Kirjoittaja Aihe: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?  (Luettu 28576 kertaa)

Niksu

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #75 : 25.11.2017, 17:37 »
"Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?" Uskoisin, että lausahdus on erityisesti miesten sanomana turhautuneisuuden puuska, jonka taustalla piilee halu kertoa kuinka vaikeaa on saada kontaktia ja löytää kaipaamaansa seuraa näiden foorumien kautta.

Ja siis selvennykseksi, kyllä naisetkin voivat potea varmasti ihan samaa turhautuneisuutta. Miesten suusta tuon vain kuulee useammin.

Ei tuota alun lausahdusta voi ottaa täysin tosissaan, koska on useita esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat löytäneet toisensa tämän tai jonkun muun foorumin kautta. Veikkaisin vain, että muodostettujen suhteiden määrä on aika pieni suhteutettuna etsijöiden määrään tai ilmoitusten määrään.

Ymmärrän kuitenkin vallan mainiosti tuota ihmisten turhautumista. On kova paikka nähdä mahdollisuus onneen, mutta todeta jonkin ajan kuluttua sekin tie turhaksi.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #76 : 30.09.2019, 01:44 »
Varmasti foorumeiden ja muidenkin palveluiden kautta suhteita löytyy. Siitä on lukemattomia esimerkkejä. Itse en ole löytänyt täältä tai muista someista parisuhteita, enkä myöskään liioin deiddisovelluksista, mutta se ei tarkoita sitä etteivätkö foorumit ja muut vastaavat voisi sitä antaa kun oikea aika paikka ja ihminen sattuu näppäimistön toiseen päähän.

Täällä olen jutellut monien mielenkiintoisten ihmisten kanssa myös yksityisviestittelyllä ja taannoinen kaveriseuran hakuilmoitus johti muutamiin tapaamisiin. Eli potentiaalia varmaan löytyisi myös oikean suhteen etsimiseen, tosin asumapaikkani rajoittaa valitettavasti seuran saamista. Teistä suurin osa kun asuu siellä kaukana etelän lämmössä.

Yhden ihanan ihmisen kanssa olen edelleen keskusteluyhteydessä lähes viikoittain ja tiedän myös hänen oikean henkilöllisyyden ja käytämme yhteydenpitoon toimivampaa somea kuin tämä foorumi. Kyseisen ihmisen kanssa keskusteleminen alkoi yhdestä yksityisviestistä ja on jatkunut pitkään. Emme ole koskaan tavanneet livenä koska asumme kaukana toisistamme. Mutta ehkäpä sekin päivä vielä koittaa.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #77 : 30.09.2019, 12:42 »
Itsekin suhteen löytänyt netin kautta, en pidä sitä ollenkaan mahdottomana väylänä.
Tässä on se hyvä puoli, kun laittaa deitti-ilmoa kehiin, niin voi määritellä millainen on ja mitä hakee. Jos tapaat livenä suoraan jonkun, niin siinä jää paljon enemmän kysymyksiä ilmoille; millä mielellä toinen on liikkeellä, mitä hakee ja mitä ei ainakaan, millainen toinen on... Pari viestiä vaihtaen voi jo selvittää suurinpiirtein onko yhteistä intressiä, onko pohjaa lähteä selvittämään kiinnostaako ja johtaisiko se johonkin..Ei tuhlaa aikaa ihmiseen jonka huomaisikin sitten joskus olevan aivan muuta kuin mitä etsii ja jonka kanssa tulisi juttuun

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #78 : 30.09.2019, 13:48 »
Tartteis varmaan määritellä mitä tarkoittaa aito. No tuttavuuksia, juttukavereita ja jopa jonkun sorttinen suhdekin on täältä Baarista löytynyt. Kun en ole koskaan varsinaisesti seuraa hakenutkaan, en foorumeista enkä mistään muualtakaan niin en oikein voi ottaa kantaa onnistumisiin.

Minea

Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #79 : 30.09.2019, 19:23 »
Tässä elämänvaiheessa on itselleni ollut se helpoin tie löytää seuraa netistä ja etenkin täältä Baarista
 :love: :love:  aina  Kumppanista, Leikkiseuraan sekä Ystäviin. Muutoin uusien potentiaalisten ihmisten tavoittaminen  näillä oman elämäni vaateilla sekä mielenkiinnon suunnilla on aikas hankalaa.
Keikuin taanoin aikani jopa Tinderissä sekä muissa paikoissa aikas heikoilla tuloksilla, ehken omaa osaamattomuuttanikin.
Tänne deitti-ilmon laittamista piti tovi pureskella ja kerätä rohkeutta, onneksi ylitin kynnyksen. Joskin oli siinäkin tarinassa mutkansa vaikka toisin kuvitteli, luulin näet jotenkin naivisti lähtökohtaisesti täältä helpommaksi  itselleni oikeanlaisen ihmisen löytämisen. Kaikenmoista sattui ja tuli eteen, ei niin kivaa eikä jatkoon kantavaa.

Mutta sitten osui se oikea kohdalle, se  niin oikea jota olen ehken koko ikäni odotellut, kasvanut ja opiskellut elämää ollakseni Hänen arvoisensa  :love: :love:. Opiskellut jotta osaan tätä helmeä vaalia kaikintavoin  :love: :love:
Joten näen itse Baarin yhtenä hyvänä väylänä laittaa toive ilmoille sen sopivaisen löytämiseksi. Täällä oman kokemukseni mukaan voi muita tavanomaisempia foorumeita suorempaan kertoa toiveitaan ja omia suuntiaan. Siinä säästää omaa aikaansa ja kanssa etsijöiden myös, jokainen sydämenlyönti kun on yksi vähemmän. Elämä on aika lyhyt leikki. Joten onnea toivotan oman kokemukseni valossa  :love: :love:

Mutta se mikä on itse kullekkin se aito en lähtisi arvottamaan, tässä kommentissa puhun vain ja ainoastaan omasta kokemuksestani.

Marts

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 64
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #80 : 30.09.2019, 20:01 »
Olen itse löytänyt pisimmät, antoisimmat ja kasvattavimmat ihmissuhteet tämän foorumin kautta. Toki kun katsoo kymmenen vuotta taakse päin, niin enemmän sitä oli seksuaaliset seikat pinnalla parinvalinnassa. On todella mahtavaa, jos seksuaaliset mieltymykset kohtaavat, mutta on niitä tärkeämpiäkin tekijöitä. Arvomaailma, luonne, kiinnostuksenkohteet, haaveet ja yleinen elämäntilanne muutamia mainitakseni.

Toisten kanssa nämä ovat kohdanneet paremmin, toisten kanssa huonommin. Pelkkä mahtava seksielämä ei liimaa minua kehenkään - täytyy olla paljon muutakin mitä jakaa ja vastaanottaa.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #81 : 30.09.2019, 20:21 »
Kyllä voi löytää, itselleni niin on käynyt jo toistamiseen tämän foorumin kautta. Edellinen suhde kesti kolmisen vuotta, nykyisen kumppanin tapasin tämän vuoden tammikuussa ensimmäistä kertaa kasvokkain.

Tosin kumpikaan tutustuminen ei lähtenyt käyntiin deitti-ilmoituksen tai siihen vastaamisen kautta, vaan muuten vain viestittelemällä. Onhan se sanontakin, että etsimällä harvemmin löytää ja parhaat ihmissuhteet tulee vastaan vahingossa. Tästä huolimatta minulla on kyllä deitti-ilmoitus tällä hetkellä foorumilla, mutta siitä ei voi vielä tietää mitä se tuo tullessaan, jos on tuodakseen.

SaRu

Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #82 : 30.09.2019, 22:26 »
Kylläpä löytyy suhteita vaikka mistä, kun vaan pittää silmät auki..
Voin sanoa, että yhtä, eipäs kun kahta, millään muotoa peewoilevaa suhdetta lukuunottamatta kaikki on löytyneet täältä Baarista.
Vaikka ovat yksi toisensa jälkeen jääneet lyhytikäisiksi, niin ei se niiden suhteiden aitoutta ja tärkeyttä mulle ole vähentäneet.

Mulle tosin suhteen aitous ei ole kiinni siitä leimasta, millä suhde määritellään.

Kore

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #83 : 30.09.2019, 22:43 »
Kovinkaan monta suhdetta minulla ei ole ollut, mutta (avioliittoa ja teinielämää ennen sitä lukuunottamatta), kaikki menneet suhteeni taitavat olla jollain lailla kytköksissä joko Baariin tai Fetlifeen, ei nyt välttämättä ihan suoraan mutta ei niitä suhteita olisi ollut, jos näitä foorumeita ei oli ollut olemassa. Kaikki niistä nyt ei todellakaan ole olleet mitenkään tarkoituksena jatkua tyyliin loppuelämää, mutta merkityksellisinä omalla tavallaan niitä kaikkia kuitenkin pidän.

SatinLace

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #84 : 30.09.2019, 23:57 »
Tulenpa minäkin tänne ihmettelemään.

Olen aika aktiivisesti etsinyt seuraa useamman kuukauden ihan joka paikasta. Täältä baarista, tinderistä, feeldistä, fetlifestä, alastonsuomesta ja varmaan jostakin muualtakin. Oikeat kontaktit voidaan laskea yhden käden sormilla, mutta baarista ei ole syntynyt edes yhtäkään keskustelua.

Pakostakin ajaa ajattelemaan teenkö jotain väärin, onko kinkyni vaan liian poikkeava vai mikä tässä oikein on. Yleensä ilmoituksiani ja kuviani välillä kehutaan, vaikkei innokkuutta tutustumiseen olisikaan. En oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla.

Pyrin olemaan mahdollisimman rehellinen ja kunnioittava kaikille ja kaikki elämän palikatkin ovat muuten kunnossa. Ehkä paikka on sitten väärä, mutta onpa karu poikkileikkaus miehen arkeen nettiseuran haussa.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #85 : 01.10.2019, 00:28 »
Pakostakin ajaa ajattelemaan teenkö jotain väärin, onko kinkyni vaan liian poikkeava vai mikä tässä oikein on. Yleensä ilmoituksiani ja kuviani välillä kehutaan, vaikkei innokkuutta tutustumiseen olisikaan. En oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla.

En sinänsä usko että teet mitään väärin, mutta omalla kohdallani tuttavuuksien kehittymiseen seurustelusuhteiksi luultavasti vaikuttanut se, etten kummassakaan tilanteessa ollut määrittänyt mitään todella selkeää kuvaa mitä etsin tai haluan elämääni.

Tämähän on sinänsä hauska testi, että nyt kun olen antanut selkeät speksit siihen mitä etsin ja mitä haluan, käykö siinä sitten automaattisesti niin että etsimällä ei löydä  :o
« Viimeksi muokattu: 01.10.2019, 00:49 kirjoittanut NaughtyGorgeous »

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #86 : 01.10.2019, 05:33 »
Kylläpä löytyy suhteita vaikka mistä, kun vaan pittää silmät auki..
Voin sanoa, että yhtä, eipäs kun kahta, millään muotoa peewoilevaa suhdetta lukuunottamatta kaikki on löytyneet täältä Baarista.
Vaikka ovat yksi toisensa jälkeen jääneet lyhytikäisiksi, niin ei se niiden suhteiden aitoutta ja tärkeyttä mulle ole vähentäneet.

Mulle tosin suhteen aitous ei ole kiinni siitä leimasta, millä suhde määritellään.


Tässä jutussa on mielestäni ollut aina kaksi ihmisryhmää joilla on täysin erilainen kokemuspohja asian suhteen. Toiset sanovat niitä suhteita löytyvän tyyliin vaikka synkimmästä lapin korvesta, toiset puolestaan eivät löydä ketään edes suurkaupungista. Emmekö me vaikeasti suhteita löytävät sitten osaa silmiämme pitää auki vai onko sitten teoriani siitä että joissakin on jokin itselle tuntematon juttu mikä vetää toisia puoleensa ja toisissa ei. En nimittäin näe siinä mitään logiikkaa. Enkä nyt puhu sellaisista tapauksista joiden suhteiden saaminen on hyvästä syystäkin hankalaa, Esim, yltiönegatiiviset, kotihiiret, sosiaalisesti taitamattomat, peräkammarin pojat ja etc.


Minulle henkilökohtaisesti niiden suhteiden saaminen on ollut työn ja tuskan tulosta ja yleensä sinkkuna olen aina saanut olla hyvinkin rauhassa ja omissa oloissani kaikelta huomiolta. Yleensä vieläpä vuosikausia.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #87 : 01.10.2019, 11:44 »
Oma puoliso löytyi aikanaan eräältä erootiikkateemaiselta foorumilta, ensi vuonna tulee täyteen 12 vuotta yhdessä joista 6 naimisissa. Ei se onni etsimällä löytynyt vaan sitä vaan sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan riittävän avoimin mielin.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #88 : 01.10.2019, 23:24 »
Tässä jutussa on mielestäni ollut aina kaksi ihmisryhmää joilla on täysin erilainen kokemuspohja asian suhteen. Toiset sanovat niitä suhteita löytyvän tyyliin vaikka synkimmästä lapin korvesta, toiset puolestaan eivät löydä ketään edes suurkaupungista. Emmekö me vaikeasti suhteita löytävät sitten osaa silmiämme pitää auki vai onko sitten teoriani siitä että joissakin on jokin itselle tuntematon juttu mikä vetää toisia puoleensa ja toisissa ei. En nimittäin näe siinä mitään logiikkaa. Enkä nyt puhu sellaisista tapauksista joiden suhteiden saaminen on hyvästä syystäkin hankalaa, Esim, yltiönegatiiviset, kotihiiret, sosiaalisesti taitamattomat, peräkammarin pojat ja etc.

Toki tähän vaikuttaa myös se millaisia vaatimuksia seuranhaulleen asettaa. Esim. tarkka maantieteellinen sijainti ja joustamattomuus siinä (kuten minäkin olen nyt rajannut), suhteen tyyppi (vaikkapa sessio vai seurustelu?) tai erittäin spesifi fetissi, nämäkin vain muutamia mainitakseni.

Toisaalta taas foorumilla on paljon nollaprofiileja, joiden seuranhaku perustuu ”kaikki käy (kunhan on pillu” -periaatteeseen, joka taas ei kerro juuri mitään seuranhakijasta, mutta ei myöskään anna mahdolliselle seuranetsijälle mitään tarttumapintaa miksi vastata seuranhakuun, vaikka kuinka olisi pillu.

Ehkä tähän sopii jonkinlainen nyrkkisääntö siitä, että seuranhaussa on hyvä kertoa itsestään muutakin kuin ikä, pituus ja paino, pitää mieli avoimena, mutta kuitenkin tietää ainakin jossain määrin mitä ihmissuhteiltaan toivoo.

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 602
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #89 : 02.10.2019, 19:54 »
Hyvin eri tavoin voi tutustua ja olen oman nimimerkkini takana, sillä kokemusta on itsellänikin. Toki tähän ikään mennessä  jo karttunut... Kun avaa rohkeasti suunsa eikä pelkää liikoja.
 
Olen saanut todistaa myös monen parin suhteen alkumetrejä täällä swingers -ja kinkyilloissani. On menty monta kertaa alttarille asti. Ei mitään turhia iltoja siis ;)