Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä profiili?  (Luettu 34856 kertaa)

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #75 : 15.05.2020, 16:20 »
Tyhjentävä esitykseni tyhjensi pajatson. Ei ollut tarkoitus tukahduttaa, vaan pikkuisen antaa vinkkiä uusille tulijoille, jotta tähän yhteisöön olisi helpompi asettua. Kun tää ei oo Suomi24.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #76 : 15.05.2020, 17:04 »
Varsinkin jos hakemassa seuraa niin kyllä vähintäänkin sukupuoli olisi hyvä olla näkyvissä. Myös jonkinlainen tieto omasta suuntautumisestaan helpottaa paljon. Muutamassa seuranhakuilmossa haetaan suunnilleen omaikäistä seuraa, mutta profiilissa ei kuitenkaan oma ikä, edes suunnilleen , ole näkyvissä. Kuvat ei ole välttämättömyys ellei ole exhippari ja haluaa näyttää itseään.
Monenlaisia profiileja on, toki jokainen saa laittaa mitä ite haluaa ja kokee tarvitsevansa.
Eniten itseäni ärsyttää 0 profiileilta tulevat parin sanan viestit, ei saa mistään kiinni, joten vastaamatta jää. Varsinkaan kun itse en ole seuraa varsinaisesti etsimässä, juttukavereita toki aina tarvitaan.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #77 : 15.05.2020, 19:04 »
En usko profiileihin kun juttelemalla selviää paremmin kuin kaunisteltu profiili  :)
Sukupuoli tietty on kiva tietää heti alkuun  :)

Kylmä Aurinko

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #78 : 16.05.2020, 17:20 »
Tyhjentävä esitykseni tyhjensi pajatson. Ei ollut tarkoitus tukahduttaa, vaan pikkuisen antaa vinkkiä uusille tulijoille, jotta tähän yhteisöön olisi helpompi asettua. Kun tää ei oo Suomi24.

Mä tykkäsin sun vastauksesta. Uppos oikein hyvin muhun, kiitos siitä.  ;D ;D

subitar89

Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #79 : 16.05.2020, 18:50 »
Itse pidän profiileista, joissa on perusasiat ja mieltymykset kerrottu. Kun lukee yksilön kommentteja, niin on mukava tietää onko ne vaikkapa dominoivan vai alistuvan näkökulmasta kirjoitettu. Täysin nollaprofiilit on tylsiä, vaikka ne eivät minua mitenkään häiritsekään. Mutta etenkin, jos on aktiivinen kommentoija niin olisi kiva tietää yksilöstä edes jotain.
Jos seuraa hakee, niin silloin koen laajemman esittelyn helpottavan yksilön lähestymistä. Kun vähän tietää, mitä toinen on hakemassa ja mitä on niin sanotusti tarjolla.
Itse tykkään kertoa melko laajasti itsestäni, mutta en tosiaan odota muilta yhtä laajaa esittäytymistä. Lopulta kuitenkin parhaiten ihmisiin tutustuu ihan kasvokkain juttelemalla, mikäli jossakin livekontakti tapahtuu.

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #80 : 16.05.2020, 19:29 »
Hyvä profiili on profiili jolla saa toivottua tulosta, eli riippuu siitä mitä sillä tahtoo saavuttaa. Toimiva periaate joskus kun haettu jonkinlaista seuraa on ollut se että profiilin lisää ensin ne asiat mitä hakee muitten profiileista. Usein on helpompi lähestyä ihmistä joka kertoo mahdollisimman paljon itsestään, harrastuksista tms.

Pioni

Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #81 : 16.05.2020, 19:57 »
Ainakin seuranhakumielessä ihan ensiksi olisi hyvä olla näkyvissä ainakin sukupuoli ja onko dom/sub/switch/jotain muuta. Nykyisin minulle on myös varoitusmerkki, jos joku profiili on ollut täällä pitkään, jopa vuosikausia, mutta ei ole kirjoittanut profiiliinsa mitään, hänellä ei ole ainuttakaan kaveria, ei kirjoitusta, ei mitään kuvaa täällä. Mielenkiinnon sen sijaan herättää profiilit, joissa kerrotaan jotain itsestä, jotka osallistuvat edes toisinaan keskusteluihin tai postaavat kuvia ja joiden mielenkiinnon kohteet kolahtaa yksiin omieni kanssa  :) Toki on täällä ihan huipputyyppejä, joiden kanssa en koskaan sessioisi (tai ei kai koskaan voi sanoa ei koskaan  ;)), mutta joiden kanssa mieluusti joissakin bileissä juttelisin.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #82 : 17.05.2020, 16:40 »
Se vähän häiritsee jos profiili ei ole ajan tasalla.
Kuten täällä on ollut  profiilin mukaan varattuja monoja jotka valittavat etteivät löydä seuraa ja seurustelevia jotka ovat profiilin mukaan vapaita.
En usko että tässä on kyse muusta kuin huolimattomuudesta mutta silti.

Ellu

Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #83 : 17.05.2020, 21:36 »
Seuranhaun näkökulmasta arvostan profiileja, joiden eteen huomaa että edes jonkin verran on nähty vaivaa. Ymmärrän, että kaikki eivät ole lahjakkaita kirjoittamaan tai eivät halua kertoa julkisesti paljoa itsestään. Kuitenkin kiva on, että sukupuoli, suuntautuminen, sijainti yms. ovat näkyvillä ja edes lyhyt profiiliteksti, josta saa osviittaa henkilöstä ja hänen kiinnostuksenkohteistaan. Nollaprofiileille ei viitsi edes vastata.

TuhmaSeta

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #84 : 17.05.2021, 17:15 »
Puolikasvokuva + tieto että voit vahingoittaa mua + minä olen ihan yhtä herkkä kuin sinäkin + Jose ne ei satuta sua ei ne satuta meistä ketään JA JOS niin se ois jjo kuultu...

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #85 : 17.05.2021, 17:36 »
Jos etsit seuraa, niin olisi kiva jos siellä profiilissa olisi edes jotain.
Ikä, paikkakunta, millaista seuraa ja minkälainen tyyppi etsii.

Itselleni ei yhteydenottoon ihan riitä se että  profiilissa on dominoiva mies ja etsii seuraa.
Jotain tarttumapintaa, jotain joka herättää mielenkiinnon.
Eikä hirveästi houkuta sessiokuvat ym edellisten kumppaneiden kuvat.

Ja juurikin ajantasalla olevat tiedot.
Joskus on hyvinkin ristiriitaiset tiedot.
Ja että jos toisaalla ilmoittaa olevansa dominoiva mies, mutta profiilissa lukee nainen ja alistuva miehelle, vähän huolellisuutta ja vaivannäköä siihen profiilin täyttämiseen .
« Viimeksi muokattu: 17.05.2021, 19:38 kirjoittanut kuunlilja »

mirbe

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #86 : 19.05.2021, 09:44 »
Jos saan vaikkapa yksityisviestin, missä toinen kertoo kiinnostuksestaan, niin mielelläni lukisin profiilista hänen kiinnostuksen kohteistaan ja ehkä näkisin jonkinlaisen kuvan. Monilla ei välttämättä lue mitään.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #87 : 19.05.2021, 16:38 »
Kyllähän ihmisestä toivois jotain tietoja löytyvän ja kiinnostuksen kohteita. Jonkinlainen kuva on kanssa aina kiva.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #88 : 19.05.2021, 19:18 »
Tää riippuu siitä miltä kannalta olen utelias  ::)
Vastaan nyt seuranhaku -intressistä käsin. Perustiedot pitäisi löytyä (ikä, paikkakunta ym). Lisäksi olen jo jossain ketjussa myöntänyt että ulkonäöllä on merkitystä, joten kyllä siitä haluaisi saada osviittaa (ellei ole törmännyt livenä). Millainen kinky kyseessä, mistä pitää. Millainen persoona tekstin takaa löytyy; luonteenpiirteitä, vapaa-ajan harrasteita..eli kyllä itselle hyvä profiili käsittää perustiedot, ainakin yhden hyvän kuvan, vähän vaivaa vaatinutta tekstintynkää millanen tyyppi kyseessä.
Ja kyllä monesti jaksan vilkasta mitä hän on kirjoittanut. Sekin kertoo omaa rehellisempää tekstiään kun kirjoituksia ei ole laadittu suoraan seuranhakuun tai kirjoitettu juuri minulle  ^-^

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #89 : 20.05.2021, 00:16 »
Hyvässä profiilissa tiedot olis suunnilleen ajan tasalla. Seuran (tai sen etsinnän) kannalta sukupuoli, ikä ja paikkakunta jollain tarkkuudella olis hyvä olla.

Jos tekstiä on kirjoitettuna oikein urakalla niin harvapa niitä loppuun asti lukee. Sit tietty lukee enemmän kun vastaan tulee jotain aidosti kiinnostavaa.

Myös kuvien ja kuvatekstien tarvis täsmätä profiilin ja varsinkin deitti-imoituksen juttuihin.

Tietenkin jos on tarkoitus karkoittaa kaikki kiinnostuneet ja kenties itseäkin kiinnostavat niin kukin sit laittaa profiiliinsa mitä tykkää.

Harrasteista ja seksuaalisista mieltymyksistä vois olla kenties lyhyt kuvaus. 
 
 
« Viimeksi muokattu: 21.05.2021, 10:19 kirjoittanut Unikeko »