Baarin kannatusmaksut
Hyväksyn ihmiset, jotka harrastavat cuckold -meininkiä ja myöskin kaikki kinky -meiningin sisällä olevat alakategoriat. Insesti lienee ainoa, mikä ei saa siunaustani (johtuen osaksi ainakin siitä, että olen isä itse).
Minulle lähtöä kukkalaatikosta tuli itsestään selväksi siinä vaiheessa, kun kävi ilmi, ettei kukkalaatikon ylläpitäjillä ole minkäänlaisia alkeellisiakaan käytöstapoja. En halua olla missään tekemisissä sivuston kanssa, jonka ylläpitäjät herjaavat muiden sivustojen ylläpitäjiä tai kävijöitä, tai pitävät sivustoaan muita "parempana" ja "aidompana".
Itse yritän katsoa yli tällaisten tilanteiden sekä värikkäiden persoonallisuuksien. Aion edelleen käydä kukkiksessa ja jopa kirjoittaa sinne jotain silloin tällöin.Jos joku ei osaa olla sillä tavalla mitä me haluaisimme, so what. Emme mekään ole aina kaikkien mieleen.Jos jätetään henkilökohtaisuudet pois ja keskitytään asiaan, näin oppii suodattamaan pois ikävät kommentit. Bdsm on meidän juttumme eri tavoilla elettynä, ei ihmisten parjaaminen ja haukkuminen...eikä sekään kun kerromme miten erinomaisia me olemme.