Kirjoittaja Aihe: Saatko fiboja ekasta kerrasta?  (Luettu 8053 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #15 : 10.10.2013, 21:04 »
Itseasiassa en koska yleensä eka kerta on huono tai jotenkin rajoittunut aina jommankumman puolesta... toisaalta ymmärtäähän sen kun housut tiputtaa nilkkoihin että toinen huutaa itselleen ; "tuota et minuun laita...." >:D

Viridian

Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #16 : 10.10.2013, 21:20 »
Paras kerta on aina joko viimeisin, tai sitten se tuleva. Kauemmas ei jaksa muistaa samalla tarkkuudella, ja pitemmälle ei halua suunnitella.

Mutta jos nyt pitää oikein itseään analysoida, niin ehkä ennemminkin en saa fiboja ensimmäisestä sessiosta uuden ihmisen kanssa. Yleensä perusnegatiivinen oletukseni on, että toinen ei kuitenkaan tykkää tyylistäni tai olemuksestani tai kemia pettää tai tekniikka pettää tai jotain muuta, joten ensimmäiseen yritelmään ei kannata panostaa niin paljoa, että em. asiat harmittaisivat liikaa sitten kun kummiskin käy niin.

Sitten kun se maaginen eka yhteinen yritelmä minimalistisesti ja vähillä vaivoilla on saatu kunnialla läpi, ja jos toinen uskaltaa kohdata samoissa merkeissä uusiksikin, sitten voi alkaa vähän enemmän miettiä, mitä kivaa sitä yhdessä voisikaan saada aikaan, mitä tehdä, mistä lähteä kehittämään asioita.

Joo olen kyyninen. Mutta olen kuullut monelta ennen sitä ensimmäistäkään tapaamista, että toive on juurikin kokeilla jotain asiaa kerran. Kerran elämässä ruoskaa, tai sträppiä, tai kunnon kahleet tai mitä nyt sitten se haave onkaan. Sellaiselle ihmiselle se eka kerta on erityinen, ne fibat tulee siitä?

Mutta itseni kaltaiselle "harjoitellen voittoon" -henkilölle se on tuhlausta, jos ei koskaan pääse sinne missä huvi varsinaisesti alkaa, sinne jonnekin viidennen tai kymmenennen session tienoille. Siihen kohtaan, missä tekniikka on hallussa, erityispiirteet tiedossa, luottamus ansaittu ja tunteet ehditty kehitellä. Suosittelen. Jännitys on toki kivaa, ja hermostuneisuus, tiettyyn rajaan asti.. ja juu, on se mukavaa aloittaa välillä uusia projekteja.. kunhan ne ovat sitten vähän pidempiä, eikä vain sarja ekoja kertoja.

Vir

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #17 : 10.10.2013, 23:25 »
Kovana jännittäjänä (joskus jännitys kasvaa sellaisiin mittasuhteisiin, että pasahtaa paniikkikohtaus päälle) en saa kovinkaan paljoa fiboja ensimmäisistä kerroista.

Mutta se kerta, kun on yhden session mennyt läpi ilman turhia jännityksiä ja osannut heittäytyä sekä on osannut luottaa täysin, niin sen jälkeen se kerta kun ensimmäisen kerran menee täysin luottaen sessioon ja heittäytyy heti alusta pitäen.. Oijoi... Ne fibat, se volyymi jolla keho antaa signaaleja heti alusta alkaen. Huumaavaa.

Valitettavasti menneiden ja ei niin menneiden tapahtumien takia luottamus on asia, joka minun on vaikea saavuttaa. Mutta oikeiden ihmisten kanssa saavutan sen, olen siitä varma.

prinsessaleia

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #18 : 12.10.2013, 21:43 »
Minulle eka kerta (tietoisesti sellaiseksi tehty) oli ainakin flow-kokemus. En ollut kuvitellut, että sellaista voi olla ja tehdä ihan oikeasti..moni asia on saanut selityksen sen myötä kun olen alkanut tätä harrastaa..

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #19 : 12.10.2013, 23:33 »
Eka kerta oli Kokemus. Ja seuraavat Uusia Kokemuksia.

-katy-

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #20 : 13.10.2013, 01:14 »
En tiedä onko täällä baarissa soveliasta moista kertoa, mutta on jäänyt mieleen eka kerta lyönneistä takapuoleen paljaalla kädellä. Kesti vain muutaman sekunnin, mutta aloin itkeä. Se hämmensi itseni ja lyöjän täysin- sittemmin olen tutkaillut asiaa itekseni ja ymmärrän mistä oli kysymys- eli kyllä olen merkittävän kokemuksen saanut ekalla kerralla.

tahrainen

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #21 : 13.10.2013, 20:48 »
Ensimmäiset kerrat uusien partnereiden kanssa eivät ole olleet mitään tajuntaa räjäyttäviä, mutta mutta. Ensimmäinen kerta sidottuna, ja ensimmäinen kerta piiskaa... Voi luoja sitä latausta ja kiihotusta. Varsinkin se eka kerta, kun sain ohuella nahkavyöllä piiskaa ympäriinsä, ikimuistoinen heti.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #22 : 13.10.2013, 21:13 »
Eka kerta subin kanssa ei ole mitenkään mahottoman nautinnollinen minulle. Subin lukeminen vie niin paljon huomiota.

Oikeastaan joku toinen tai kolmas kerta ovat ehdottomasti ykkösiä.

Jolene

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #23 : 14.10.2013, 19:27 »
Ilman sitä ekaa kertaa ei tule parempia kertoja..
Eli ensimmäinen kerta ei oo paras missään nimessä. Vanilja- tai kinkysuhteissa.
Oon mielestäni rento ja mutkaton, mutta silti monesti on miehet ensimmäisellä kertaa kovin jännittäneet.... Kohta sitten saakin jo juosta itse karkuun :D

perapervo

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #24 : 14.10.2013, 19:39 »
Kerron sitten jos saan joskus toisen kerran  ::)

pietu

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #25 : 14.10.2013, 20:05 »
Saan

Jesse_Jamesi

Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #26 : 14.10.2013, 20:13 »
Saan kyllä paljonkin, Jännitys lataus on ihan tapissa ekalla kerralla :P

Silti pidempi aikainen suhde/tapailu näissä merkeissä on molemmille antoisampaa  :love: kannatan pysyvyyttä

SMIle

Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #27 : 14.10.2013, 20:57 »
Onhan ekassa kerrassa oma jännitteensä. Mutta huomattavasti parempia on sessiot kun molemmat tuntevat toisensa paremmin ja tietävät mistä toinen nauttii ja mistä ei. Eli ehdottomasti pysyvän suhteen kannalla.

chilinen

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #28 : 14.10.2013, 21:11 »
Jos ekasta kerrasta ei tule mitään fiboja, se jää siihen. Joku juttu pitää olla, joka toimii heti. Ja sehän sitten vain paranee, kun oppii tuntemaan paremmin.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #29 : 14.10.2013, 21:34 »
Tässä ei se alkuperäinen idea ollut niinkään eka kerta uuden partnerin kanssa vaan uusien asioiden kokeilemisen. Mutta käyhän se näinkin... ;)