemmista teksteistäni, mut mä en todellakaan ole tässä ihan pelkästään itsekkäästi omaa etua ajatellen liikkeellä. Ennemminkin opettelen tervettä itsekkyyttä, jotta tasapainoinen ihmissuhde olisi mahdollinen. 

Jos nyt päättelin oikein, niin Viridian sinua häiritsee tässä nyt tämä oletettu elämänkokemuksellinen epäsuhta vai ennemminkin epätasaiseksi näkemäsi asetelma antamisen ja saamisen suhteen vai huoli siitä että tuolla tavoitellaan nyt kuuta taivaalta, etsisi maasta mieluummin?

Mä en nyt oikein hahmottanut tota kysymystä siitä että olisinko valmis lähtemään toteuttamaan alistajan fantasiaa täydellisestä orjasta. No en nyt tietenkään kenen kanssa tahansa ja minkälaiseksi orjaksi tahansa, mutta riippuu ihan siitä fantasian laadusta. Niitä on ihan valtavan erilaisia. Ihan pidän mahdollisena että jonkun visio täydellisestä orjasta olisi sellainen, joka sopisi mullekin paremmin kuin hyvin.

Joka tapauksessa mulla ei ole mikään kiire löytää sitä sopivaa ihmistä. Jos löytyy nopeasti niin hyvä, jos löytyy hitaammin niin hyvä ja sit jos ei millään meinaa löytyä, niin ihan viimeistään sitten kaivelen muita mahdollisuuksia. Kenenkään ei pidä olla sellainen mitä etsin, mut jos joku sattuu olemaan, niin vähäks hianoo!

Voin ihan kokemuksella sano, että kukaan ei tiedä miten tule käytäytymään, kun hänelle ihan uusia ovia avataan sekusalisella puolella. Tällöin ihmine monesti menettää kontrollin järkevään ajatteluu, joka hän pelästyy sitä että joku pääse häne lähelleen ja pystyy häne vaikuttamaan, tai sitten hän mene nautinnon kautta uusille alueille. Olen kuullut samanlaista itse tietoista toitotusta, joka loppujen lopukis on päättynyt sellaiseen jota ei ole voinnut ede ajatella. Tämän takia BDSM on rohkeille jotka haluavat laajentaa omaan seksualisuutta.

Eccentric

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #66 : 19.10.2013, 18:54 »
hiz: Ei tän ketjun tarvitse mussa todellakaan pysyä. Rönsyily on usein oikein avartavaa.

Mää ny vaan oon tämmönen että tykkään selventää kaikki oletetutkin väärinkäsitykset ihan varmuuden vuoksi.  :) En yhtään epäile etteikö olisi myös tuollaisia mahdottoman tiukalle kriteerinsä vetäviä seuranhakijoita. Koen todennäköisesti epäonnistuneeni itseilmaisussani jos mut nähdään sellaisena.

Toisaalta rimani on kyllä korkealla. Se perustuu ihan aiempaan elämänkokemukseen ja itsetuntemukseen. Kyllä mä voin lähteä kevyempiinkin kokeiluihin vähemmillä kriteereillä, mutta tunnen mun pääni ja henkinen ulottuvuus on mulle todella tärkeä. Voi olla että tuollainen kevyempi kokeilu ei kovin paljoa uutta antaisi, kun mulla on luottamusongelmia ja ne saattavat aika rasittavasti ehkäistä hyötyjä sellaisesta touhusta. En nyt ihan varmaksi kuitenkaan sano. Riippuu ihan siitäkin miten tämä pelkotekijä mun päässäni elää, eli saanko sitä lievennettyä.

Viridian viittasi ihan suoraan aloittajaan ja siksi hänen kirjoitukseensa tuossa äsken ensisijaisesti vastasinkin.

Noin muutoin antaa mennä yleisiin aiheisiin ihan rauhassa.  :)

Guide-Master: Ymmärsinkö nyt oikein, että sitä tullaan nimittelemään meikäläistä jänishousuksi?

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #67 : 19.10.2013, 19:20 »
hiz: Ei tän ketjun tarvitse mussa todellakaan pysyä. Rönsyily on usein oikein avartavaa.

Mää ny vaan oon tämmönen että tykkään selventää kaikki oletetutkin väärinkäsitykset ihan varmuuden vuoksi.  :) En yhtään epäile etteikö olisi myös tuollaisia mahdottoman tiukalle kriteerinsä vetäviä seuranhakijoita. Koen todennäköisesti epäonnistuneeni itseilmaisussani jos mut nähdään sellaisena.

Toisaalta rimani on kyllä korkealla. Se perustuu ihan aiempaan elämänkokemukseen ja itsetuntemukseen. Kyllä mä voin lähteä kevyempiinkin kokeiluihin vähemmillä kriteereillä, mutta tunnen mun pääni ja henkinen ulottuvuus on mulle todella tärkeä. Voi olla että tuollainen kevyempi kokeilu ei kovin paljoa uutta antaisi, kun mulla on luottamusongelmia ja ne saattavat aika rasittavasti ehkäistä hyötyjä sellaisesta touhusta. En nyt ihan varmaksi kuitenkaan sano. Riippuu ihan siitäkin miten tämä pelkotekijä mun päässäni elää, eli saanko sitä lievennettyä.

Viridian viittasi ihan suoraan aloittajaan ja siksi hänen kirjoitukseensa tuossa äsken ensisijaisesti vastasinkin.

Noin muutoin antaa mennä yleisiin aiheisiin ihan rauhassa.  :)

Guide-Master: Ymmärsinkö nyt oikein, että sitä tullaan nimittelemään meikäläistä jänishousuksi?
En, puhun vain kokemukset, joha olen itse törmännyt, sillä usko pois, tässä asiassa et voi järjellä pärjätä, no tietenkin kokemusten käsitelemisessä.

Eccentric

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #68 : 19.10.2013, 19:23 »
Eli mitä sitten ehdottaisit, jos kerran järki on melko turha?

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #69 : 19.10.2013, 19:48 »
Se on sinun ja sen kenen kanssa lähden kokeilemaan juttu, sillä noin on sellasia juttuja joita voi vain kokemusten kautta mennä.

Eccentric

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #70 : 19.10.2013, 19:54 »
No nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä mikä sun pointti on osallistua tähän. Varoittaa, että vaikka miten ennakois niin se voi mennä ihan toisin?
joo, niin voi.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #71 : 19.10.2013, 23:55 »
No nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä mikä sun pointti on osallistua tähän. Varoittaa, että vaikka miten ennakois niin se voi mennä ihan toisin?
joo, niin voi.

Sinulla ei ehkä ole minkäännäköistä käsitystä miten voimakkaita tunteita ja mielenliikkeitä BDSMssä voi parhaimmillaan kokea. Samanlaista ei vaniljapuolella tapahdu, lähellekään.

IKRM

-katy-

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #72 : 20.10.2013, 00:08 »
No nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä mikä sun pointti on osallistua tähän. Varoittaa, että vaikka miten ennakois niin se voi mennä ihan toisin?
joo, niin voi.

Sinulla ei ehkä ole minkäännäköistä käsitystä miten voimakkaita tunteita ja mielenliikkeitä BDSMssä voi parhaimmillaan kokea. Samanlaista ei vaniljapuolella tapahdu, lähellekään.

IKRM

Niin tai miksei pahimmillaankin voi tapahtua.

Minusta on aika rohkeaa kyseenalaistaa toisten käsityksiä ja vähätellä vanilijaista suhdetta- kaikkihan eivät ole kinkyjä, mutta kenties tyytyväisiä ja melko tasapainoisiakin ihmisiä.

Mutta joo, siis, seksistähän tässä ketjussa on kyse kai, kinkystä seksistä. Vaiko mielenliikkeistä?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #73 : 20.10.2013, 00:21 »
Niin tai miksei pahimmillaankin voi tapahtua.

Minusta on aika rohkeaa kyseenalaistaa toisten käsityksiä ja vähätellä vanilijaista suhdetta- kaikkihan eivät ole kinkyjä, mutta kenties tyytyväisiä ja melko tasapainoisiakin ihmisiä.

Mutta joo, siis, seksistähän tässä ketjussa on kyse kai, kinkystä seksistä. Vaiko mielenliikkeistä?

Vastaus kysymykseen, ei kyseenalaistamista tälläkään kerralla.

IKRM

sandy

  • Vieras
Vs: Yhden epämasokistin subin mielen anatomiaa
« Vastaus #74 : 20.10.2013, 01:49 »
Tässä asiassa olen ihan samaa mieltä IKRM:n kanssa. Olen jo melko iällä ja monenlaista aikaisemmi kuvitellut nähneeni ja kokeneeni. Vasta tähän kinky-maailmaan tutustumisen jälkeen olen pystynyt ja uskaltanut avata omaa itseäni ja oikeasti kiinnostunut siitä mitä toinen oikeasti haluaa. Oppinut kuuntelemaan itseäni ja toista. Tätä ehkä Eccentric:kin hakee avauksellaan - haluaa tulla kuulluksi ja nähdyksi sinä haavoittuvana ja omana itsenään.  Elämä on paljon helpompaa ja kevyempää kun on sovitut pelisäännöt joiden mukaan toimitaan. Ilo ja leikkisyyskin on palannut tähän montakertaa niin totiseen puurtamiseen.