Kirjoittaja Aihe: Saatko fiboja ekasta kerrasta?  (Luettu 8055 kertaa)

submiesjns

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #30 : 14.10.2013, 22:07 »
no joo...eka sidonnasta...kyllä ;)

r_863

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #31 : 15.10.2013, 18:22 »
Ekasta kerrasta ei mitään m uuta kuin kunhan on nopeasti ohi. Ei sitten kerrassaan mitään muuta.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #32 : 15.10.2013, 21:59 »
Tässä ei se alkuperäinen idea ollut niinkään eka kerta uuden partnerin kanssa vaan uusien asioiden kokeilemisen. Mutta käyhän se näinkin... ;)

Itse kirjoitin tähän ketjuun pitkän ja pohdiskelevan tekstin aiheesta "Eka kerta missä tahansa asiassa elämässä", mutta jätin sitten Lähetä-painikkeen painamatta, kun huomasin viime hetkellä ketjun olevan Baaritiskin sijasta alueella Lounge, jonka kuvaus on "Pohdiskeleva keskustelualue; esim. seksuaalisuudesta käytävä yhteiskunnallinen ja seksuaalipolittinen keskustelu, yhteiskunnan asenteet jne. Suhteet ja seksuaalisuus (keskustelu joka ei sovi muille alueille)." Siksi siis ajattelin, että minua pidettäisiin ääliönä, kun en kirjoita sanaakaan seksistä.

Jos haluat yleisen keskustelun mistä tahansa ekoista kerroista, niin voithan aloittaa uuden ketjun esim. Baaritiskillä.  8)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #33 : 16.10.2013, 07:25 »
Luulen, että eka kerta ja siitä saatavat fiilikset riippuvat onko alistuva vai Dominoiva.
Dominoivalla voi olla aikamoiset paineet pelkästään siitä, osaako lukea ihmistä oikein. Se voi peittää alleen monta tunnetta mitkä olisivat pelkästään miellyttäviä jos tuntisi leikkikaveria enemmän.

Ekakerta-addikti, kuinka nopeasti se syntyy. Menettääkö silloin ihminen itsessään merkityksen ja haetaan kenen tahansa kautta fiiliksiä ekan kerran aiheuttamasta huumaavasta tunteesta.



Lucrezia

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #34 : 16.10.2013, 14:45 »
Minulle eka kerrasta selviää yleensä vain se, pidänko ko. ihmisestä, asiasta, paikasta, tekemisestä vai en. Voimakkaan positiivista tai negatiivista vaikutelmaa on vaikea muuttaa myöhemmin, mikä osaltaan vie aina uudestaan samojen juttujen pariin ja toisaalta myös pitää joistain etäällä.

Jos mietin kysymystä vain kinkyilyn kannalta, niin minulle eka kerran uutuudenviehätystä merkittävämpi tekijä on keskinäinen vetovoima. Jos sitä on tarpeeksi, voi eka sessiokin olla huikea kokemus ja jatkossa ne usein vielä syvenevät. Jos tuota molemminpuolista, vahvaa viehtymystä ei ole jo alussa, niin ei sitä myöhemminkään mistään ilmesty.


Osba

  • Vieras
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #35 : 16.10.2013, 15:42 »
Täytyy myöntää, että ekat kerrat eivät anna itselle mitään erityisiä extra fiboja. Yleensä jotain uutta kokeillessa sessiossa tulee kiinnitettyä vielä normaalia enemmän huomiota toisen osapuolen reaktioihin ja hyvinvointiin. Eli saan itse ainakin enemmän irti, kun jokin uusi asia on opittu paremmin ja osaan lukea toisen reaktioita.

[edit] Sen verran pitää vielä lisätä, että koen sen etuoikeutuksena, jos saan olla toiselle osapuolelle se ensimmäinen joka tekee tiettyjä juttuja hänen kanssaan. Kai tuosta tajusi mitä ajan takaa? En siis niinkään koe saavani erityistä lisätyydytystä omalla kohdalla ekasta kerrasta, mutta toisen ensimmäisen kerran ollessa kyseessä taas saan.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2013, 23:06 kirjoittanut Osba »

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Saatko fiboja ekasta kerrasta?
« Vastaus #36 : 16.10.2013, 22:55 »
Ekakerta-addikti, kuinka nopeasti se syntyy. Menettääkö silloin ihminen itsessään merkityksen ja haetaan kenen tahansa kautta fiiliksiä ekan kerran aiheuttamasta huumaavasta tunteesta.

Muiden addiktien puolesta en osaa vastata, mutta onhan siinä tuo vaara tietenkin olemassa. Itsellä se eka kerta on niin tärkeä, ettei sitä jaeta kenen vaan kanssa. Kenen tahansa kautta kun ei saa isoimpia kiksejä, joten silloinhan se eka kerta olisi tuhlattu.

Uuden ihmisen kanssa eka kerta ei ole yleensä mitenkään kummoinen. Silloin tutustellaan, kokeillaan ja testataan ihan perusjuttuja. Myöhemmin vasta tulee sitten jotain merkittävämpää. Mutta tavallaan jokainen kerta on eka kerta siinä mielessä, että kahta samanlaista sessiota ei koskaan ole (ainakaan itselläni). Aina jotain tekee jollain tavalla erilailla tai eri yhdistelmillä. Sillä välttää leipiintymisen ja paikalleen jämähtämisen fiiliksen.