Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?  (Luettu 20188 kertaa)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #60 : 02.04.2018, 08:53 »
Valehtelemaan itselleen, että miehessä kiinnostaa muukin?  :P

Nvriih

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #61 : 02.04.2018, 08:53 »
Otin joskus pahan migreenikohtauksen jälkimainingeissa taksin toiselle puolelle kaupunkia, aamuyöllä. Saapuessani perille oli muna sammunut, enkä päässyt sisään. Puolisen tuntia pakkasessa värjöteltyäni soitin uuden taksin. Koko keikka maksoi 100 €, paljon kyyneleitä ja musertuneen itsetunnon. Eikä edes munaa tullut.

Nykyään tietyn munan kanssa pitää vääntää aikatauluja aika paljonkin, ja joustan mm. harrastuksista ja työnteosta sen munan eteen. Kotona oleilevan munan kanssa on silti kaikista haastavinta - mun pitää olla siedettävä puoliso, jotta munaa saa. Ja voin kertoa ettei se ole helppoa. :D

LadyHera

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #62 : 02.04.2018, 09:48 »
Vääntäytymään kahviloihin juomaan kallista kahvia ja harrastamaan sosiaalista kanssakäymistä puolituntemattoman kanssa. En matkusta minnekään enkä lirkuttele. Eli vastauksena, aika vähän. (Mieluummin ilman kuin väkisin jonkun kanssa minkä korvien välissä puhaltaa pasaatituuli)  8)

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #63 : 02.04.2018, 11:43 »
Eräs kommentoi mulle toistuvasti hiusten värjäämisestä. Tosin ei se kyllä ole edes siitä isommasta päästä, jos viime aikojen listausta katsoo...

Luopumaan vapaudestaan, päätösvallastaan ja polykuvioista sekä orgasmeistaan (Eivät kuulu enää mulle. Kyllä mä niitä silti saan, jos julmuria huvittaa mulle sellaisia suoda). Treenaamaan, muuttamaan ruokavaliota. Siivoamaan ja ylläpitämään asuntoa, jossa en edes asu vielä. Tuota listaa voisi jatkaa ihan loputtomiin, mutta tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty.

Kyllä mä silti sanoisin, että kantoteline sekä se toisinaan saatu munakin ovat olleet ehdottomasti tuon kaiken arvoisia ::) Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.

vila

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #64 : 02.04.2018, 11:52 »
Eräs kommentoi mulle toistuvasti hiusten värjäämisestä. Tosin ei se kyllä ole edes siitä isommasta päästä, jos viime aikojen listausta katsoo...

Luopumaan vapaudestaan, päätösvallastaan ja polykuvioista sekä orgasmeistaan (Eivät kuulu enää mulle. Kyllä mä niitä silti saan, jos julmuria huvittaa mulle sellaisia suoda). Treenaamaan, muuttamaan ruokavaliota. Siivoamaan ja ylläpitämään asuntoa, jossa en edes asu vielä. Tuota listaa voisi jatkaa ihan loputtomiin, mutta tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty.

Kyllä mä silti sanoisin, että kantoteline sekä se toisinaan saatu munakin ovat olleet ehdottomasti tuon kaiken arvoisia ::) Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.

Minkä sille nainen voi kun pelkän telineen läsnäolo saa aikaan panetusta <3 Jotkut miehet on tajunneet, että joitakin naisia voi hallita :D
« Viimeksi muokattu: 02.04.2018, 12:57 kirjoittanut vila »

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #65 : 02.04.2018, 13:47 »
Eräs kommentoi mulle toistuvasti hiusten värjäämisestä. Tosin ei se kyllä ole edes siitä isommasta päästä, jos viime aikojen listausta katsoo...

Luopumaan vapaudestaan, päätösvallastaan ja polykuvioista sekä orgasmeistaan (Eivät kuulu enää mulle. Kyllä mä niitä silti saan, jos julmuria huvittaa mulle sellaisia suoda). Treenaamaan, muuttamaan ruokavaliota. Siivoamaan ja ylläpitämään asuntoa, jossa en edes asu vielä. Tuota listaa voisi jatkaa ihan loputtomiin, mutta tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty.

Kyllä mä silti sanoisin, että kantoteline sekä se toisinaan saatu munakin ovat olleet ehdottomasti tuon kaiken arvoisia ::) Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.

Minkä sille nainen voi kun pelkän telineen läsnäolo saa aikaan panetusta <3 Jotkut miehet on tajunneet, että joitakin naisia voi hallita :D
Niinpä! Onneksi ovat tajunneet :D Tai ainakin minun onneni on, että tuo eräs on tajunnut :love: Eikä sitä nyt ehkä ihan pelkän munan toivossa noita asioita tule tehtyä. Sen toivossa tehdään paljon nolompia ja nöyryyttävämpiä asioita :P

Ninni

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #66 : 02.04.2018, 14:08 »
tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty.

Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.

Parhaimmillaan juuri nuin...

Dolores

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #67 : 02.04.2018, 14:13 »
Vaikea kuvitella tilannetta, että haluaisin nimenomaan sitä munaa. Eri asia, jos haluaa samalla jotain tiettyä henkilöä, tai laajempaa sessiota. Mut jos haluaa vain saada olonsa tyydytetyksi niin Doxy + dildo yksin kotona on AINA helpompi vaihtoehto, kuin laittaa yhtään kellekään munan omaavalle henkilölle viestiä. Saati sitten jonkun tuntemattoman vokotteleminen baarista, ei kiitti!

newt

Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #68 : 03.04.2018, 09:25 »
Ihmisen eteen paljonkin, munan eteen aika harvinaista, että yhtään mitään  ::)

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #69 : 03.04.2018, 10:28 »
Ingenting.. piiskan tai pimperon töiden tekeminen sitten taas on toinen juttu.. ;)

sweetchild

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #70 : 03.04.2018, 18:17 »
Randomit munat ei kiinnosta, joten ei mitään.

Jos ihminen kiinnostaa, niin sitten ehkä ryhtymään (pari)suhteeseen = mahdollinen munan saanti. Toki ei sekään varmaa aina.

Ihanaa olla kranttu.

pikkusisko

Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #71 : 03.04.2018, 20:58 »
No en kyllä lotkauttaisi eväänikään pelkän munan tähden. Klassinen sisään-ulos -temppu ei niin paljoa innosta että siihen erikseen näkisin pienintäkään vaivaa.

"Saada munaa" on ylipäätään niin ruma ja mulle vieras käsite ettei tee mieli sekaantua. Seksiä ei tartte mistään ylemmästä armosta saada, eikä tarvi myöskään olla kauhean kekseliäs että osaa kutsua kalua jollain pikkuisen kypsemmällä nimikkeellä. Vaikkei genitaalikäsitteistö kummoista olekaan, niin on se muna minun korvaan kaikkein kuvottavin vaihtoehto. Jak.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #72 : 04.04.2018, 17:20 »
7 tunnin autoilu vain saadakseen ottaa suihin,kielsin kahdesti mutta ilmeisesti oonkin alistuva kun lopulta suostuin vaikka matka oli kohtuuttoman pitkä pikkuselle >:D

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #73 : 04.04.2018, 18:08 »
Seuraavaksi toivon ketjuja otsikoilla  Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua? ja  Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen munaa? ;)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2264
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #74 : 04.04.2018, 18:28 »
Seuraavaksi toivon ketjuja otsikoilla  Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua? ja  Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen munaa? ;)

Nää ois kieltämättä mielenkiintoiset ketjut! Mun täytyy ainakin myöntää että pillua saadakseni olen nähnyt huomattavasti enemmän vaivaa kuin kullia saadakseni.