Äänestys

Horoskooppimerkkisi?

Vesimies 20.1-19.2
Kalat 20.2-20.3
Oinas 21.3-19.4
Härkä 20.4-20.5
Kaksonen 21.5-20.6
Rapu 21.6-22.7
Leijona 23.7-22.8
Neitsyt 23.8-22.9
Vaaka 23.9.-23.10
Skorppioni 24.10-22.11
Jousimies 23.11-21.12
Kauris 22.12.-19.1

Kirjoittaja Aihe: Kinkyin horoskooppimerkki  (Luettu 64197 kertaa)

hippolyta

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #15 : 24.05.2011, 13:53 »
Neitsyt. Mä en usko horoskooppeihin, paitsi että olen luonteeltani aivan horoskooppimerkkini mukainen. ;D
Mun pitäis olla taiteellinen. Phah.

Pip-hani, eikös köyseily ja musikaalisuuskin ole taiteenlajeja ;D

Kuume

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #16 : 24.05.2011, 13:54 »
Pakko oli vastata skorppiooni koska itsekkin ryhmää edustan  ;D. Pelottavan hyvin osuu aina ne luonnekuvaukset.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2011, 14:23 kirjoittanut Kuume »

NarttuNainen

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #17 : 24.05.2011, 13:57 »
Leijona  :)

Pip

Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #18 : 24.05.2011, 14:00 »
Neitsyt. Mä en usko horoskooppeihin, paitsi että olen luonteeltani aivan horoskooppimerkkini mukainen. ;D
Mun pitäis olla taiteellinen. Phah.

Pip-hani, eikös köyseily ja musikaalisuuskin ole taiteenlajeja ;D
Köysien sitominen on ihan opeteltavissa oleva laji ja musikaalisuus olis taiteellisuutta, jos sitä osais. :P

Smooth

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #19 : 24.05.2011, 14:30 »
Kaksonen. En kyllä paljon horoskooppimerkkeihin usko. Järjettömän älytön tutkimus :D.

my whim is your

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #20 : 24.05.2011, 14:36 »
Jos kinkyintä horoskooppimerkkiä kysytään, sanon skorpioni, mutten osaa perustella kantaani. Vaan eipä tämä kai kovin tieteellistä olekaan. :P Itse olen kalat ja ärsyttävän tarkasti luonnekuvauksen mukainen.



Tässä muuten pohdiskeluja tukemaan tai vaan ihan hömppäviihteeksi aurinkomerkkejä kinkyyden näkökulmasta käsitteleviä (englanninkielisiä) linkkejä:

http://www.skorpio.net/bdsm/zodiacoeng.htm

ja

http://sasstrology.com/2008/10/astrology-of-kink-aquarian-experience.html


Jälkimmäisessä esimerkkinä vesimies. Muiden merkkien luonnehdinnat löytyvät kirjoittamalla yläoikean etsintälaatikkoon vaikka "astrology of kink".

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #21 : 24.05.2011, 14:57 »
Mikä mahtaa olla kinkyin horoskooppimerkki? Eli koska syntyneitä on meissä vinoon kasvaneissa eniten?? Sitä en kysy uskotteko horoskooppeihin, mutta oletteko huomanneet eroa eri horoskooppimerkkien välillä, onko joku merkki selkeästi dominoivampi kuin joku toinen..?

Itselle on tullut vastaan paria horoskooppimerkkiä kinkyilyn merkeissä ja uteliaisuus heräsi että ovatko vain tietyt merkit kinkyjä...  ::)

Hei, kysynpä nyt tarkennusta. Eikö tuossa kyselyssä pyydetä jokaista merkkaamaan oma horoskooppimerkkinsä, eikä sitä merkkiä minkä kuvittelee olevan "kinkyin" ?
Vai oonko mä ymmärtänyt väärin?

MissSofia

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #22 : 24.05.2011, 15:12 »
Neitsyt. Mä en usko horoskooppeihin, paitsi että olen luonteeltani aivan horoskooppimerkkini mukainen. ;D

Heh, tuo olisi voinut olla minunkin kirjoitukseni. T: 100% neitsyt

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #23 : 24.05.2011, 15:29 »
Kauris. Loppuvuoden ihminen. Syntynyt viattomien lasten päivänä.

En lue koskaan horoskooppeja, joten näin en voi tietää mitä tarkoittaa kun on syntynyt kauriin merkeissä. Mutta oli mitä tahansa, ihan periaatteesta vastustan sitä perusluonnekuvausta.  >:D

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #24 : 24.05.2011, 15:41 »
Kalat

Käsittääkseni mulla on samana päivänä synttärit kuin Aku Ankalla ja tuo sopii kyl meikään kans välillä, vaikkakin ristimäni on saatu siltä sairaan onnekkaalta hanhelta.

swan

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #25 : 24.05.2011, 15:55 »
Käsittääkseni mulla on samana päivänä synttärit kuin Aku Ankalla ja tuo sopii kyl meikään kans välillä
Kas,meikä on läheistä sukua Aku Ankalle.
Härkä toi horo skooppimerkki. Ne on kuulemma hyviä suppareita,ei liian tarkkoja niuhottajia. Katoin ton sudenpentujen kirjasta
  -

Koo

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #26 : 24.05.2011, 16:28 »
Kalat olen horoskooppimerkiltäni, ainoa kalaominaisuus minkä myönnän olevan totta on se symboli, kaksi suistaan kiinni olevaa kalaa jotka uivat eri suuntiin.

I-me

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #27 : 24.05.2011, 16:38 »
Hei, kysynpä nyt tarkennusta. Eikö tuossa kyselyssä pyydetä jokaista merkkaamaan oma horoskooppimerkkinsä, eikä sitä merkkiä minkä kuvittelee olevan "kinkyin" ?
Vai oonko mä ymmärtänyt väärin?

Oikein ymmärsit, kyselyyn oma horoskooppi ja keskusteluun sitten mikä kenenkin mielestä kinkyin..

Oinas ja skorppioni ovat oman kokemukseni mukaan kinkyimmät. Yleisimmät merkit lienevät oinas
(9 kk juhannuksesta) ja alkusyksyn merkit, kun mitä muuta sitä talven pimeinä kuukausina suomalainen tekis kuin nussis... :)

Thea

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #28 : 24.05.2011, 16:51 »
Oinas ja skorppioni ovat oman kokemukseni mukaan kinkyimmät. Yleisimmät merkit lienevät oinas

olen samaa mieltä. itse olen skorppioni ja kumppanina oinas ;D

Uniform

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #29 : 24.05.2011, 16:59 »
Horoskooppi? Siis eiks sillä mitatakkaan horsmien kukintojen pölytyskykyä.........