Kirjoittaja Aihe: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?  (Luettu 28558 kertaa)

Glori

  • Vieras
Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« : 27.02.2014, 22:08 »
Kaikki kyynikot ovat sitä mieltä, ettei tältä saitilta (tai edeltäviltä Leikkikehältä, citystä jne.) löydy aitoja, kestäviä parisuhteita. Mä tiedän niitä monta, ja ihan viralliseen liittoon asti päätyneitä. Vaikkei kaikilla aina flaksi käy, syystä tai toisesta, en väittäisi turhaksi toivoksi :)

Itse olen löytänyt hienoja suhteita, hiton hienoja ystäviä, kavereita, tuttuja jne. Trollit jätän kyllä toisille :D

Yllä oleva lainaus on (luvalla) viikkoketjusta.


Kaksi vuotta sitten foorumilla oli kysely deitti-ilmoituksista. Vastaajia oli vajaa parisataa, ja alle 15% heistä kertoi laittaneensa ilmoituksen hyvin tuloksin. Deitti-ilmoituksen jättäminen on vain yksi tapa herättää kiinnostusta. Toki se on se tapa, joka selkeästi kertoo yhteydenottojen olevan toivottuja.

Tunnen pariskunnan, joka alun perin tapasi yksityistilaisuudessa ohimennen, mutta tutustui toisiinsa paremmin tällä foorumilla lukiessaan toistensa kommentteja ja kirjoituksia. Ja tietysti yksityisviestejä ;) Juhlin kaasona heidän häissään viime kesänä. Itse löysin oman subini, tai pikemminkin miesystäväni, verkosta, enkä suinkaan deitti-ilmoituksen kautta. Seurasin eräällä foorumilla hänen kirjoituksiaan ja pidin siitä kuvasta joka hänen kirjoituksistaan välittyi. Yhteydenotosta kehittyi nyt neljä vuotta kestänyt suhde.

Foorum(e)illa kiinnostus toiseen voi herätä monesta syystä. Ja itseään voi tuoda julki monella tavalla. Vir kertoi kolumnissaan viime viikolla, muun muassa laittavansa metsästäessään kuvia galleriaan. Joku toinen kirjoittaa runon, novellin tai sessiokertomuksen. Joku kertoo viikkoketjuissa säännöllisesti arjestaan ja antaa lukijoille kuvan itsestään ja elämästään.

Minusta tällä foorumilla kirjoittaa monta kiinnostavaa tyyppiä. Sellaista, joihin mielelläni tutustuisin kaverina, ja sellaistakin joihin ottaisin yhteyttä seuraa hakiessani. Chiliä myötäillen, minäkään en sanoisi mahdollisuutta löytää seuraa foorumilta turhaksi toivoksi.



Oletko ottanut yhteyttä kiinnostavaan tyyppiin, koska hänen kuvansa Galleriassa kiinnostavat? Oletko kommentoinut yksärillä jonkun foorumikirjoitusta tuntien jakavanne yhteisen maailmankuvan? Tai ajatuksenne kinkystä elämäntyylinä olevan samanlaiset? Onko joku sinusta kirjoitustensa tai chatin perusteella niin hauska, rento, mahtava tyyppi, että olet halunnut kertoa sen hänelle? Onko joku tällainen yhteydenotto johtanut suhteeseen? Tuollaiseen lainauksessa mainittuun aitoon, kestävään* parisuhteeseen?

*Ja ei, en määrittele mikä on kestävän parisuhteen mitta. Joillakin se on pari vuotta, joillakin koko elämä.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2014, 09:51 kirjoittanut Glori »

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #1 : 02.03.2014, 21:16 »
No, näin pikaisesti en keksi, että miksi tämä (tai joku muukaan) foorumi olisi millään lailla ns. perinteisiä kohtaamispaikkoja parempi tai huonompi kestävän suhteen alkupisteeksi. Jotain kauttahan sitä on ihmisten toisiaan kohdattava. En sitten tiedä, että kuinka paljoa niitä kestäviä suhteita täältä ollaan hakemassa, mutta samaa voi kai kysyä jostain Koskis-Sepon lihatiskeistä tai työpaikan pikkujouluista.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #2 : 02.03.2014, 21:30 »
Niinpä. Ja kukapa määritää Aidon suhteen.
Se on eri asia kuin kestävä suhde tai seurustelusuhdekin.
Aito on Aitoa.
Kyllä minä olen löytänyt täältä Aitoja suhteita.
Että kiitos sivustolle. Hyvä ja kiva paikka tavata ja tutustua.
Ensimmäinen, sanotaanko nyt vaikka deitti-foorumi, jonka kautta ei tarvitse pelätä olevansa "jotenkin" outo tai pervoksi leimattu  >:D
Sehän juuri tässä onkin niin vapauttavaa. Kyllä täällä aitoja suhteita on löytynyt, ainakin minulle.
Että kiitän ja kumarran.

roosa

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #3 : 03.03.2014, 18:26 »
Löytyyhän!

Tai ainakin me olemme yhä yhdessä ja alkusysäyksenä oli reilut kaksi vuotta sitten tänne laittamani treffi-ilmoitus.

Vaan kaipa se silti on yhtä hankalaa kuin muallakin. Pitää tietää mitä haluaa, keksiä miten ilmaista toiveensa niin että joku ymmärtää olevansa se jota kaivataan ja sitten vielä osata selvitä suhteen alkukarikoista.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #4 : 03.03.2014, 18:39 »
Löytyy varmasti :)

Nick

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #5 : 03.03.2014, 18:40 »
On löytynyt, tosin kummallakin kerralla juttu on jossain vaiheessa kaatunut mutta niin suhteissa toisinaan käy.

Jos haluaa kinkyä seuraa tai kumppanin, niin aika vähän potentiaalisia kanavia löytyy, netin palstat ja alan bileet ovat lähes ainoita, ellei käy ihan peikkomainen flaksi ja löydä Ladymoonista mukavaa vanilijaa joka ei vain tiennyt olevansa pervo. Niinkin voi käydä.

Edelleen olen varma että jossain vaiheessa löydän etsimäni, "aidon suhteen" ja pidän kohtuullisen todennäköisenä että se saattaa löytyä täältä. Yllättävän moni palstalainen käyttää kuitenkin esimerkiksi iskuri.net deittisivustoa tai vastaavaa koska ei halua oman baari-identiteettinsä yhdistyvän seuranhakuun ja sen mahdollisesti tuomiin lisätietoihin henkilön mieltymyksistä tms.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #6 : 03.03.2014, 20:16 »
Jos haluaa kinkyä seuraa tai kumppanin, niin aika vähän potentiaalisia kanavia löytyy, netin palstat ja alan bileet ovat lähes ainoita, ellei käy ihan peikkomainen flaksi ja löydä Ladymoonista mukavaa vanilijaa joka ei vain tiennyt olevansa pervo. Niinkin voi käydä.

Täytyy kyllä sanoa, että useimmat minun kinkyistä kumppaneista ovat löytyneet ilman mitään tämän alan kanavia. Ei sitä kaikki aiheesta kiinnostuneet näitä sivuja seuraa. Mutta molempi parempi ja mitä näit nyt on. Itse olen enemmän sitä herää pahvi- kuin peikkomainen flaksi-osastoa kuitenkin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #7 : 03.03.2014, 20:24 »
Alkaa olla kokolailla 10 vuotta siitä kun ensimmäiselle foorumille löysi tiensä ja siitä eteenpäin on muutama ollut, joissa viettänyt aikaa enemmän kai kuin laki sallii. Todella monta aitoa ja todellista ihmistä tavannut ja tutustunut,mutta myös sellaisia,joista jäänyt miettimään, että mikähän heidän tarkoitusperänsä oli lopulta. Jopa jäin kerran sellaiseen "löysään hirteen" vuosiksi,mutta se on liian henk. koht. tilitettäväksi tai paremminkin liian hullua :o

Ihmiset hakevat monenlaista seuraa ja on erilaisia toiveita. Omani eivät ole vielä tarpeeksi kohdanneet kenenkään kanssa,mutta ihan täysin en ole luopunut haaveksimasta.

Joku ehkä ajattelee,että on turhaa liioittelua, mutta kyllä mä tälläisellä foorumilla,jossa yhtenä aiheena on satuttaminen ja kivun tuottaminen, olen hieman enemmän varpaillani kuin vaikka potkukelkkafoorumilla. Tai ainakin nyt viimeistään, yli neljän vuoden jälkeen. :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #8 : 03.03.2014, 20:35 »
Löytyypä! Nii, kerta.

T.nimim. Kaikki kinkysuhteeni, ovat ne sitten ystävyys- tai lemmikkinä olo- suhteita, ovat löytyneet tältä foorumilta.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #9 : 03.03.2014, 21:09 »
.. ensimmäinen nettisuhde löytyi citystä loppuvuodesta 2001.. -- kyllähän se sillon hävetti ja meni aikaa ennenkö moisesta pystyi julkisesti avautumaan..
Siinä sitten kierrettiin kokonainen kiina-horoskooppi "nettikäärmeiden" parissa, kunnes jälleen ihastui hevosenlailla-kinkysti-livenä..   ;D

submiesjns

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #10 : 03.03.2014, 21:36 »
Ei ihan parisuhdetta ole syntynyt mutta, uuden tuttavan tapasin tätäkautta n. 1 1/2 v sitten. Ihmisen josta tänäpäivänä ajattelen...hän on ystäväni. Se ei ole ihan vähän se!!

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #11 : 03.03.2014, 21:43 »
No, entisen vaimoni löysin neti ilmotuksen myötä, eli vastasin minun ilmotuksen. Nykyine on sitten suolen chati tuttavuus, eli taitaa olla nämä viimeiset sillen netti tuttavuuksia. Mutta täältä en ole ketään löytänyt, toisaalta en ole kanssa etsinytkään.

isabella

Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #12 : 03.03.2014, 22:45 »
Aviomies ja ex-tyttöystävä löytyivät deitti-ilmoilla vaniljafoorumeilta. Yksi ex-subi ja useampi lyhytaikaisempi säätö on löytynyt täältä. Tyttöystävä ja nykyinen subi sitten taas pervopiireistä livenä.

Minäkään en näe että se tapa millä kohdataan olisi kovin merkityksellinen. Toisten kanssa synkkaa, toisten ei. Miksi pervofoorumi olisi jotenkin huonompi tapa luoda aitoja suhteita?

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #13 : 03.03.2014, 23:31 »
Oon tutustunut niin moniin hyviin tyyppeihin tämän foorumin kautta. Onhan ne ystävyys- / kaveruus- / tuttavuus- suhteetkin omanlaisiaan suhteita.
Ensimmäinen, sanotaanko nyt vaikka deitti-foorumi, jonka kautta ei tarvitse pelätä olevansa "jotenkin" outo tai pervoksi leimattu  >:D
Windmillin kanssa samaa mieltä, kun aina pitänyt itseään jotenkin outolintuna ja pitänyt hakea sitä "oikeaa" paikkaa...

Sitten parin mutkan kautta tiet sattuivat kohtaamaan toisen foorumilaisen kanssa ihan tavallisena keskiviikkoiltana Majavamiitissä  :) Asioita tapahtuu silloin, kun niitä vähiten odottaa  :love:

timberman

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #14 : 03.03.2014, 23:49 »
Vastaan nyt aloittajalle: Eli olen lähestynyt sätissä niitä rentoja ja positiivisia tyyppejä ketä on tietysti helppo lähestyä. Suurin osa on kommentoinut jotain takaisinkin.
Helposti tulee ulkopuolinen olo kun ei tiedä mistä puhutaan ja ei ole ollut bileissä mukana.

Galleriasta katselen kuvia ja jos jokin hivelee silmääni kerron sen myös.

Deitti ilmot luen säännöllisin väliajoin mutta en ole lähestynyt ketään...
En edes tiedä miksi en ole kirjoittanut kenellekään.

Netissä kirjallinen ulosanti on tärkeää ja kuten edellä näkyvästä tekstistä voi päätellä se ei ole minun vahvuus laisinkaan. :)

Kaikki parisuhteeni olen luonut kasvotusten eli menestystä deittipalstoilta ei ole.
Suhteet on muutenkin aina olleet enemmin tai myöhemmin pelkkää vanilijaa vaikka odotuksissa olisi ollut jotain ihan muuta.