Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä profiili?  (Luettu 34771 kertaa)

sweetchild

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #60 : 30.03.2016, 20:31 »
Hyvä profiili on sellainen,  että tekstissä ei ole liikaa (yhtään) kirjoitus- tai yhdyssanavirhettä ja pisteet,  pilkut ja isot alkukirjaimet on hallinnassa.

Pisteiden, pilkkujen ja isojen alkukirjaimien hallinta viestii varsinkin Dominoivan profiilissa kyvystä hallita asioita, kuten vaikkapa subeja.

IKRM

Kyllä IKRM tietää.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #61 : 30.03.2016, 22:48 »
Varminta on siis tyhjentää koko profiili ihan kaikesta koska tällöin vältytään myös kirjoitusvirheiltä.

TwoMwam

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #62 : 30.03.2016, 22:53 »
Arvoituksellinen  >:D

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #63 : 30.03.2016, 23:16 »
Profiili jossa ei kerrota mitään on ok. Mutta jos profiilissa on etsin seuraa ja mitään muuta ei selviä on jotenkin tylsä. Aika laihaksi itsellä on seuran saanti jäänyt vaikka rehdisti esittelen ja haen.

  Mun profiili on tyhjä, koska elämäntilanteeni on ulkoapäin katsottuna kurja, enkä halua näin sähköisesti tehdä mitään esikontakteja ihmisten kanssa. Kompakti yhteenveto omista ominaisuuksista vois tietysti olla kohteliasta esittää, mut toisaalta jos on liian heikko ihminen edes esittäytymään, niin sitten on. Ei se tämän päivän kylmissä arvoissa tunnu, jos joku ei esittäydy tai tule sanomaan päivää.
Piti ihan katsoa profiilisi ja viestimäärääsi tukeutuen pidän sinua trollina. Ei minkäänlaista paljastusta edes sukupuolesta, joten kunnes paljastat jotain itsestäsi niin, niin kauan olet pelkkä trolli, etkä muuksi tule.

Pipin trollittelut saivat mut miettimään,  että ehkä Rsykkeen väkeen tutustuminen ei olekaan sitten niin kovin oleellista jos siellä melskaa tuollaisia.  ::)

Ergo jos avatarissa on jonkin S/M-"firman" tunnus tai nimi,  sitä vähän kuin antaa sille "firmalle" kasvoja.

Itse olen balettilaisia,  päivää vaan -  en ole saanut aikaiseksi liitättää sitä avatariini.

Asiaan.  Minua viehättää profiilissa hyvälaatuiset kuvat, paikkakunta ja tietynlaisen huumorintajun osoittaminen. On kivaa, jos kiva luonne pääsee jo profiilista esille.

Pip

Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #64 : 30.03.2016, 23:34 »
Pipin trollittelut saivat mut miettimään,  että ehkä Rsykkeen väkeen tutustuminen ei olekaan sitten niin kovin oleellista jos siellä melskaa tuollaisia.  ::)

Ergo jos avatarissa on jonkin S/M-"firman" tunnus tai nimi,  sitä vähän kuin antaa sille "firmalle" kasvoja.

Itse olen balettilaisia,  päivää vaan -  en ole saanut aikaiseksi liitättää sitä avatariini.
En tiennytkään, että edustan itsenäni Rsykkeen virallista linjaa, muutoinkuin virallisissa ilmoituksissa, joissa kyllä kerrotaa, milloin kyse on nimenomaan virallisesta ilmoituksesta.

Olen yksilö, joka sattuu kuulumaan yhdistykseen ja sen pohjalta täällä yleensäkin kommentoin. En todellakaan odota, että jos täältä joku seuralainen intiimimpään toimintaan löytyisi, niin edellytyksenä tietysti olisi, tämän henkilön olevan koko Rsykkeen jäsenistön käytössä. Tällainen käytäntö tietysti voi joissain yhdistyksissä/yhteisöissä olla käytössä, mutta voin kertoa, ettei meidän yhdistyksessämme.

Oona70

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #65 : 31.03.2016, 03:18 »
Keskusteluihin osallistuvilla saisi olla profiilissa luokittelut nainen / mies / trans, hetero / homo / bi ja dominoiva / alistuva / switch / sadisti / masokisti / fetisisti. Miksikö? Koska tämä on seksiaiheinen keskustelu, niin on mielenkiintoista tietää, mistä näkökulmasta ihminen sanoo mielipiteitään ja kokemuksiaan, ja millaisia tyyppejä täällä on. Kuten ruokavalioaiheisessa keskustelussa on mielenkiintoista tietää, onko keskustelija karppaaja vai vegaani.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #66 : 31.03.2016, 08:00 »
Keskusteluihin osallistuvilla saisi olla profiilissa luokittelut nainen / mies / trans, hetero / homo / bi ja dominoiva / alistuva / switch / sadisti / masokisti / fetisisti. Miksikö? Koska tämä on seksiaiheinen keskustelu, niin on mielenkiintoista tietää, mistä näkökulmasta ihminen sanoo mielipiteitään ja kokemuksiaan, ja millaisia tyyppejä täällä on. Kuten ruokavalioaiheisessa keskustelussa on mielenkiintoista tietää, onko keskustelija karppaaja vai vegaani.

Tällä varmaankin lisättäisiin vain stereotyyppistä ajattelua. BDSM-baarissakin on välillä puututtu aiheettomasti keskustelijoiden sukupuoleen, esimerkiksi naisten kommentteja on vähätelty, koska he ovat naisia.

Lisäksi ihminen voi olla sekä fetisisti että joku BDSM-identiteetti, vaikkapa sadisti. Mitenkäs ne sitten merkittäisiin, jos vain yhden voi valita profiiliin? Sukupuoli-identiteettejäkin on niin valtavasti, ettei pelkkä mies/nainen/trans-luokittelu sovi monille.

Itse olen useimmilla nettisivuilla jättänyt sukupuoleni määrittelemättä, ja minuun on siksi muut keskustelijat viitanneet aina miehenä (he). Se on mielenkiintoista, eikä haittaa yhtään. Toki olen joskus miettinyt, mitä ne ihmiset olisivat kommentoineet jos olisin profiilissani kertonut, että minulla on vagina ja tissit, tai olisin kertonut olevani genderqueer. Todennäköisesti ainakin videopelikeskusteluissa olisin saanut vihaisia tai lääppiviä kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016, 08:37 kirjoittanut Kettu vinossa »

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #67 : 31.03.2016, 09:05 »

En tiennytkään, että edustan itsenäni Rsykkeen virallista linjaa, muutoinkuin virallisissa ilmoituksissa, joissa kyllä kerrotaa, milloin kyse on nimenomaan virallisesta ilmoituksesta.

Olen yksilö, joka sattuu kuulumaan yhdistykseen ja sen pohjalta täällä yleensäkin kommentoin.

Olet tuon RSykkeen hallitusjäsenyyden kuitenkin katsonut aiheelliseksi laittaa nikkisi alle kaikkien nähtäväksi omaan profiiliisi, eli kyllä olet yhdistyksenne edustajana aina liikkeellä, halusit sitä tai et.

Vähän niin kuin firman autokuski, joka ajelee firman autolla on aina firman mannekiinina, ja käytöksen odotetaan olevan sen mukaista.

IKRM


Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #68 : 31.03.2016, 09:34 »
Lisäksi ihminen voi olla sekä fetisisti että joku BDSM-identiteetti, vaikkapa sadisti. Mitenkäs ne sitten merkittäisiin, jos vain yhden voi valita profiiliin? Sukupuoli-identiteettejäkin on niin valtavasti, ettei pelkkä mies/nainen/trans-luokittelu sovi monille.

Vielä kun trans ei ole sukupuoli. Transmiehet on miehiä ja transnaiset on naisia.

Naxe

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #69 : 31.03.2016, 10:54 »
Ei varmaankaan ole olemassa absoluuttista totuutta siitä, millainen on hyvä profiili. Jokainen meistä haluaa profiililta jotain tiettyä. Paljon kuvia, yksityiskohtaista kertomusta itsestää ja haluistaan tai sitten mielipiteitä. Omasta mielestäni hyvä profiili on sellainen josta löytyvät ne itseäni kiinnostavat asiat. Nämähän voivat vaihdella päivästä riippuen :).

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #70 : 31.03.2016, 17:06 »
Olet tuon RSykkeen hallitusjäsenyyden kuitenkin katsonut aiheelliseksi laittaa nikkisi alle kaikkien nähtäväksi omaan profiiliisi, eli kyllä olet yhdistyksenne edustajana aina liikkeellä, halusit sitä tai et.

Nimimerkin alla lukevat yhdistystiedot tarkoittavat vain sitä, että henkilöllä on BDSM-baarissa lukuoikeus kyseisen yhdistyksen suljetulle alueelle.

Kyllähän se kieltämättä sekavaa on varsinkin foorumin uusille jäsenille, jotka eivät tiedä suljetuista alueista. Minuakin on virheellisesti pari kertaa luultu Bizarren hallituksen viralliseksi edustajaksi, kun nimimerkin alla lukee Bizarre Club, ja on siten kyselty yksityisviestillä Bizarreen liittyviä asioita, joista minulla ei ole harmainta aavistustakaan.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #71 : 27.08.2018, 00:59 »
Hyvä profiili on käyttäjänsä näköinen. Antaa tarpeeksi oleellista infoa peruselämästä ja mieltymyksistä jos seuran saanti kiinnostaa, muussa tapauksessa infoa voi olla niukastikin. Selkeät kasvokuvat eivät mielestäni ole täällä pakollisia, kaikki eivät halua tulla esiin ja se on ok sillä jokainen voi valita sen kuinka näkyvä tahtoo olla. Ainahan voi omaa naamaa lähetellä vaikka sähköpostilla jos mahdollinen kontakti sitä vaatii. En itse ole sitä vaatinut ja en silti juossut naama irvessä karkuun, olin jopa positiivisesti yllättynyt.

Mielestäni jokainen profiili on hyvä jos se palvelee käyttäjäänsä ja käyttäjä ymmärtää profiilinsa rajat. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa vaihtoehtoa.

Pip

Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #72 : 27.08.2018, 01:21 »
Täälläkin muutamaankin kertaan nähnyt profiilikuvana Jon Bon Jovin naama miespuolisella. Siis eri nikeillä (en usko käyttäjän olevan sama). Jos olisin naispuolinen niin tuskin kiinnostuisin pikselöityneestä julkkiksen kuvasta hahmona.

Violation

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #73 : 14.05.2020, 15:44 »
Tietysti sellainen missä on jotain tietoa ihmisestä. Hyvälaatuisia kuvia ja omia ajatuksia.
Itse en juuri nyt etsi seuraa. Vastaan välillä silti kohteliaasti viesteihin mitä täällä saan, mutta en jos ne tulevat täysin tyhjältä profiililta.
Olen itse avoin ja omilla kasvoillani täällä.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #74 : 14.05.2020, 16:41 »
Jos haluaa kertoilla itsestään, niin huolellisesti täytetty profiili on paikallaan. Mutta jos tavoitteena on pokata täältä unelmiensa partneri ja partnereita, niin salaperäisyys on se, joka vetoaa vastustamattomasti mukavimpiin, empaattisimpiin, älykkäimpiin, kauneimpiin ja komeimpiin kinkyihin. Ja mikä tärkeää huomata - myös rikkaimpiin!

Kun profiilista selviää, että "kirjoitan tämän myöhemmin", "ehkä jotain", "en tiedä/halua sanoa", "Jotain muuta/en halua sanoa", "ei vielä profiilikuvaa" ja päälle päätteeksi sukupuolikin jää arvoitukseksi sekä kun kuvana on se positiivisesti hymyilevä harmaa naama, niin luxuspartnereita alkaa tulvia.

Tiedossa on, että Stefan nimenomaan nollaprofiililla iski Sofian ja Mintun nollaprofiili vei Kimin mennessään (nimet muutettu asianosaisten yksityisyyden suojelemiseksi).

Moni onkin oivaltanut tämän taikamenetelmän. Uskon ja tiedän, että pariutumismarkkinoilla noiden salaperäisten ainoa ongelma tulevaisuudessa onkin ylitarjonta eliittikumppaneista.