Kirjoittaja Aihe: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?  (Luettu 28746 kertaa)

Glori

  • Vieras
Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« : 01.02.2014, 13:03 »
Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi? Oliko se parempaa kuin kuvitelmat vai jäikö odotukset täyttymättä?

Oma ensimmäinen sessioni tapahtui kolmannella tapaamisella. Olin tutustunut mieheen netin kautta kirjoitellen, ja vähitellen juttu kulki kohti naruja, dominointia, ja omasta mielestäni kohti järkyttäviä perversioita. Ja nuo kaikki kiihottivat kovin.
Tutustun ja etenen mielelläni hitaasti, joten suhde eteni bittiavaruudessa muutamia kuukausia ennen ensimmäistä kahvilatapaamista. Ehdimme käsitellä paljon asioita jo kirjoittelu vaiheessa. Myös niitä mieltymyksiä ja sitä ei käy-listaa. Kun sitten ensimmäisen session aika tuli, olin mielestäni hyvin valmistautunut vaikka minua jännittikin. Narua oli 20 metriä (mikä oli mielestäni todella paljon) ja solmukirja ja opetusvideot apunani olin sitonut pehmoeläimiä ja omia jalkojani. Oli raippa ja pyykkipoikia. Asukseni olin hankkinut pientä, mustaa ja sellaista joka ei ole lainkaan minua. Luulin että se kuuluu asiaan.

Sen enempää kertomatta, nyt jälkeenpäin ajattelen sessiota lämmöllä ja huvittuneen myötätuntoisena. Olin niin epävarma kuin olla voi. Sitominen onnistui lähes niin kuin olin sen ajatellut ja opetellut, mutta piiskaaminen oli varovaista läpsimistä. Pelkäsin rikkovani masokistini :D Vasta muutaman sessiokerran jälkeen aloin kuulemaan niitä tahattomia ääniä subin suusta, jotka johtivat itseni sen jäljille mitä oikeasti haluan. Onneksi ensimmäinen kerta ei ollut niin surkea kuitenkaan, että olisin jättänyt kokeilut siihen :)


Mitä sinä muistat omasta ensimmäisestä kerrastasi? Jännititkö kovasti etukäteen, koitko epävarmuutta vai onnistumista? Oliko sinulla käytössäsi erilaisia välineitä? Miltä tuon ensimmäisen kerran muisteleminen tuntuu nyt?

Puremua

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #1 : 01.02.2014, 13:15 »
Mie muistan monet jutut, mut se, mikä mulla tässä jäi vaivaamaan, on, että mikä lasketaan sessioksi. Mikä näistä kaikista kokemuksista on ollu se eka oikea sessio ja edelliset olleet harjotteluja. Vai onko se heti eka sitomisjuttu ollu jo sessiota. Vai tarvitaanko siihen sessioon enemmänki kokemusta. Oli sitten kyse mistä tahansa näistä kerroista, ni mie muistan ne kaikki. Ja niistä kaikista on jäänyt se oma merkki minun muistoon ja kokemukseen.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #2 : 01.02.2014, 13:25 »
Oma 1 kerta voi voi kun vielä nuori ois  :P asiaa joskus olen sivunnut silloin suomessa seuransaanti edes rahalla

oli "mahdotonta" no paukaustaan koneella lontooseen toki kohde oli muutenkin kiinnostava mutta olin katsellut alan

lehdistä että siellä niitä Dominoita on joka kadulla ensin tutustutaan miljoonakaupunkiin mietin mm päivällä missä

ne 10 miljoonaa ihmistä on kun metrossakin oli väljenpää kuin suomessa koskaan sitten vaan härkää sarvista

sen verran "jännitti" että 1 tuopin kaljaa join rohkaisuksi kun olin eräältä kadulta sopivan paikan löytänyt

sisään vaan vaikka ei seisoiskaan =) hinta taidettiin sopia 50 puntaa eli n 400 mummonmarkkaa tunti

nainen ei ollut erikoistunut Domina niin välineitä oli tyyliin käsiraudat vyö,raippa,2m ruoska =)

kieliongelmien takia henkinen alistaminen jäi vähille joten sitten vaan persus paljaaksi,,,,

en katsonut kellosta mutta veikkaan että ammattilainen "pissatti" minua ja homma kesti ehkä n 30min

hommasta jäi hiukan oliks tää tässä fiilis mutta kuitenkin suhtkoht positiivinen tunne pää oli avattu kohti

uusia seikkailuita  ::)

balthazar

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #3 : 01.02.2014, 13:44 »
Ensimmäinen "sessio" antaa edelleen odottaa itseään. Mun on tosi hankalaa yleensäkään päästä käsiksi koko termiin, ja mitä se tarkoittaa. Sehän tarkoittaisi että olisi selkeä alku, keskikohta ja loppu, ja jotain näiden välissä. Mulle se kaikki on vaan elämää ja seksuaalisuutta, eikä niitä voi, en aina ymmärrä että miksi edes pitäisi erottaa toisistaan.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #4 : 01.02.2014, 14:12 »
Olin saanut kutsun tulla Tohlopiin nauhoituksiin (elämäni eka kerran) iha tunninkestävään keskustelu-ohjelmaan. Samalle reissulle sattui sopivasti järjestymään ns. sokkotreffit Tampereelle. Hotelliin kun saavuin illalla..ei enhtinyt kenkiä riisua kun puhelin soi. Tuli kutsu tarkempaan treffipaikkaa. Tavattuamme, keskusteltuamme ja syötyämme, menimme takaisin hotelliini. Sain elämäni ensimmäisen kerran kuulla käskyn naisensuusta...Housut alas ja polvelle. Tuli piiskaa...eka lyönti kämmenellä, silmät aukesivat, toinen lyönti ja flowtila laskeutui mieleen. Ilta meni mukavasti loppuun saakka...seksiä ei ollut. Seuraavana päivänä oli edessä kaksituntia kestävät nauhoitukset ylellä...Hiukka ehkä ajatus harhaili ja ohjelman laatu kärsi...Tiesin näet, kun nauhoitus on ohi...on sama nainen hakemassa minua autollaan. Homma jatkui siitä mihin jäi edellisenä iltana..Piiskan merkeissä...Sain ja annoin...kumpikin rooli tuntui hyvälle ja  jäi mieleen taatusti positiivisena kokemuksena...Parasta...(melki) Yle maksoi, matkat, hotellin ja palkan ;D Harva sub sitä saa maksun siitä kun hankkii kokemuksen ensimmäistä kertaa!!

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #5 : 01.02.2014, 14:35 »
Riippuu session määritelmästä. Lasketaanko jotkut pervoiluksi mahdollisesti tulkittavat lapsuuden ja teini-iän itsenäiset kokeilut sessioiksi? Vai onko eka sessio se jossa oli toinenkin ihminen mukana? Mutta itse kyllä muistan hyvinkin monia asioita.

Rotten

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #6 : 01.02.2014, 15:39 »
"Sessio" on sanana aina jotenkin tökkinyt mulla muutenkin, mutta se ei kai kuulu tähän. Oletan että tässä nyt tarkoitettiin ekaa kertaa kun teki jotain kinkyä toisen ihmisen kanssa. No joo, en sitä aivan yhtä tarkasti muista kuin poikuuden menetystä mutta eiköhän se koko yksinkertaisuudessaan mennyt niin että sidoin tytön ja sitten naitiin. Olihan se sellaista omien monivuotisten fantasioiden täyttymistä mutta ei silloin teininä nyt mitään vielä hirveitä osannut tai uskaltanut.


Siru

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #7 : 01.02.2014, 16:07 »
En pysty määrittämään muistoistani mikä oli ensimmäinen kerta, kun siitä on sen verran kauan aikaa. Ensimmäinen BDSM-sisältöinen suhteeni kuitenkin alkoi yläasteen lopulla, ja roolit olivat jotain ihan muuta kuin mitä nykyään. Tapanani oli keksiä kaikkea kivaa jäynää subimaisen puoliskoni pään menoksi, poikaparka kulki panta kaulassa ja meikeissä kaupungilla, piiskanjäljet ja roisit tekstit vaatteilla piilotettuna. Voi niitä aikoja kun olin pieni ja viaton...  >:D

Rotten

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #8 : 01.02.2014, 16:29 »
^
Asiaa! Ei hassummin ylä-asteikäisiltä.

teea

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #9 : 01.02.2014, 21:16 »
Eka sessio on jäänyt mieleen.  Plusmerkkisenä. Kyseessä oli piiskatapahtuma...jossa minä "tuhma tyttö" sain piiskaa. Kotikurileikit  kolahtivat hellän pepun myötä:).
Tuon jälkeen on tullut muitakin bdsm- leikkejä harrastettua, niissäkin mieleenpainuvia...mutteivat niitä ekoja.

isabella

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #10 : 02.02.2014, 00:38 »
Toki muistan. Vastapuolen nimi ja naama ovat kyllä unohtuneet ;D Olin parikymppinen ja ei ehkä ihan fiksuin teko ollut kyseessä ::)

Muutaman sähköpostin jälkeen tapasin tyypin hänen asunnossaan. Hän kiinnitti käteni vyöllä parvisängyn kaiteeseen ja antoi piiskaa. Mitään muuta koskettelua ei tähän liittynyt ja seksiä ei harrastettu. Menin niin totaalisesti fiiliksen mukana että tuli otettua vähän liikaa piiskaa ja olinkin jonkun aikaa järkyttynyt jääneistä jäljistä. Toisaalta katselin niitä ihastuneena. Leijuin loppupäivän ihan pilvissä ja olin viikkokaupalla täpinöissä. Ja toisaalta olin ihan että mitä vittua, miksi annoin sen piiskata niin kovaa :o En tavannut miestä toiste ja seuraava sessio tapahtui vasta jonkin ajan kuluttua.

Mitään traumoja ei tästä kokemuksesta kuitenkaan jäänyt. Nykyään tekisin toki asiat fiksummin mutta silti näkisin ensimmäisen sessioni enemmän posisiitivisenä kuin negatiivisena kokemuksena :)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #11 : 02.02.2014, 10:45 »
Ala-asteen kuudennella luokalla bilsantunnilla leikkelimme sammakon, siitä se sitten lähti!   >:D

*joo ei mutta oli ihan pakko*  ;D

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #12 : 02.02.2014, 10:59 »
Ala-asteen kuudennella luokalla bilsantunnilla leikkelimme sammakon, siitä se sitten lähti!   >:D

*joo ei mutta oli ihan pakko*  ;D

Olet tainnut nähdä Ichi the Killer -anime-elokuvan?  ;)

Lilith

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #13 : 02.02.2014, 15:08 »
Mä olin ihan totaalisen urpo, onneksi ei käynyt hullusti. Oli niin hirveä hinku saada tietää miltä se piiska tuntuu, että sovin muutaman viestin perusteella treffit miehen kotiin. Se käskin mun riisuutua ja piiskasi perseen mustelmille. Sitten vaatteet päälle ja ulos. Seksiä ei ollut.

Toki se oli tavallaan ihan mielettömän siistiä, saada tuntea mitä se oli. Tajusin miten masokisti olenkaan, olin viikkoja kikseissä tuosta. Emme tavanneet koskaan sen jälkeen.

Mutta näin melkein vuosikymmen myöhemmin tuntuu käsittämättömältä että a) sessioin ihmisen kanssa jota en tunne, ja joka ei ole musta puoleensavetävä ja b) olen niin totaalisen piittaamaton (tietämätön?) turvallisuudesta että lähden tuntemattoman ihmisen kotiin kertomatta kenellekään missä olen. Noh, onneksi se meni hyvin ja jatkossa meni fiksummin.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #14 : 02.02.2014, 15:21 »
Ensimmäiset ekat sessioni olivat aviomieheni kanssa, hän minut näihin saloihin innostutti, niitä ennen oli vain jotain kevyitä käsirautajuttuja kokeillut muutaman "poikaystävän" kanssa ennen täysi-ikäisyyttäni. Kaikki visiot ja mielikuvat olivat tosiaan vielä niitä..vuosina 93-94..kirjastosta ahmin kaikki bdsm-aiheiset ja valtaan liittyvät teokset ja kaupungilla käsiin osui joskus jotain flaikkuja jostain hämäristä kinkykekkereistä :D Toteutukset tosin sitten tapahtuivat mieheni kanssa ja ihan ekat sessiot olivat melko hapuilevia, olin hyvin epävarma ja kokematon ja piiskailukin oli aika kokeilevaa..ei tietoa turvallisuudesta tai muusta.

Nykyään sentäs löytyy aika kivastikin tietoa aloittelijoille, ei tarvitse (välttämättä) oppia asioita kantapään kautta.  ::)